new dresses

Collage2 Collage Ne Nellyn mekot siis saapu viime torstaina, mutta en sillon koulukiireiden takia kerennyt sovittaa kaikkea. Nyt viikonlopun aikana kokeilin kaikki läpi ja niin kuin yleensäkin, suurin osa mekoista oli pettymyksiä. Millon oli liian pieni tai suuri koko tai mekko oli muuten vaan oudon näkönen luonnossa. Mutta tällasta tää nettishoppailu on, onneks niistä kymmenestä mekosta lyötyi kuitenkin kolme mekkoa, jotka oli kaikki suht kivoja! Toi eka mekko on erityisesti mun mieleen, ainoa juttu mitä on mietin on se, että onko se liian juhlallinen päättäreihin. Noi kaks punasta mekkoa on myös kivoja, toi pinkki ei oo ehkä niin tuohon juhlaan sopiva ja toi punanen taas on melko jouluinen, mutta muuten aikalailla täydellinen.
Mitäs te tykkäätte?

46 kommenttia:

  1. miun mielestä eka ois just hyvä päättäreihin, ei liian juhlallinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon nyt tullut siihen tulokseen et taidan ehkä laittaa sen :)

      Poista
  2. Toi ekan kuvan mekko on tosi upee! :-)

    VastaaPoista
  3. Toi eka mekko on tosi kiva! :)

    VastaaPoista
  4. eka mekko olis just täydellinen päättäreihin, ei yhtään liian juhlava! :)

    VastaaPoista
  5. Tosi upee tuo eka! ♥ eikä yhtään liian juhlallinen päättäreihin :) tosi kivoja nuo kaks muutakin!

    VastaaPoista
  6. voitko linkata ton ekan mekon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/lili-london-1144/sequin-boob-tube-dress-600997-58/

      Poista
  7. Mielettömän upeita kaikki! Ei oo mun mielestä yhtään liian juhlallinen päättäreihin. :-)

    VastaaPoista
  8. tosi kivoja kaikki :)! Toi vika käy sulle parhaiten

    VastaaPoista
  9. kaikki mekot on aivan ihania! mun mielestä vika kuitenkin on vähän liian lyhyt kevätjuhlaan, mutta totaalinen wow-reaktio tuli heti kun näin ekan mekon! ei ole todellakaan liian juhlava, aivan upea ja tosi kaunis :) jos kuitenkin epäröit niin ota toka mekko, se on tosi nätti myös eikä ollenkaan jouluinen :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vika on oikeasti vähän pitempi mutta olin tossa kuvassa kääriny sitä ylös :)

      Poista
  10. tykkään eniten tosta tokasta <3 niin ihana :)) ei ainakaan kuvassa näytä liian joulunpunaiselta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luonnossa tuo on taas sellanen vähän haalee joulunpunanen, ja siks en oo ihan varma tosta väristä :-(

      Poista
  11. kivoja mekkoi! musta toi toka ja vika sopii sulle tosi hyvin! varsinki noi värit :) mietin vaan et toi vaaleenpunanen saattais tehä susta vähän kalpeen... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä totta, monissa mekoissa on se ongelma et ne ei sovi vaalealle ihonvärille :) Onneks mulla on nyt jo vähän enemmän väriä pinnassa :)

      Poista
  12. toi pinkki ei kun mielestä sovi sulle ihan hirrmu hyvin,mutta noi muut on tosi kivoja!(:

    VastaaPoista
  13. tuo punanen mekko on kyllä ihana :)

    VastaaPoista
  14. toi ensimmäinen mekko on ihan uskomattoman upee eikä mun mielestä yhtään liian juhlallinen päättäreihis, pääset kuitenki peruskoulusta!:)

    VastaaPoista
  15. toi punanen sopis parhaiten, eikä se oo mun mielestä mitenkää erityisen joulunen :-)

    VastaaPoista
  16. Tosi kauniita mekkoja, mä tykkäsin eniten tosta ekasta :)

    VastaaPoista
  17. mistä noi sun bannerissa olevat iphonen kuoret on?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti tiedä koska oon saanu noi kaverilta, mutta noi on ihan peruskuoret ja siihenon noi Applen tarrat lätkästy päälle eli ne ei ollu valmiiksi siinä :)

      Poista
  18. punanen on munmielestä ihanin! kyllä sitä voi kesälläki punasta käyttää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin voi, mutta mun mielestä toi väri on vähän joulunen :-D

      Poista
  19. mistä noi korkkarit on :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on myös Nellyltä, tuli samassa tilauksessa, unohtu vaan mainita :)

      Poista
  20. linkkaa punainen mekko nyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/dry-lake-974/dolly-dress-974061-46/
      :)

      Poista
  21. heeei, oliko sulla joskus noiden nellyn tilausten kans ongelmia niissä toimitusajoissa? ku muistelin että kirjotit tänne joskus siitä :D kauan noissa kesti toimitus? oon nimittäin vähä myöhässä näiden päättärimekko shoppailujen kans, katoin nellyltä muutamia mut aattelin et kannattaako lähteä tilaamaan jos noi toimitusajat tuol sivuilla ei pidä paikkaansa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli mulla! Viime kesänä mun rippimekkojen toimituksessa kesti yli 3 viikkoa... Kannattaa silti yrittää ja tilata sieltä, ne mekot tulee nopeampaa jos asut Etelä-Suomessa :)

      Poista
  22. Eka mekko ei ole todellakaan liian juhlallinen, niin kuin moni muukin on jo sanonut. Itse aattelin nimittäin pistää rippimekkoni ja se jos mikä on juhlallinen joten ei sulla oo mitään hätää :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai mun täytyy sitten uskoa teitä, haha :-D Toi mekko on kyllä aivan ihana!

      Poista
  23. toi eka on iha täydellinen! valittisin ehottomasti sen :)

    VastaaPoista
  24. ooksä kääriny ton ekan mekon yläosaa jotenki? se näyttää vähän hassulta ja pidemmält tuolla nellyn sivuilla! hassuu seki et se mekko näyttää sun päällä paljon lyhyemmältä ja kivemmalta!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku se on vaan rytyssä tuossa kuvassa :-D On se oikeasti vähän pitempi mutta näyttää mun mielestä kivemmalta sillon ku se ei oo ihan suorana :) Ja toi mekko on mulle vähän reilu kun se on koko S.

      Poista
  25. Oh wow, that's so pretty!! The first dress is my favourite! ;)

    VastaaPoista
  26. minkä kokosia noi sun mekot on? tarvisin kipeesti vastausta :)

    VastaaPoista
  27. voitko linkata noi kengät?:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8