bye bye peruskoulu

päättärit päättärit päättärit päättärit päättärit päättärit Nyt on sitten peruskoulu ohi. En mä ole vieläkään tajunnut sitä, että loma on vihdoin alkanu ja etten enää ikinä tuu palaamaan tuonne takaisin. Todistusten jakokin meni hyvin, en kompastunut lavalla ja todistuskin oli hyvä. Keskiarvo oli 9.05 ja oon tyytyväinen! Tavoite oli saada ka vähintään yli ysin ja onnistuin myös siinä! Päättäreiden asukin oli ihan jees pienestä hius- ja kenkäkriiseilystä huolimatta. Päättäreiden jälkeen mentiin Amarilloon syömään, sieltä ylppäreille ja sitten kavereiden kanssa juhliin koulujen loppumista. Oli sen verran tapahtumarikas päivä eilen, että en muistanu ottaa hirveästi kuvia, mutta tuossa on joitain onnistuneita. Eilen ja tänään oon ollu rannalla nauttimassa ihanasta säästä, oon niin ilonen että loma alko! Mulla on niin paljon juttuja joita haluaisin tänä kesänä tehdä ja kokea, ja toivottavasti saan mahdollisimman monta myös toteutettua! Ihan ekana listalla olis uiminen, mä en nimittäin vieläkään oo uskaltautunut uimaan...

26 kommenttia:

  1. ihania kuvia! :-) ootte tosi kauniita ja tuo sun mekko on niin upea!

    VastaaPoista
  2. kuvaatko yleensä 1.8 aukolla? : ) otatko kuvat itsestäsi itselaukaisimella vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu yleensä kuvaan tuolla pienimmällä aukolla :) Suunnilleen puolet kuvista on otettu itselaukaisimella ja puolet on joku toinen ottanut :)

      Poista
  3. eks oo päässy kesätöihi ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääsin, mulla alkaa ne vasta ens viikolla :)

      Poista
  4. juotko paljon alkoholia?

    VastaaPoista
  5. Toi vika kuva on ihana! :)

    VastaaPoista
  6. Ihana mekko sulla ja sun blogi ja kuvat on aina niin mahtavia! :)

    Terkuin Laura joka on lähettäny sulle sähköpostia:)

    VastaaPoista
  7. kiva mekko ja onnea koulujen päättymisestä! vika kuva on aaivan upee:)

    VastaaPoista
  8. oot upee!:) olitko päissään päättäreinä?

    VastaaPoista
  9. oot niiiin kaunis tossa vikassa :) tommone ihana kesäneiti :D

    VastaaPoista
  10. mistä noi vikan kuvan shortsit on ? :) ja sulla on aivan ihana blogi ja oot tosi nätti !

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8