eilisen asua

asua Housut H&M Paita KappAhl(ei varmaa tietoa) Huivi Gina Tricotasua asua asua Tässä muutamat kuvat eilisen asusta jotka otin samalla kun sato vettä. Oulusta ostettu huivi pääsi tosiaan heti päälle, vaikka en tehnytkään muuta kun olin kotona. Olin silmäilly tota huivia aikasemminkin keväällä Ginassa, mutta en ikinä raskinut ostaa tota koska hintaa oli vain/jopa 15€. Oon aina ollu sen verran huono käyttämään huiveja, että ostan niitä tosi harvoin. Nyt kuitenkin bongasin sen alennusosastolta puoleen hintaan joten pakkohan se oli napata mukaan! Tänään me tehtiin iskän kanssa minireissu Kemijärvelle, jossa käytiin moikkaan mummia ja tekemässä muita juttuja. Nyt illalla oon hoitanut blogiin liittyviä asioita, kuulette niistä sitten myöhemmin lisää!

20 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Oot niin oksettava ku väännät tota suutas tollaseen feikkihymyyn en kestä :D kasva aikuiseksi tyttö pieni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vaan että toi ei ole mikään feikkihymy, tyttö pieni :-D Mut hei mukavaa että sulla on hauskaa.

      Poista
    2. tää anonyymihän on kommenttinsa perusteella niin aikuinenXD

      Poista
  3. On toi paita kappAhlista :-) t. siellä töissä oleva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin mä vähän arvelinki :-) Äiti nimittäin osti ton mulle joten en oo varma että mistä toi oli.

      Poista
  4. Oot ihan älyttömön kaunis ja sun hiukset on täydelliset! Tykkään sun tyylistä tosi paljon, ja oon omaakin tyyliä rakennellu vähä sua esikuvana pitäen :-) jatka samaan malliin !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, piristit mun päivää! :-)

      Poista
  5. mistä oot noi housut ostanut? nimittäin ne on ihan sairaan ihanat! :*

    VastaaPoista
  6. Ihana asu ja hyvinhän huivit sulle sopii! Rakastan sun tyylii! :) Mist noi ballerinat on?
    I think I'm perfect

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne on Pariisista, mutta en tiiä yhtään että mistä kaupasta :-(

      Poista
  7. meetkö lukioon nyt syksyllä? :) voitko tehä sitte ennen koulujen alkua semmosen postauksen, missä esittelet sun koulutavarat mitä oot hankkinu kouluun ja miten oot valmistautunu? ja sitte kertosit siinä postauksessa, että mitä ootat lukiolta, mitä tavotteita laitat itelles yms? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo menen. Kyllä mä varmaan voin jonku ton tyylisen postauksen tehdä sitte lähempänä koulujen alkua :-)

      Poista
  8. aivan ihana asu ja tosi kiva huivi! :)

    VastaaPoista
  9. Oot tosi kaunis ja sun hiukset hipoo täydellisyyttä! :)
    http://saarasr.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8