in love with my new maxi skirt

yötönyö Hame Vera & Lucy Toppi Gina Tricot Farkkuliivi Zara Kengät New Look yötönyö yötönyö Pariiisista ostettu uusi maxihame pääsi tänään ekaa kertaa käyttöön, kun menin yöttömään yöhön. Yötön yö on siis sellanen tapahtuma jolloin keskustan kauppakeskuksissa on kaupat auki yöhön asti. Ite pääsin lähteen tuonne vasta treenien jälkeen yheksältä illalla, mutta ihan hyvin meillä oli silti aikaa shoppailla. Kaupoissa kyllä riitti porukkaa ja tuntu että koko Rovaniemi oli samaan aikaan liikkeellä. Mä en löytänyt tuolta mitään, mutta yhdet korkkarit jäi kummittelemaan mun mieleen ja tuun melko varmasti tulevaisuudessa ostamaan ne. Tänään oli taas ihanan lämmin päivä joten oli nappivalinta laittaa päälle hame ja farkkuliivi vaikka aluksi ajattelin että ajaessa tulee kylmä. Nimittäin treeneissä halli oli taas kuumentunu päivän aikana sen verran että tuntu että sinne sulaa :-D Me kierreltiin kauppoja ja syötiin fro-yot siinä välissä, voinko mä pliis saada kotiin fro-yo-koneen? Mä nimittäin rakastan tota herkkua sen verran että voisin syödä sitä vaikka joka päivä! Lopuksi me käytiin vielä pikaisesti kuvailemassa Nean kanssa, eihän uskois että noi kuvat on otettu melkein keskiyöllä? Tällä hetkellä kello näyttää 3:03, ja mun luultavasti kannattais mennä nukkumaan koska mun unirytmi on nykyään aika huolella sekaisin, eilen valvoin yli neljään cheervideoita katsoessa ja päätin että tänään menen aikasin nukkumaan ja miten kävikään...

40 kommenttia:

  1. oisko sulla mitään vinkkejä mistä vois ostaa tollasen kivan pitkän maksihameen, mieluiten yksvärisen? :--) ja ihana asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. maxihameita löytyy monestaki kaupasta (esim. Ginatricot, H&M) :)

      Poista
    2. Mä en ainakaan löydä mistään tarpeeks pitkiä maksihameita :o Ei mun jalat edes oo mitenkään kauheen pitkät.

      Poista
    3. Mä en taas millään meinannu löytää hametta joka ois ollu tarpeeksi tiukka vyötäröltä! Mutta ainakin Vero Modassa ja H&M:llä on ollu ihan kivan näkösia maxihameita :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti, mäki tykkään tosta tooosi paljon :-)

      Poista
  3. Ihana hame, mutta et oo yhtään oma ittes toi päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten niin oma itteni? Mutta on kyllä totta että harvemmin mun päällä näkee noin pitkiä hameita :)

      Poista
    2. Juuri sitä mä meinasinkin :-D haha no mutta, ihana hamehan tuo on, ei siinä mitään.

      Poista
  4. Millaset asetukset sulla on että saat kokovartalokuvankin taakse tuon taustan noin epäselväksi? Vaikka mulla on 50 millinen niin kun se kohde ei oo niin lähellä niin tausta on silloin ihan selvä!

    VastaaPoista
  5. on tuo ihana ja kivan näkönen sun pääl mut jotenki et vaa näytä siltä et oot 'oma ittes' tuo hame päällä, enkä ny tarkota etteikö vaihtelu virkistäs mut joku täs näyttää hassult mun silmiin, en oikein osaa selittää :D no joo, olet ihana ja tosi kaunis, kivaa et kirjotat tätä blogia näin aktiivisesti, yks mun lemppareista! jatka samaan malliin ja pidä ihmeessä tota hametta se on ihana:)ja kivaa kesää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itelläki oli pieni totutteleminen pitkän hameen kanssa liikkumiseen mutta se on vaan se kun ei oo tottunu näkemään tollasta mun päällä :) Kiitos paljon, ite oon vähän eri mieltä tosta aktiivisuudesta mutta ehkä mä saan sen vielä kesän aikana korjattua! :-D

      Poista
  6. aivan törkeen ihana asu! sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  7. Ihana toi hame! :)

    www.onestepcloseriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. toi sopii sulle täydellisesti :)

    VastaaPoista
  9. http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptit/137232-frozen-yogurt-eli-jogurttijaatelo kannattaa kokeilla tätä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon itseasiassa tehny ite fro-yota, mutta ei siitä tuu samanlaista ku kaupasta ostettuna :-(

      Poista
  10. ihana asu ja sopii sulle ihan täydellisesti! Onko toi farkkuliivi tämä: http://www.zara.com/fi/en/woman/blazers/trf/cropped-denim-waistcoat-c436435p1113354.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä se on varmaan tuo, en oo ihan varma :-)

      Poista
  11. sun blogisi on ihan täydellinen ja sä oot kanssa ihan täydellinen! ♥ :)
    jään seurailee ♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Missä päin rovaniemee saa frozen yoghurtia????

    VastaaPoista
  13. aijotko lähteä kesällä mihinkään etelämmäks? :)

    VastaaPoista
  14. Oi miten ihana asu ja varsinkin hame! Oot tuossa vikassa kuvassa tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  15. Ihana asu! Hei voisitko kertoa rovaniemen shoppailumahdollisuudet esim. missä sijaitsee gina, hm ja cubus? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gina ja cubus on kummatki sampokeskuksessa joka sijaitsee ydin keskustassa ja h&m revontulikeskuksessa! :)

      Poista
    2. Jep ja noista samoista kauppakeskuksista löytyy muutkin vaatekaupat :-)

      Poista
  16. Ihana blogi sulla!:)

    mäki tein just oman saa käydä lukees:)
    http://noorahblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8