fredag

fridayfriday fridayfriday fridayfriday fridayfriday fridayfriday Tässä parit kuvat mitä me otettiin Nean kanssa tänään, oispa mulla aina noin hyvä kuvaaja käytettävissä! Nea ja Vilma oli tosiaan tän päivän vierailemassa meidän koululla, ne tuli joka tunnille istuun vaikka niillä ois ollu vapaapäivä. Oli tosi kiva että tytöt tuli käymään, koska normaalisti nähdään niin harvoin. Mun piti tosiaan tänään kuvata se My Day -video, mutta sitten aamulla kävi niin että torkutin herätyskelloa pikkasen liian kauan ja lähdin tosi kiireessä kouluun, joten en tietenkään ehtinyt kuvata. Ja koska en heti aamusta aloittanut niin tietenkään mä en sitä enää myöhemminkään muistanu. Koulussa oli tosi rento päivä ja sitten päästiinkin jo vihdoin viikonlopun viettoon. Tytöt tuli meille, me tehtiin vohveleita ja pannaria joka muistutti lopulta enemmän kengänpohjaa :-D Mä myös onnistuin tänään rikkomaan taas mun mustat dr. denimit, noi mun uudethan on vasta tammikuussa ostettu. En tiiä onko vika laadussa vai käyttäjässä mutta noi on jo toiset denimit jotka oon rikkonu alle puolen vuoden aikana. Loppuilta me sitten selailtiin äitin kanssa nettikauppoja, huomaa kyllä että mikä on meidän lempipuuhaa :-D Löydettiin paljon kivoja juttuja jotka jätettiin nyt yön yli tonne ostoskoriin, aamulla sitten ostetaan ne jutut jotka tuntuu vielä kivoilta. Mulla väsyttää tosi paljon ja silmissä vilisee sen nettikauppojen selailun takia, joten taidan lähteä tästä nukkumaan, kivaa viikonloppua kaikille!

55 kommenttia:

  1. Mil taval ne dr.denimit meni rikki ? kenties ratkes ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei johdu susta, mun monella kaverilla on käyny nii ja itellänikin !

      Poista
    2. se voi johtua siitä että teillä joilla on revenny sen takia, koska teillä on väärä koko... :) ja ei ne kestä jos niillä rupeaa kauheasti venyttelemään, ne kuitenkin on jegginsit ei farkut. Ottakaa ensi kerralla yhtä kokoa suurempi tai älkää venyttäkö ja repikö niitä siten että ne repeää! :)

      Poista
    3. Ei se ole koosta kiinni :) Nimittäin jos ottaisin s koon niin ne venyis käytössä niin isoiksi että en pystyis enää käyttämään niitä. Noi xs:ätki on löystyny niin paljon että niitä saa olla kokoajan nostamassa :)

      Poista
    4. Mä ostin kans omat dr denimit tammikuun aikoihin, ja kuukausi sitten meni rikki. Sisäsaumat on ihan kuluneet ja lopulta repes kokonaan.

      Ja tosi monella kaverilla käynyt samalla tavalla.

      Poista
    5. Siihen voi vaikuttaa myös että, jos jalat hankaa toisiaan vasten. Kaverilla on silleen ja sillä meni jo kahdet dr.denimit rikki just että ne saumat ratkes haaroista.

      Mulla ei oo yhdetkään vielä hajonneet mitenkään.

      Poista
    6. Mä oon kuullu kans että Dr. Denimeitä ei sais pestä? Ne ei vissiin kestä kunnon pesukonepesua tai jotain :-)

      Poista
    7. noi denimit menee hirmu usealla ja nopeesti rikki! alle puolen vuoden päästä joka toisella ostajalla, ellei useammallakin. eli kannattaa ostaa toiselta merkiltä housuja, eikä maksaa viittäkymppiä housuista jotka menee heti rikki.

      suosittelen vaihtamaaan merkkiä

      Poista
  2. minkä kokosii dr denimeitä käytät?

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. mistä oot ostanu ton kynsilakan jota sul on kynsis? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Essien lakkaa, sävy Mint Candy Apple :)

      Poista
  5. Kissyt on parhautta! Mä en ymmärrä miten kaikki saa nää rikki, itellä on ollu jo varmaa 1,5vuotta nää yhdet ja pysyny ehjänä.. Vaikka käytänki näit oikeesti päivittäin. Itse tässä just ostoskorii laittanu kahdet uudet ku nää kuluu kohta puhki varmaa D: :)

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho :-D No mä venytin ite noilla ekoilla denimeillä spagaatteja ja kaikkea tällasta, ja aika hyvin ne kesti sen puoli vuotta kunnes meni sitten rikki. Joo mulla on kans tällä hetkellä ostoskorissa yhet denimit!

