nean rippijuhlat

idneanrippijuhlat neanrippijuhlat neanrippijuhlat neanrippijuhlat neanrippijuhlat neanrippijuhlat neanrippijuhlat neanrippijuhlat neanrippijuhlat neanrippijuhlat Tänään oli siis Nean rippijuhlat, joissa mä toimin kuvaajana. Sen takia mä ja Vilma mentiin myös kirkkoon, jonka jälkeen oltiin juhlissa iltaan asti. Myöhemmin myös Sanna, Mari ja Veera tuli käymään juhlissa ja me otettiin muutamat kuvat. Oli kyllä tosi kiva päivä ja tosi kivat juhlat! Aamulla mä päädyin pienen kriiseilyn jälkeen turvautumaan tuohon maximekkoon ja laitoin kypärän takia hiukset tolleen letille että ne ei litistyis. Illalla mä suuntasin nälkäsenä ja väsyneenä kotiin pakkailemaan, huomenna olis nimittäin ehkä lähtö Joensuuhun, suunnitelmat on vielä vähän auki. Mä vihaan sitä ku asiat menee hankaliksi kun monen ihmisen aikatauluja yritetään sovittaa yhteen ja aina kun yksi ongelma on ratkaistu niin jossakin toisessa kohtaa tökkää. Tällä hetkellä ei oikeen hyvältä näytä mutta eiköhän ne asiat vielä siitä selviä. Mulla olis vielä vaikka kuinka montaa hommaa hoidettavana, ja mitä mä teen? Istun koneella ja viivytän asioita viime tippaan ja sitten aamulla saa taas juosta paniikissa, mikäli mä siis nyt olen lähdössä. Jos olen, niin seuraavan kerran postailen vähän eri maisemista!

19 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia! Ootte molemmat niin nättejä tyttöjä :3

    VastaaPoista
  2. Oi, ihana tuo hame! Mistä se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Pariisista, kaupan nimeä en tiedä :-)

      Poista
  3. Ihania kuvia, ja tosi kiva blogi!! :) ♥ Liityn lukijaks!!

    VastaaPoista
  4. Kauniita kuvia, ootte kyllä nättejä tyttöjä! :-) ♥ Ihanat tarjoilut, nam!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ja niimpä, hahah :-D Tulee nälkä noita kuvia katellessa...

      Poista
  5. Hei onko tän vihreemekkosen tytön nimi Vilma? Mä tunnen hänet! :) Ootte kauniita kaikki ja ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  6. koska vaihdat bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten ku siltä tuntuu, varmaan tässä lähikuukausina :-)

      Poista
  7. sun blogi on muuten tosi kiva, mutta kaikki postaukset tosi samantyylisiä ja kuvatkin aikalailla aina samoista asioista. ois kiva lukee vähä erilaisiiki kuvii ja välillä vaikka syvällisempää tekstiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mun mielestä postaukset on just monipuolisempia jos vertaa vaikka viime syksyyn. Joo mutta mä koitan tehdä monipuolisempia postauksia! :)

      Poista
  8. millä muokkaat näitä kaikkia sun blogin kuvia? :) ja tää on iha sika kiva blogi !

    http://juliaah-lifewithdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8