spring cravings


Tässäpä olis pitkästä aikaa taas tällanen Polyvorella tehty vaatetoivepostaus! Mä oon muutaman kuukauden hautonut niitä tuolla Polyvoressa, mutta nyt päätin että voisin vihdoin julkasta nämä. Tässä näkyy muutamia must haves -juttuja keväälle, ainakin tuo farkkuliivi, laukku ja peplum-paidat on sellasia jotka on pakko saada! Itseasiassa laukku on jo postissa seikkailemassa jossain päin Suomea, saa nähdä milloin se saapuu ihan tänne Rovaniemelle asti. Muutenkin tästä huomaa hyvin, että mäkin oon siirtynyt vaatteissa huomattavasti vaaleimpiin ja kirkkaimpiin väreihin. Myös neuleet oon valmis hautaamaan kaapin pohjalle ja kaivamaan esiin kaikki ihanat sifonkipaidat. Trenssi olis myös tosi kiva nyt kevääksi, en vaan ole vielä löytänyt sitä täydellistä yksilöä, joka ei olis mulle liian iso hartioista :-D Se poladroid-postauksessa näkynyt punainen trenssi oli muuten täydellinen, mutta se punanen väri jäi vähän epäilyttään.
spring2

Tässä kollaasissa näkyy monta juttua jotka ehdottomasti haluan mun vaatekaappiin: high-low-mekko, vaalea pitsihame, värikäs jakku ja statement-koruja. Voisin jaaritella näistä kollaaseista vaikka koko illan, mutta nyt on pakko kiiruhtaa postin kautta treeneihin, mulle on nimittäin saapunut paketti josta kuulette lisää huomenna!

10 kommenttia:

  1. noi alemman kuvan vaatteet on must enemmän sun juttu :-)

    VastaaPoista
  2. pystytkö linkkaamaan tota laukkua ? ku haluaisin tilata mutten löytänyt :// :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi laukku on Alexander Wangin ja se maksaa yli 800€ :-D Mutta halvempi versio tosta löytyy mm. modenkungen.se:sta ja chicnovasta :)

      Poista
  3. siis ostetaanko sulle oikeasti yli 800e laukku..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei :-D Siis ite ostin tuon halvemman version just tuolta Chicnovasta, mutta kun kysyttiin nimenomaan tota kuvassa olevaa laukkua niin se on Alexander Wangin :)

      Poista
  4. Mistä tuo ekan kollaasin vihreä takki missä on mustat nahkahihat on?? Oon ettimässä just tommosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.storenvy.com/products/776627-military-green-coat-blazer-with-faux-leather-sleeves

      Tuolta löytyy :)

      Poista
  5. mistä toi farkkuliivi on ja paljo maksaa? entä noi mustat pöksyt? onko sun dr denimit menny rikki vai kestääkö hyvin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Farkkuliivi on Vilan, hinnasta ei oo tietoo. Housut on Dr. Denimit ja noh kaikki mun vuoden sisällä ostamat denimit on ratkennu mut se johtuu siitä että en oo kohdellu niitä kauhean hyvin :-D

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8