sunny days

weekend weekend weekend weekend weekend weekend weekend Moi taas pitkästä aikaa! Huhhuh, tuntuu että viime postauksesta olis ainakin vuosi mutta ei siitä taida olla viikkoakaan. Tää mennyt viikko on ollu mulla todella kiireinen, jonka takia en ole kerennyt koneelle muuten kuin koulujuttuja tekemään. Mutta nyt on kaikki päättötyöt, esitelmät ja valtakunnalliset kokeet ohi ja voin hyvillä mielen laiskotella nää vikat viikot. Mulla on ollu tosi huippu viikonloppu, jonka oon viettäny pääasiassa Nean ja Vilman kanssa. Täällä on ollu aivan ihanat ilmat, eilen ja perjantaina oli ihan superlämmintä ja ne päivät meni aurinkoa ottaessa ja grillaillessa. Mutta arskan oton lisäksi oon treenannu myös, meillä oli nimittäin tänään ja eilen treenit ja sen lisäksi viikonloppuna on tullut pyöräiltyä reilut 40km! Ollaan nimittäin poljettu pari kertaa kaupungin toiselta laidalta toiselle joten ei ihmekkään että niitä kilometrejä on kertynyt. Nää viimisimmät treenit on menny ihan huippuhyvin, ohjelma menee nappiin joka kerta ja yllättäviä onnistumisiakin on ollu paljon. Ainoa huono puoli on se, että iso halli lämpeää aika mukavasti tällasella helteellä ja sen takia me ollaanki meinattu läkähtyä jokaisen ohjelman jälkeen. Muutenki eilinen oli tosi kiva päivä, treenien jälkeen suunnattiin Vilmalle kattoon Suomen peliä, no, ei siitä sen enempää... 
Me myös grillattiin, käytiin uimassa ja katsottiin Euroviisut. Taaskaan ei mun mielestä voitto mennyt oikeaan osoiteeseen, meidän mielestä se oopperaa laulava vampyyri oli paljon parempi, haha :-D Mun veli toi mulle myös eilen mun skootterin, joten tää viikonloppu on ollu aivan huippu! Tuntuu oudolta mennä huomenna kouluun koska oon jo ihan kesäloma fiiliksissä. Mulla on kasaantunut hirveästi kuvia tän viikon aikana, joten palailen niitten kanssa sitten huomenna!

18 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja toi teksti oli jotenki tosi pirtee! :) siit selvästi huomaa et huippu viikonloppu ollu sulla!

    VastaaPoista
  2. jee oon oottanu sun postausta! :)

    belovely-matilda.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Niimpä haha! Me naurettiin sille niin paljon :-D

      Poista
  4. oi vitsit kuinka ihanan näkösiä lettuja!! :)

    VastaaPoista
  5. Oot tosi nätti! Minkä merkkinen sun skootteri on? :)

    VastaaPoista
  6. oot oikeeeeesti niin rakas !!! tää sun blogi on aivan paras kaikista <3 i love you ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8