new stuff

IMG_0672 IMG_0675 IMG_0660 19,90€ IMG_0657 14,90€ Eilen siis saapui se Stockmannin tilaus, joka sisälsi parit vaatteet mitä tilattiin. En todellakaan odottanu että se paketti olis näin nopeasti toimitettu, se nimittäin lähetettiin maanantaina ja sain sen jo keskiviikkona. Kai mulla vieläkin kummittelee mielessä ne nellyn hirveät yli kolmen viikon toimitusajat. Mä tilasin kolme paitaa ja yhdet housut, yks paita ja housut meni palautukseen mutta nuo kaksi sopi tosi hyvin! Etenkin toi valkonen röyhelöunelma on aivan ihana, mulla oli se jo tänään koulussa päällä ja tykkään tosta tosi paljon! Samoin toi ruutupaita on tosi kiva, klikkasin sen ostoskoriin alunperin hetken mielijohteesta mutta onneksi laitoin! Mä nimittäin tarvitsinkin jo uutta ruutupaitaa, koska muut mun ruutupaidat on sellasia venyneitä lörppöjä ja tosi tumman ja talvisen sävysiä. Toi on vähän värikkäämpi ja pirteempi ja täydellinen nyt kevääksi. Lisäksi me tilattiin Stockmannilta myös fisheye, mutta se lähetettiin erikseen ja se me haettiin tänään matkalla treeneihin. En voinut vastustaa kiusausta testata tota vähän treeneissä ja pakko sanoa että toi on aivan mahtava! Tossa on parit testikuvat tän päivän treeneistä, tosin vaan yks noista on mun ottama. Koittakaa kestää vaikka toi valaistus onkin vähän huono, syytetään siitä Mondea ja sen kamalaa kuvausympäristöä... IMG_1176 IMG_1193 IMG_1247

18 kommenttia:

  1. nuo raitapaidat vissii loppuunmyyty? vai voiks linkata jos löyät ko mien löyä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne sit vissiin loppuunmyytyjä jos niitä ei löydy :(

      Poista
  2. Paljonko makso fisheye?:)

    VastaaPoista
  3. näyttääpä kivalta tuo valkonen paita ! (-:

    VastaaPoista
  4. heei itekki olin sillo hullujenpäivien aikaa ostanu tuon ruutupaijan :D!

    VastaaPoista
  5. minkä merkkinen toi ruutupaita on ja onks toi röyhelöjuttu vilan :)?

    VastaaPoista
  6. Miten sulla on varaa ostaa kaikkea melkeen koko ajan? :o Oon kateellinen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enhän mä oo vähään aikaan ostanu mitään :)

      Poista
  7. Suositteletko dr denimejä ku pitäs ostaa mustat farkut, vai meneeks ne heti rikki??:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suosittelen! Ei ne mene rikki jos niillä ei venyttele niinkuin mä tein :-D

      Poista
  8. millä muokkaat sun kuvat? :)

    VastaaPoista
  9. hei tuliko tuolta Chicnovalta millaset toimituskulut? :-) sulla on muuten tosi kiva blogi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollu toimituskuluja ollenkaan :) Kiitos!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8