last days

summmer summmer summmer summmer summmer summmer Nyt viedään peruskoulun viimisiä päiviä, enkä oo vieläkään oikeen sisäitsäny sitä että kolmen päivän päästä alkaa kesäloma eikä mun tarvi enää ikinä mennä tohon kouluun. Viime päivät on ollu täynnä tekemistä, joten en oo kerennyt koneellekkaan. Tänään varsinkin tuli juostua paikasta toiseen koko päivän. Aamulla mulla oli magneettikuvaus, jonka jälkeen menin luokan kanssa Fransmanniin syömään. Sitten menin käsitellykokeeseen, sieltä kaupungille, sitten lääkärille, kotiin ja lopulta vielä ajamaan. Eli koko päivän on tullut juostua paikasta A paikkaan B. Harmittaa että jouduin tällasena ihanana päivänä oleen niin paljon sisällä. Täällä oli nimittäin tänään huimat 27 astetta lämmintä, ei vois olla ihanampaa säätä! Tuli muuten käsittelykokeessa melko kuuma, kun mulla oli päällä ajohousut- ja takki(ja siellä alla mustat denimit!), hanskat ja kypärä. Shortseihin pukeutunut inssimieskin naureskeli mulle, näytin varmaan siltä että pyörtyisin hetkellä millä hyvänsä. Mutta käsittelykoe meni läpi ja nyt mulla on se mopokortti, vihdoinkin! Mä kävin myös magneettikuvassa ton kyynärpään kanssa ja sieltähän paljastu että osa kyynärpään nivelsiteistä on poikki, taas. Onneksi tällä kertaa ne kaikki ei oo poikki, joten parantumisen ei pitäisi kestää niin kauaa kun viimeksi. Nää tän postauksen kuvat on tosi sekalaisia, harmittaa etten kerenny ottaan tänään enempää kuvia. No huomenna sitten, nimittäin huomiseksi on myös luvattu ihanat 26 astetta!

8 kommenttia:

  1. Toi tokavika kuva on aivan ihana! :)

    VastaaPoista
  2. ootko menossa ysille vai lukioon? (:

    VastaaPoista
  3. millanen se käsittelykoe oli? oliko paha se jossa piti ensin ajaa ihan täysillä ja sitten tehä äkkijarrutus kahella jarrulla? kaikki pelottelee siitä, koska monet on kaatunu kun on tehny sen :-D.
    mitä kaikkee siinä piti tehdä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli tosi helppo! Mitä ihmettä, mä en oo ikinä kuullu mitään tollasta, se hätäjarrutus on nimittäin ainakin mun mielestä ylivoimasesti helpoin niistä tehtävistä eikä mikään niistä oo vaikee :-D Siinä on ensin hidasajo, sitten porttitehtävä ja lopuksi se hätäjarrutus :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8