hello, april

weekend weekend weekend weekend weekend weekend weekend Tässä vähän (ruoka)kuvia viikonlopulta. Sunnuntaina me päädyttiin monien mutkien kautta käymään sekä Coffarissa, Mr. Pandassa että 21:ssä(älkää kysykö). Te rovaniemeläiset jotka ette oo vielä käyny Mr. Pandassa, todellakin suosittelen käymään! Otin siellä sushi- ja kiinalaisen buffetin, en oo ikinä syöny niin hyvää sushia! Muutenkin se ruoka oli tooosi hyvää, täydellinen yhdistelmä mun lemppareita. Keskustassa syöpöttelyn jälkeen me lähdettiin bussilla Vilmalle, mutta parin kilometrin jälkeen huomattiin että ollaan menossa väärään paikkaan, joten hypättiin pois bussista ja käveltiin ne tuskaset 3km. Ei olis ollu muuten pahakaan, mutta sillon tuuli niin paljon että tuntu että hiukset lähtee päästä. Sitte me loppuilta ja yö oltiinkiin Vilmalla ja meillä oli tosi hauskaa. Aamulla vaan ei enää paljoa naurattanut kun 5 tunnin yöunien jälkeen piti herätä puoli 7 aamulla Pyhälle lähtöä varten. Eilinen päivä meniki sitten Pyhällä serkkujen kanssa laskiessa, oli kiva päivä ja oli aivan huippu sää! Ei tuullu yhtään, oli lämmin ja aurinko paistoi, harmi vaan että onnistuin polttaan mun poskipäät kun laskin koko päivän ilman laseja. Kyllä, mulla on erittäin herkkä iho. Pyhältä mä tulin kotiin eilen vasta kymmenen jälkeen, joten tänäkään aamuna ei paljon naurattanut ja tuntuu että mulle on kertynyt ihan liikaa univelkaa loman ajalta. Mutta nyt taidan syventyy taas tohon Sinuhen lukemiseen, enää viikko päättötyön palauttamiseen enkä oo tehny vielä mitään asian eteen, damn.
Ps. Huijattiinko teitä eilen? Mua kukaan ei edes yrittänyt, mutta toisaalta mä olin kyllä rinteessä koko päivän...

25 kommenttia:

  1. tee blogikirppis !! :)) oot ihana pus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin ehkä joskus tehdäkkin jos mulle kertyy tarpeeksi tavaraa :) Hih kiitos ihana :)

      Poista
  2. huooh,, miks et vastaa kun sulta kysytään noissa postauksissa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksi, koska en oo yksinkertasesti kerenny. Ja jos on tullut paljon kommentteja samalla kertaa niin mulla saattaa vahingossa jäädä sieltä välistä joku huomaamatta :)

      Poista
  3. Sä oot älyttömän kaunis! :) ja sulla on tosi kiva blogi !!

    VastaaPoista
  4. oi nam mitä ruokakuvia! ♥
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niimpä, tulee nälkä ku noita kattoo :-D

      Poista
  5. ihana postaus !

    http://mt-untamed.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Miten lisäät flick:rin kautta paljon kuvia, eiks se maksaa?:) Ja mä liityin lukijaks(:♥

    VastaaPoista
  7. ihanan pirteä ja inspiroiva banneri♥ ja tosi kivoi kuvii p.s liityin :)

    VastaaPoista
  8. minkä hintasta siellä mr. pandassa oli?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos otti molemmat buffetit se oli 12€, jos vaan toisen niin se makso kai 8€ :)

      Poista
  9. voitko tehä maaliskuun suosikit videon ? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä jos saan mun kameran toimimaan tai jostain videokameran lainaa :)

      Poista
  10. Onks sul tossa tokassa kuvassa farkkupaita ? Mistä se on ? (

    VastaaPoista
  11. sulla on ihan älyttömän ihana blogi :)

    http://janninamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8