maxihame pelastaa päivän

Collage Hame Vera & Lucy Farkkutakki Pull and Bear IMG_0221 IMG_0224 IMG_0225 Tänään oli taas sellanen päivä, että jouduin lähtemään kotoa keskustaan hirveässä kiireessä, ja tuntu ettei vaatekaapista löydy mitään päällepantavaa. Käänsin koko vaatekaapin ylösalaisin mutta en siltikään löytänyt mitään kivaa, kunnes äkkäsin ton maxihameen. Maxihame, valkonen paita, farkkutakki + converset, yksinkertaista mutta toimii ainakin mun mielestä. Toi todellakin pelasti mun aamun, koska muuten olisin varmaan vieläki valitsemassa vaatteita! Me suunnattiin tänään Nean kanssa Cafe 21:seen, jossa molemmat syötiin Funky Chicken -vohvelit. Sanat ei riitä kuvaamaan, miten mielettömän hyvää tuo oli vaikka annos olikin tosi iso ja tuntui etten saa tota mitenkään syötyä loppuun. Sen lisäksi join parasta mansikkapirtelöä mitä oon ikinä maistanu, aika onnistunut brunssi siis! Sen jälkeen me kierreltiin muutamat kaupat ja sieltä tarttukin jotakin mukaan, niistä lisää huomenna. Me otettiin kuvia useaan otteeseen, mutta vaan muutama onnistu, kuten yleensä. Loppuilta me sitten vietetiin Nealla mansikoita syöden, nyt katon uusinta PLL jaksoa ja mietin mun asua viikon päästä oleviin rippijuhliin.
Jos joltakin muuten jäi huomaamatta toi edellisessä postauksessa oleva arvonta, niin käykääpä osallistumassa! Noitten juttujen suorittaminen vie vaan hetken ja palkinnot on ainakin mun mielestä kivat, 100$ lahjakortti ja vaatteita.

12 kommenttia:

  1. Ooiii tosi ihanan värinen toi hame! :-)

    VastaaPoista
  2. Ihanan värinen toi :) Ja se on kyl totta että maxihameet ja mekot oikeesti pelastaa ne vaikeimmat asuongelmat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä oon todennu sen jo aika monena aamuna kun oon kiireessä valinnu vaatteita :-D

      Poista
  3. toi hame sopii sulle täydellisesti !

    VastaaPoista
  4. Toi hame on niin ihanan värinen:) sopii täydellisesti sulle !

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus! Ja täytyy käydä kokeilemassa tota cafe 21! :D
    I think I'm perfect

    VastaaPoista
  6. Ihana toi maxihame, pitäisköhän itekki jostain tollanen hankkia :---D

    VastaaPoista
  7. ihana hame ja oot nätti:) kui pitkä oot?:)

    VastaaPoista
  8. toi sun maxihamees on täydellinen♥

    VastaaPoista
  9. toi hame on kyllä täyttä rakkautta♥

    VastaaPoista
  10. Ihana blogi!:-) Miten saat noista kuvista noin valoisia tai kirkkaita ? muokkaatko kuviasi ja millä asetuksella otat ne ? RAKASTAN<3:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8