last days

torstai torstai torstai Viime päivinä en oo juuri tehnyt mitään muuta kuin istunut koneella ja kahlannu läpi Gossip Girlin kolmostuottaria. Katsoin myös Pretty Little Liarsien uusimman jakson jota olin odottanut tosi pitkään! Kaikki mun kaverit on päivät töissä, joten siksi mulla ei oo päivisin seuraa vaan hengailen vaan yksin kotona. Toisaalta tää on tosi mukavaa, kun ei ole kiire mihinkään ja saa tehdä mitä haluaa. Mulla on kyllä ollut suunnitelmia myös salille raahautumisesta, mutta toistaiseksi sen on jäänyt vaan haaveeksi. Tänään tuli yhteishaun tulokset, ja pääsin sinne minne olin ekana hakenutkin, eli lyskalle. Mä tiesin, että pääsisin sinne ihan satavarmasti, joten kävin vasta illalla kattoon ovelta ja siellähän se mun nimi oli. Tänään me käytiin ensin Marin kanssa siellä ovilla etsimässä meidän nimet, ja sen jälkeen suunnattiin isolla porukalla Coffee Houseen pariksi tunniksi rupattelemaan. Oli kiva olla pitkästä aikaa muuallakin kuin kotona ja ihmisten ilmoilla, musta ois muuten tullu varmaan erakko pikkuhiljaa :-D Vaahtokarkkikaakao ja hyvät jutut piristi kummasti, ja mulla onkin huomiselle vähän suunnitelmia, en sitten tiedä että saanko niitä toteutettua. Onneksi Nea palaa Kreetalta huomenna, joten me kaks yksinäistä voidaan viettää tulevat viikot yhdessä! Ps. Mulla on ihan hirveä ikävä Pariisiin, pliis viekää mut takasin sinne!

31 kommenttia:

  1. miten sä oot saanu ton bannerin tollei tohon keskelle? :o ku mä oon ite koittanu kohta 2h laittaa sitä siihe, mut en oo vaa saanu vielkää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeen muista enää, mutta säädin bannerin paikkaa ja leveyttä ja kyllä mäkin sen kanssa säädin melko pitkään ennen kuin sain sopivaksi :-D Mutta tee bannerista saman levynen kun koko blogi, niin sillon se pitäs mennä keskelle :)

      Poista
    2. aijaa, no mut kiitos tosta vinkistä:) jospa saisin sen tehtyy nyt sit vihdoinki :D

      Poista
    3. anonyymi!! http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/bannerin-keskittaminen-helppo-sade.html tässä on ohje! tuo ylempi :)

      Poista
  2. Kiva postaus ja ihana koira! :)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. oon nyt ite tullu käymää tääl rovaniemellä ja ois tosi mahtava nähä huippubloggaajat,eli sut livenä!

    VastaaPoista
  4. oon pitkään miettiny että mistä noi iphone-kuoret tossa bannerissa on ostettu? :) ja saako niitä iphone 5?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti tiedä koska mun kaveri on ostanut noi kuoret ja lätkässy niihen noi apple-tarrat päälle, eli siis noi ei alunperin oo ollut tollaset :)

      Poista
  5. mistä katoit ton uusimman pretty little liars jakson?? oon itekki ootellu sitä !:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://tv-series.me/pretty-little-liars-s4e1-a-is-for-a-l-i-v-e/

      Tuolta :)

      Poista
  6. Mistä nuo farkut on ja millo oot ostanu ne? Sun postaukset on tooosi kivoja lukee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Zarasta ja ostin ne viime kesänä. Kiitos, kiva kuulla että tykkäät! :)

      Poista
  7. Mistä nuo ihanat balleriinat on? Ja onko se chicnovalta tilattu laukku kestäny hyvin esim kantokahvat tai vetoketju ja kuinka paljon sinne mahtuu tavaraa, sopiiko hyvin koululaukuks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on New Lookista :) Ja on tuo laukku kestänyt tosi hyvin, yksikään pohjassa oleva niitti ei oo irronnut ja muutenkin laukku on vieläkin kuin uusi. Ja tavaraa tuohon mahtuu ihan mukavasti, nimenomaan koulussa oon sitä käyttänyt :)

      Poista
  8. Ihana tunne ku huomaa että oot tehny uuden postauksen :) mä luen aika monia blogeja, mutta sun blogi on ihan parhaasta päästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tosi kiva kuulla! Haha piristit mun iltaa :)

      Poista
  9. Very nic pic's <3

    www.maritkirsten.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Minkä kokoiset kuvat sulla on ja levyinen blogi ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvat on Medium 800 ja leveys on 1130 :)

      Poista
    2. Miten sä aina laitat noi sun kuvat tohon medium 800 sori ku kyselen näin paljon :D ?

      Poista
  11. Ihana toi farkkuliivi, mistä se on?:) Ja sulla on tosi kiva blogi!

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8