      Poista
  6. Oioi, sulla on unelmien kroppa tommonen hoikka mutta muodokas (: Oot muutenkin superrr kaunis♥

    VastaaPoista
  7. Postauksesta hieman poiketen, paljon se zaran perus musta laukku maksaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole ite sitä ostanut joten en oo ihan satavarma siitä hinnasta mutta 50-60€ :)

      Poista
  8. ihana paita! mistä oot ostanu?(:

    VastaaPoista
  9. juu munki dr.denimit repes just tuolta sisäreidestä:S eli luulen että se on laatukysymys

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin saattaa olla, mitä ite olen netistä lukenu niin ennen ne on ollu ilmeisesti kestävämpiä :(

      Poista
    2. Se sisäreiden kuluminen voi johtua myös siitä, että kävellessä sisäreidet koskettaa toisiaan niin ne hankaa pikkuhiljaa ne puhki :)

      Poista
    3. Niin :) Tai sitte siitä että venyttelen ehkä edelleenki niillä liikaa :-D

      Poista
  10. sulla on ihanat hiukset !! :O:O ja oot muutenki tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  11. dr. denimeiden kangas on nii pehmeetä että varsinki sisäsaumas se lanka kuluu ja tekee siihen kankaasen reijän! mulla meni kahet denimit rikki ihan sikanopeaa :D JC:ssä on paksumpaa kangasta vähän samantyylisiä farkkuja, tosi mukavat jalassa mutta ei pitäis kuluu niin helposti, kanttee käydä kattomas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä, pitääpä mennä kokeileen niitä JC:n farkkuja :) Onko ne niitä Crockerin vai?

      Poista
  12. Mulla kyllä on parit dr.deminit joita käytän tosi paljon, mutta pysyny lähes moitteettomassa kunnossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on pysyny noi vaaleansiniset hyvänä, mutta mustat ratkeaa tosi nopeasti :(

      Poista
  13. Vitsi oot kaunis! Ihania kuvia ja toi sun kaulakoru on tosi hieno!
    http://welcome-to-my-life-fanni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. teeppä semmonen hiuspostaus :) ku kerran et värjää yms niin olis kiva, että kertoisit vinkkejä miten ite niitä hoidat, millä peset, lempparihiustyylit, hiustenkasvatus vinkit yms. niin moni bloggari ei tätä tee, koska ne ei halua antaa vinkkejä:cc tai en tiiä miks, mutta ne ei halua tehä:c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tehny jo hiustenhoitopostauksen, joka löytyy täältä:
      http://karoliinaslittleblog.blogspot.fi/2013/03/toivepostaus-hiustenhoitotuotteet.html
      Mutta ton hiustyylipostauksen voisin tehdä! :)

      Poista
  15. Tosi ihana asu! :) ja liityin lukijaksi kun niin kivalta tää sun blogi näyttää!!
    Voisitko joskus tehdä videota?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Oon mä tehnykkin videoita mutta tällä hetkellä niitten tekeminen on vähän vaikeaa kameraongelmien takia :(

      Poista
  16. Voitit blogissani linkkaa blogisi kilpaulun! :) Sait musta myös uuden lukijan! :)

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. Voi apua miten ihana blogi! Upeasta bannerista söpöihin kuviin! <3 :) Love it!

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  18. osaatko neuvoa miten ton päivämäärän ja tekstin otsikon saa keskitettyä? uusi html-koodin muokkaussysteemi ei jotenki tykkää musta, en tiiä mitä pitäis tehä :P

    VastaaPoista
  19. Juotko alkoholia tai poltatko tupakkaa?
    ootko koskaan ees maistanu? :-)

    VastaaPoista
  20. tää on ihana blogi ja oot hurjan kaunis!:) haluisin joskus nähä miltä näytät ku hymyilet nii että hampaat näkyy:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vo kiitos paljon! Selaappa tästä seuraavaan postaukseen niin siellä näkyy :)

      Poista
  21. voisitko tehä huonepostauksen?:)
    paljon toi sun kamera makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko että tästä nykysestä huoneesta tekisin :) About 500-600€!

      Poista
  22. mun blogissa sulle haaste :)!

    http://midnightdreamssss.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8