taiteidenpäivä

taiteidenpäivä taiteidenpäivä taiteidenpäivä taiteidenpäivä taiteidenpäivä taiteidenpäivä taiteidenpäivä taiteidenpäivä taiteidenpäivä taiteidenpäivä Tässä olis ny vihdoin ne kuvat tiistain taiteidenpäivästä, oon vähän myöhässä näitten kanssa mutta paremmin myöhään kun ei milloinkaan vai mitä :-D Taiteidenpäivä on siis meidän koulun vuoden suurin tapahtuma, meillä on muotinäytös, musiikki-ja tanssiesityksiä jne. Mulla tää päivä meni vähän sivu suun, koska jouduin lähteen jo heti aamulla ajotunnille. Mulla harmittaa etenki se, että en nähny muotinäytöstä - se on kuitenki yleensä se taiteidenpäivän kivoin osa. Noista muotinäytöskuvista kunnia kuuluu siis Hillalle, jota pyysin kuvaaamaan sillä aikaa kun oon poissa. Muuten oli tosi kiva päivä, vaikkakin aika lyhyt mun osalta. Palasin kouluun just sopivasti taidenäyttelyn avaisiin, en sentään jääny ilman munkkia. Huhhuh nyt oon saanu pois alta kaikki nää kerääntyneet postaukset, ja voin alkaa taas postaan normisti. Huomenna olis tarkotus mennä kuvaileen, jos on vaan hyvä ilma. Kivaa perjantaita kaikille!
 Ps. Tasan viikko sitten oltiin vielä Hartwalilla...

13 kommenttia:

  1. vähänkö meikäki haluu tollasen tapahtuman meijän kouluun ! näyttää tosi hauskalle ja mukavalle tapahtumalle :)
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihan sika kivoja kuvia! (: Kannattaa laittaa ton p.s:..... jotain muuta ettei tämmönen idiootti ku mä luule et olitte lahdes hartwallin tehtaal.. mä olin jo selittämäs kui asun siin vieres mut sit tajusin et tarkotit sitä keikkaa :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Haha no mä uskon kyl et suurin osa tajuaa et tarkotin nimenomaan sitä keikkaa :)

      Poista
    2. Jepp! (: Itel oli jo sillo viime perjantain sillee häh ku en tajunnu et mitä tapahtuu ku kaikki on iha sekasi :DD

      Poista
  3. oii tuo taiteidenpäivä kuulostaa tosi kivalta! meillä on kyllä vissiin paljon enemmän kaikkia teemapäiviä silti ku teillä, mutta tuommosta ei vielä oo tullu vastaan!
    ihan vaan vinksulina semmonen, että kannattaa pyytää kuvissa olevilta ihmisiltä lupa sen kuvan laittamiseen blogiin, ettei tartte naamoja blurrata - näyttää nimittäin kivemmalta ilman, enkä usko, että ketään loppujen lopuksi hulluna haittaa, jos naama näkkyy josssain. kunhan vaan luvan kyssyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksi just blurrasin noi naamat ettei tarvis juosta ympäri koulua kysymässä ihmisiltä lupia, eikä ne kuitenkaan antais :)

      Poista
  4. Oi että toi banneri on ihana ja sun kuvat on muutenki hyvälaatusii ja kivan isoi :) I like♥

    http://elisesalina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Heips! Pääsit mun linkattujen-blogien Voittajien sekaan! Käyppä kurkkaamassa! :)

    http://jebajeejee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia, ja oot niin kaunis ja persoonallinen bloggari!♥ Yksi lemppareista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon! Haha piristit mun iltaa :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8