Indiedays Inspiration

idcollage collage Halusin tulla vähän kertoon kuulumisia, vaikka en ookkaan oikein pystynyt kuvaileen tänään koska on satanut koko päivän. Kokosin pari tollasta kollaasia, ettei tää postaus jäis ihan kuvattomaksi. Niin kuin otsikostakin näkee, mun blogista tuli eilen osa Indiedaysin Inspiration -yhteisöä. Muhun otettiin viime viikolla yhteyttä heidän päästä, ja olin tosi ilonen ja yllättynyt tästä koko jutusta! Tämä on siis se juttu, josta mainitsin viime viikolla. Mä luulen että useimmat teistä tietää, mikä Inspiration on, joten en ala sitä sen kummemmin tässä selittämään. Mun blogia tää ei muuta mitenkään, mun postaukset vaan näkyy myös tuolla Inspirationin puolella. Mun profiiliin pääsee tästä. Toivottavasti ootte tästä jutusta yhtä innoissaan kun minäkin! Ps. Muistakaa käydä osallistumassa arvontaan!

25 kommenttia:

  1. Oi vähä kiva että oot päässy tuonne, onnea!:) ja ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa että sä pääsit sinne, onnee! :) Ja ihan sairaan ihana toi nuttura. :3

    VastaaPoista
  3. ihanaa että pääsit indiedaysin listoille! <3 miten saat kuvista noin suuria ja kuvat niin lähekkäin toisiaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä saan ainaki kuvat lähekkäin toisii ku vedän niit hiirel ylöspäin :-D

      Poista
    2. Valitsen Flickrin kautta koon Medium 800 ja oon säätäny sen kuvavälin html-koodista :-)

      Poista
  4. Onnea! <3 Sulla on ihania kuvia!

    herkkukuja.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Onnee tosi paljon! ihana tuo kollaasi :)

    VastaaPoista
  6. haha oon tyhmä :-D mikä on indieday vai mikä se nyt oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa vähän alempana selitin sen, mutta se on sellanen blogiyhteisö, heidän sivuiltaan saa paremmin tietoa :-)

      Poista
  7. siis kun pääsit sinne listoille niin saatko "palkkaa" bloggaamisesta? voitko selventää tota inpirationii oon nevahööd siitä :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En saa palkkaa ja se on sellanen blogiyhteisö mihin on monta blogia koottu "saman katon alle", jos näin voi sanoa :-D Indiedays blogit on sitten eri asia.

      Poista
  8. Sun blogi on ihanin!♥ koska olet tommoinen dr. denim tyttö (mulle tulee niistä housuista aina sinä mieleen vaikken edes tunne sinua!), niin sinulta saa varmaan parhaan vastausksen! Olen itse suunnitellut dr.denimien hankkimista, ja monesta paikasta olen lukenut että ne ei kestä pitkään, ennenkuin ratkeilevat jostain. Kuinka kovassa käytössä sun dr. denimit on ja kuinka kauan sulla ne kestää, ootko joutunut ostamaan monesti uudet koska edelliset ovat hajonneet? Kiitos megapaljon vastauksesta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :-) Haha joo mulla tulee tosiaan aika paljon käytettyä denimeitä! No mun ekat denimit kesti tosi hyvin, puoli vuotta ne kesti ylispagujen venyttämistä(mitä edes jegginssien ei pitäis todellakaan kestää) ennen kuin ne ratkes. Mutta mun toiset ja kolmannet ratkes huomattavasti nopeammin, en sitten tiedä että onko laatu huonontunut vai mitä :-( Näistä mun tämän hetkisistäkin denimeistä alko melkeen heti haaroista purkautuun, mutta luulen että se oli vaan joku ompeluvirhe tms. Mutta kannattaa silti kokeilla, mä oon muutenkin melko väkivaltainen farkkujen käyttäjä joten mulla yleensäkin menee aika helposti noi farkut rikki :-D

      Poista
  9. ootko ostanu noi seventeen-lehdet kaupasta vai tilaatko sitä vai löytyykö teiän kaupungin kirjastosta (ku tossa oli noi numerolaput)? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi lehdet on kirjastosta mutta ostan noita myös kaupasta! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8