helsingin ostoksia

ostokset Tässäpä ois nyt vihdoin niitä helsingin ostoksia, eihän tuosta reissustakaan oo menny kohta ku viikko... Netti ei oo toiminu ja välissä on ollu taiteidenpäivä ja vappu joten en oo kerennu postaileen! Mutta nyt oon taas palannu minitauolta, tosin nytkään mun ei oikeastaan pitäis olla postaamassa koska huomenna on matikan valtakunnallisen rästikoe johon en oo lukenu vielä yhtään... Tänään oli ruotsin koe ja sain tänään myös takasin mun äikän päättötyön, ja puhdas 10 sieltä tuli! Olin tosi positiivisesti yllättynyt, en todellakaan uskona että olisin kymppiä saanu, open mukaan oli paras kirja(arvostelu tai esitelmä? en oo varma kumpaa se tarkotti) minkä se on lukenu. Oon tyytyväinen! Ranskan valtakunnallisen tulokset tuli myös, sieltä tuli lähinnä kutosta ja seiskaa ja oli siellä yks kasikin joukossa! Mutta oon silti ihan tyytyväinen, koska parhaatkin veti vaan jotain seiskoja ja kutosia. Mutta nyt niitä ostoksia, löysin kyllä tosi kivoja juttuja, vaikka en paljon ostanutkaan, kai mä en sitte vaan tarvinnut mitään? Ja meillä kävi tosi hyvä tuuri kun BikBokissa oli kaikki tuotteet -50% just sinä päivänä kun lähdettiin Helsinkiin. ostokset BikBok 36€ ostokset BikBok n. 12€ ostokset BikBok 15€ Rakkausshortsit ♥ ostokset Zara 36€ ostokset Cubus n. 5€ ostokset Seppälä 10€ ostokset Carlings 45€ ostokset Ja vielä viimisenä äitin tuoma tuliainen Tallinnasta, pyysin sitä ostamaan sen sieltä koska Virossa on kaikki halvempaa. Oon niin rakastunut tuohon hajuveteen! Se tuoksuu täydelliseltä, mulla oli aikasemmin semmonen parin millin testipullo tuosta ja käytin sen parissa päivässä loppuun. Voisin nuuhkia tuota päivät pitkät enkä varmasti kyllästyis!

32 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia! :-) Noi shortsit on kyll tosi ihanat ja noi bikinit, mutta itte en kauheesti tosta seppälän bikini laadusta tykkää. :/ Miten toi peplum muuten oli noin kallis eikö se ollu -50% :o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ainakin yhet Seppälän biksut kestäny jo kolme vuotta :) Ei toi ollu alennuksessa, kun ostin sen vasta seuraavana päivänä :)

      Poista
  2. kuinka usein/mistä sä oikeen saat rahaa,kun ostelet silleen aika usein (kalliita) vaatteita? :O

    VastaaPoista
  3. hui vitsi kun ton peplumin hinta on noussu ku kattelin sitä tässä muutama viikko sitte nii se makso vaan 19,95! ja sitku ostin viikkoa myöhemmin sen nii hinta oli noussu 29,95 :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :( Oho huomasin just että laitoin väärän hinnan tuohon :-D

      Poista
  4. nuo sortsit on kyllä ihanat! ja aika halvatki vielä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mulla kävi hyvä tuuri ku oli se -50% :)

      Poista
  5. Noi shortsit on pakko saada, ihanat! :) muutenki kivoja ostoksii oot tehny.

    VastaaPoista
  6. Onko tuo uikkari vai mikä tossa kolmannessa kuvassa? :)

    VastaaPoista
  7. Ihania ostoksia! Oon aivan kateellinen.. :)

    VastaaPoista
  8. oh my mitkä shortsit! IHANAT :D!

    VastaaPoista
  9. oii mul on toi sama hajuvesi ja se on rakkautta<3 :)!!!

    VastaaPoista
  10. ihania ostoksia!<3 itekki kattelin helsingistä sillon noita shortseja mut ne jäi sitte vaa haveiluun ku katoin hinnan :/ minä päivänä tuo -50% juttu oli BikBokis ? o: oisimpa sillon käyny sielä...

    VastaaPoista
  11. Siis aivan unelmat nuo shortsit!! :-)

    VastaaPoista
  12. Noi kaikki ostokset on tosi ihania, varsinkin toi peplum paita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään tosta peplumista tosi paljon! :)

      Poista
  13. Oi ihania ostoksia! Tahtoo noi kaikki, varsinkin ton BikBokin bandeaun ja sortsit :-D ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Toi Loverdose on kyllä niiin ihana tuoksu *.* Sain sen joululahjaks ja on ollu ahkerassa käytössä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep toi on ihana, en haluu et toi loppuu koskaan! :(

      Poista
  15. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  16. ihana tuo bikbokin korsettitoppi! miten se oli noin halpa :D ?

    mmillariina.blogspot.fi < käyppä tsekkaa jos vaikka nappais :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8