sekalaisia kuvia

... ... Collage1 Me käytiin Emma-Lotan kanssa sunnuntaina Oukun hyppyrimäillä kuvailemassa, ihan torneihin asti ei viititty kiikkua mutta saatiin silti hyviä kuvia! Oon muutenkin päättäny nyt vähän tutustua uusiin paikkoihin mun kotikaupungissa, esim. tuolla en ollu ennen ikinä käynyt! Oon tänään ollu kotona koko päivän, jatkanut mun monta viikkoa kestänyttä GG-maratonia ja päättänyt hakeutua pian ammattiauttajan hoitoon :-D No en sentään, mutta voisin mennä vaikka salille sen sijaan. Lakkasin tänään sekä mun sormien- että varpaankynnet ja tein molempiin ranskalaisen manikyyrin. Harmi vaan että tuo valkoinen lakka alkaa olla jo vähän vanhaa koska se lähti yhdestä kynnestä liuskana pois heti suihkun jälkeen. Ranskalainen manikyyri on ollut mun lemppari jo 10-vuotiaasta asti, se on vaan niin nätti ja simppeli mutta antaa kuitenkin kynsille sellasen huolitellun ilmeen. Mitään kosmetologia musta ei kuitenkaan koskaan tuu, on toi kynsien lakkaaminen kuitenkin sen verran rasittavaa ja aikaa vievää touhua :-D Keräsin tähän postaukseen kaikki sekalaiset kuvat mitä mun kameraan oli kerääntynyt, kun nää ei oikein sopinu sinne asukuvien yhteyteenkään. Huomenna on taas luvassa normipostausta!

23 kommenttia:

  1. Upeita kuvia taas kerran! :)
    http://thinkimperfect.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. millä muokkaat kuvasi?:)

    VastaaPoista
  3. millä kuvanmuokkausohjelmalla muokkaat kuvas ja miten saat niist nuin isoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iPiccyllä ja kuvakoon laitan Flickrin kautta :)

      Poista
  4. onks emma-lotal blogii? :)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia ja sulla on kyllä mahtava blogi! :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Haha, tuli vaa mieleen et ootko vieläkää kertonu voittajaa siihen mirablingin arvontaan? :DD

    VastaaPoista
  7. mitä noi tähen näköset on ? XD

    VastaaPoista
  8. Tee huone postaus :D

    VastaaPoista
  9. Mihi kouluu meet syksyl? :)

    VastaaPoista
  10. Saisko kaveripostausta tai jtn sellasta ?

    VastaaPoista
  11. mistä noi iphone kuoret on ostettu?:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8