FOOTWAY

footway footway footway footway Viime viikolla mä päätin vihdoin käyttää mun Footwayn lahjakortin, ja päätin lopulta klikata kotiin kahdet Converset. Silloin oli kuitenkin osta 3 maksa kaksi -tarjous, joten mä päätin tilata vielä yhdet Converset, kun kerta ilmaiseksi sai. Alunperin mulla oli tarkoitus tilata Converset ja korkkarit, mutta kaikista oli koot loppu, ja eihän consseja voi koskaan olla liikaa! Ne on ehdottomasti mun lempikenkiä ja tuo lyhytvartinen malli on mun mielestä jalassa kivemman näkönen kuin pitkävartinen, etenkin nyt kesällä. Mä tiedän kyllä että moni teistä ajattelee, että kuka idiootti tilaa saman kengän monessa eri värissä? Mutta ite oon tosi tyytyväinen tilaukseeni ja nämä tulee varmasti kovaan käyttöön!
 Ps. Jos joku on etsimässä itselleen uutta kameraa, Nea myy on myymässä omaa Canon EOS 1000D:tä. Eli jos oot uuden kameran tarpeessa niin laita sähköpostia osoitteeseen neamikkola@hotmail.com!

17 kommenttia:

  1. Paljo noi makso si yhteensä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siiis vaa 10€ mitä ihmettä?:D

      Poista
    2. Koska mulla oli lahjakortti ja sit oli vielä toi 3 kahen hinnalla - tarjous, haha säästin muutaman euron tossa :-D

      Poista
  2. awww vitsit noi kengät on ihan täydelliset!!! :)

    http://seethepeaks.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ääh anna mulle yhet noista!

    VastaaPoista
  4. converset vaan on parhaat ja toimii lähes jokaisen asun kanssa! voi kuinka oon kateellinen sulle :-D

    VastaaPoista
  5. monet converset sulla on pitkä ja lyhyt vartisina ja minkä värisinä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kolmet pitkävartiset ja kolmet lyhytvartiset :-) Pinkit, kahet valkoset, vihreät, mustat ja punaset.

      Poista
  6. ooo ihanat!!! <3 minkä kokoset noi muutes on ja minkä kokoset sulla kengät yleensäkki on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on 38 ja se koko mulla on yleensä kaikissa kengissä :)

      Poista
  7. Minkä kokoiset noi on? :)

    VastaaPoista
  8. Converseja ei voi koskaan olla liikaa ;) nimimerkillä omistankohan mä kymmenet tai jotain sinne päi :D haha! oon ollu sun lukija jo jonkin aikaa! Oot yks lemppari bloggaajista(:
    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä! Toki jos tykkäät, jää myös ihmeessä seurailemaan! Ü

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8