extempore reissu ouluun

oulu oulu oulu oulu oulu oulu oulu Kuten otsikostakin voi varmaan päätellä, niin mä tein eilen päiväreissulla Oulussa ihan hetken mielijohteesta. Mun serkku tekstas mulle yöllä ja pyysi mua tulemaan sinne. Aluksi en innostunut mutta sitten ajattelin että miksi ei ja päätin lähteä. Aamulla ajoin asemalle ja juna lähti kymmeneltä. Jo kahdentoista jälkeen olinkin jo Oulussa. Jouduin odottamaan mun serkkua pari tuntia, joten päätin käydä tsekkaamassa alennusmyyntejä, vaikka alunperin mun ei pitänyt ostaa mitään. Löysin yhden huivin ja muuta en sitten ostanukaan! Me käytiin kahdesti coffarissa, kerran subissa ja kierreltiin kauppoja ja keskustaa. Illalla junan piti lähteä kahdeksalta, mutta koska VR on VR niin jouduin odottamaan asemalla melkeen kaks tuntia. Siinä + junassa kerkesinkin katsoa uusimman cheerleaders jakson, Serranon perhettä ja Doctor Whota ja vaikka mitä muita videoita. Juna oli perillä puolen yön jälkeen ja kotiin päästyäni kaaduin melkeen suoraan sänkyyn, oli sen verran pitkä päivä takana. Mä en liikkunut tuolla kauhean edustava näköisenä, koska olin nukkunut 4 tunnin yöunet ja sade pörrötti ja kiharsi hiukset :-D Kuvatkaan ei oikeen onnistunu, koska mun serkku päätti leikkiä kameralla ja heilutteli sitä ympäärinsä samalla kun otti kuvia... Mulla oli kuitenki tosi mukava päivä ja tollasia reissuja vois tehdä useamminkin!

19 kommenttia:

  1. Mistä nuo sun housut on? :)
    Oon yrittäny metästää just tollasia/ton värisiä ympäri oulua tuloksetta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on H&M:ltä! Se vaan että ainakin mulla noi pussittuu tosi rumasti polvista ja on vyötäröstä aivan liian löysät, mutta ehkä ne sopis sulle vaikka paremmin :-D

      Poista
  2. Tosi kiva asu ja taas kerran upeasti kuvattuja kuvia :)

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Yhen huivin vaan, näkyy seuraavassa postauksessa :-)

      Poista
  4. vitsi ku olin just 11-15 kaupungilla, ois ollu kiva nähä sut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, ei vaan satuttu törmäämään :-D

      Poista
  5. onko se sun serkku tyttö vai poika?:D ku tossa on toi kuva jostain pojasta takaa päin nii onkse se?:D

    VastaaPoista
  6. oulu onsurkee paikkaa ! asunsiel :d

    VastaaPoista
  7. kuulostaa sairaan kivalta! :-)

    VastaaPoista
  8. voiks tehä "linkkaa blogisi!"-postauksen alle 150 lukijan blogeille? :-) ois niin huippuu, jos voisit, nii pikkublogitki sais tunnettavuutta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä mä jossain vaiheessa teen ainaki ihan normaalin "linkkaa blogisi" -postauksen :-)

      Poista
  9. näyttää ja kuulostaa niiin oudolta et joku oikeesti tulee tänne ja ottaa tääl kuviaki viel:D ite tosiaa asun tääl ja vihaan koko kaupunkia sydämeni pohjasta vaikka muistot, kaverit ja perhe onki tärkeitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no mä tulinkin sinne ihan vaan serkun takia :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8