few new things

Heippa taas pitkästä aikaa! Mulla on niin monena päivänä tehny mieli postata, mutta sitten oon muistanu äikän päättötyön ja tiistaina kummitelevan deadlinen joten oon ihan suosiolla keskittynyt kirjottamiseen. Toi päättötyö alkaa olla jo ihan hyvällä mallilla, tekstiä on kertynyt toistakymmentä sivua, mutta vielä puuttuu. Viime päivinä oon kirjottanu tota iltamyöhään (eilen yhteen asti...) ja aamulla oon ollu aivan kuollut. Mutta jotenki vaan tuntuu että illalla väsyneenä on helpompi kirjottaa! Oon muutenki huomannu itestäni sellasen ominaisuuden että mitä stressaantuneempi ja väsyneempi oon, niin sitä helpommin sitä tekstiä syntyy. Äsken kuitenkin huomasin että alan olla jo pikkusen liian väsynyt, kun faraosta tulee faroo ja sekotan hahmot keskenään. Tänään me käytiin äitin kanssa pyörähtämässä kaupoilla tarkotuksena hakea mulle takki jonka olin eilen varannu H&M:lle. No, mukaan tarttu pari muutakin juttua ja valokynä, jonka unohdin kuvata. Mä ostin sen takin jonka olin varannutkin, mutta nyt jälkeenpäin mulla alko mietityttään että oisko sittekki pitänyt jättää ostamatta tai ostaa yks toinen takki, jota sovitin siellä. Tuossa on nimittäin tosi oudon mallinen toi toinen hiha ja se pullottaa silleen rumasti sivulta. Pikku juttu mutta häiritsee niin paljon että voisin palauttaa ton. Näitä kuvia muokatessa muokkausohjelma päätti sanoa ittensä irti enkä saanut muokattua loppuja kuvia. Oon kuitenkin nyt niin väsynyt että en jaksa alkaa värkkäämään ton kanssa, lisään ne vaikka sitten jälkeenpäin huomenna. Mutta tässä olis nämä tämä tänpäiväset ostokset. 6/4 H&M 9,90€. Pari kuukautta sitten kun nää tuli kauppoihin, mä tiesin heti että mä haluan tuollasen. Kerran mä olin jo kassajonossa tuo kädessä, mutta viime hetkellä päätinkin jättää ton ostamatta ja jälkeenpäin kadutti, kun nuo oli loppuunmyyty. 6/4 H&M, 19,90€. Mä halusin uuden, kivan treenitopin kun edellinen on liian löysä. Tää on tosi kivan mallinen ja värinen! IMG_8074 H&M 59,90€. Ei varmaan tullut kauhean monelle yllätyksenä, että tää on tällanen armeijatyylinen takki nahkasilla hihoilla. Aluksi mä kattelin sitä armeijanvihreää versiota tästä, mutta halusin jotain vaaleampaa kevääksi joten päädyin kiikuttaan ton sovituskoppiin ja lopputulos onkin aika selvä. Mä koitin tosiaan tuolla yhtä toistakin takkia, ja mun piti valita niistä toinen. Mutta tuntuu että ehkä mun olis sittenkin pitänyt ottaa se toinen, koska mä oon tosi huono tekeen minkäänlaisia valintoja.

32 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. hih kiitos, mäki tykkään vaikka aionki palauttaa ton :)

      Poista
  2. en nähny sua vaikka olin tänää kans rollos o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! No tää on kuitenkin sen verran iso kaupunki et ei välttis nää vaikka oliski samassa paikassa samaan aikaan :)

      Poista
  3. Mulla on toi sama takki ja käytin siihen sellasen alennuksen et sitä ei sit voinu palauttaa, ja mua häiritsee kauheesti ku se pussittaa sillee selästä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla häiritsee se kans! Mä varmaan palautan ton ku tossa on kuitenkin enemmän huonoja ku hyviä puolia :-D

      Poista
  4. mikä iPhone sulla on ja suositteletko sitä? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on iPhone 4 ja suosittelen! Mulla on tää jo toista vuotta käytössä ja ei oo ikinä ollu minkäänlaisia ongelmia, toimii edelleen kuin uusi :)

      Poista
  5. mun on pakko saada toi kultanen koru myös, ihana!:)

    VastaaPoista
  6. kultapieni, mitä mie sanoin tosta takista ;)

    VastaaPoista
  7. ihania ostoksia :) mä tykkään ! ♥
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Joo mulla on tuo sama takki, ja tuntuu et koko ajan pitää olla vetämässä takahelmaa alaspäin kun selkään tulee ikävän näköiset pussit.. Mietin et auttaiskohan jos ompelis käsin muutamalla pistolla noi leikkaukset kiinni:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi selkäosa on tosi ärsyttävä! Haha itekki just mietin sitä ompelemista, mutta auttaisko se sitte kuitenkaan :) Sovituskopissa toi ei muka häirinny mua mutta nyt ainaku peilistä kattoo niin alkaa ärsyttään!

      Poista
  9. Tosi kivat ostokset :) Tollanen takki olis kyllä kiva, mutta en ole saanut ainakaan vielä aikaiseksi ostaa :)

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep toi takki on kyllä eestäpäin kiva, mutta suosittelen ostaan jonku toisen takin sen ärsyttävän selän pussin takia :(

      Poista
  10. mielettömän kiva takki! <3 Oon ittekki kattellu tota joskus

    VastaaPoista
  11. Suosiolla käyt vaihtaas sen koska omien kokemusten perusteella tuut katumaan ettet vaihtanutkaan :) Oot kaunis ja tää sun blogi on upeeeeee ♥!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä vaihdan sen heti ku tulee tilaisuus :) Voi kiitos tosi paljon ihana! :)

      Poista
  12. aaivan ihana toi rannekoru - tahtoo samanlaisen! tosi kivanoloinen blogi sulla muuten. alan kurkkimaan sivusilmällä:--) hihi.

    xx, Carpe fucking Diem

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, paitsi et toi on kaulakoru :-D Mutta kiitos! :)

      Poista
  13. Mä löysin kirppikseltä ihan samanlaisen korun jollain supermegatuurilla ja köyhdyin naurettavat 2,5e parasta!! :)

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vähän sulla oli hyvä tuuri! No, onneksi tuokaan ei ollu kallis :)

      Poista
  14. ihania ostoksia, nyt munkin on pakko saada toi koru! :D

    http://bulletproofheart-aino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mee äkkiä ostaan ennenku ne taas loppuu :-D

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8