HELSINKI

helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki helsinki Nyt oon vihdoin kotiutunu Helsingistä ja voin kyllä sanoa että takana on melkeempä paras viikonloppu ikinä! Vaikka olin reissussa vaan kolme päivää, tuntu se aika viikolta koska kerkes tapahtua niin paljon. Perjantaiaamuna me lähdettiin koneella kohti Helsinkiä, otettiin kentältä Starbucksista frappucinot mukaan ja lähdettiin samantien keskustaan. Kierreltiin kaupoissa pari tuntia, Kaisaniemeen ei menty ollekkaan huonon ilman takia. Perjantai oli yks ihanimmista päivistä ikinä! Shoppailua, Starbucks, hassuja sattumia ja tietenkin koko päivän kruunas Justin Bieber! Teen keikasta postauksen erikseen, muuten mulla olis menny monta tuntia tän postauksen tekoon. Oli ehkä maailman hassuin sattuma, kun törmäsin Foorumissa mun serkkuun joka asuu toisella puolella Suomea. Sattumalta nähtiin tuolla myös muita meidän joukkuelaisia, ei edes tiedetty että ne oli tulossa sinne keikalle! Reissun aikana tuli myös käytyä Linnanmäellä, Iitiksessä ja koko viikonlopun oon oikeastaan juossu paikasta toiseen. Niimpä olin aika väsynyt kun tulin tänään kotiin, kone laskeutui 13:10 ja treenit alko kahdelta :-D Mulla harmittaa ihan älyttömästi nyt jälkeenpäin kun ei otettu Nean kanssa juuri ollenkaan kuvia perjantaina, paitsi siellä keikalla. Ostin myös pari tosi kivaa juttua, mutta nekin tulee erillisessä postauksessa koska oli jo liian huono valaistus kun tulin kotiin. Mutta mulla oli aivan huippu viikonloppu, toivottavasti teilläkin oli!

19 kommenttia:

  1. tosi upeita kuvia, ihana postaus (-:

    VastaaPoista
  2. Ostos ja keikka postaukset sitten äkkiä pliis en jaksa oottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! Kuvat on jo valmiita mutta video pitää vielä muokata :)

      Poista
  3. Tää sun blogi on ihan sika kiva! :)

    www.onestepcloseriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. vitsit kivoja kuvia! sun blogis on tosi kiva muutenki (-:
    tykkään!

    VastaaPoista
  5. Mist sun takki on ostettu, sopii sulle!:) ihanii kuvii

    VastaaPoista
  6. kivoja kuvia !
    olin itekkin Justinin keikalla, harmittaa kun en nähnyt sua..

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia! mikä kuvakoko sul on näissä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla on se flickrin medium 800 :)

      Poista
  8. Miten oot saanu kuvista reunat pois ja välit pois?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon säätänyt ne html-koodista
      http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/kuvien-kehysten-navigointi-palkin.html
      Tuolta löytyy ohjeet :)

      Poista
  9. Mistä päin Helsinkiä ostitte Starbucksit?

    VastaaPoista
  10. Sulla on kyllä niin huippuja tunnelmakuvia :) En käsitä miten keksitkin ottaa noin kivoja kuvia ja niistä välittyy jotenkin niin ihana tunnelma :)

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8