9/4

Collage IMG_8897 IMG_8355 Tässä pari super ei-yhteensopivaa kuvaa viime päiviltä. Eilen sain mun äikän päättötyön valmiiksi ja tänään palautin sen, en voi sanoin kuvailla miten ihanaa oli lätkästä se paperipino open käteen tietäen ettei mun tarvii enää ikinä tehdä tuota työtä. Tänään oli opettajien virkityspäivä joten me päästiin koulusta jo kaheltatoista. Mä unohdin ottaa kameran kouluun mukaan joten en saanu otettua mitään kuvia koulun jälkeen. Mä kuvasin teille tänää myös videon, mutta en oo vielä saanu aikaseksi alkaa muokkaan sitä, joten laitan sen tänne sitte huomenna, jos siis siitä tulee sellanen että sen kehtaa julkasta :-D Eilen treeneissä juoksevaa akroa tehdessä mä ja Niia törmättiin ja mulla taittu nilkka. Se on ollu eilisen illan ja tän päivän aika kipeä ja vähän huolestuttaa että kestääkö se huomenna. Huomenna on siis Taisto Your Move -tapahtuma jossa meidän joukkue esiintyy ja pitää cheer-pistettä jossa voi tutustua lajiin. Meiän ohjelma on vielä aivan keskeneränen joten siitä karsittiin pois melkeen kaikki akro ja libbesarjoja ja tanssia muutettiin. Me esitetään siellä siis aika lailla helponnettu versio meidän oikeasta ohjelmasta, mutta ehkä näin on parempi että tulee puhdas ohjelma. Ei sillä, että sillä puhtaudella ois tuolla niin väliä, mutta tuleehan sinne kuitenki yli 900 katsojaa... Huomenna siis on luvassa aika cheerpainotteinen päivä, kouluun en mene ollenkaan! Tää tekstin tuottaminen tuntuu jotenki kauhean vaikealta eikä tää muutenkaan ehkä oo ihan mun parhaimpia postauksia, mutta menköön nyt kun oon saanu kuvatkin muokattua.
Kivaa tiistaita kaikille teille ihanille lukijoille!
Ps. Hui teitä on tullu parin päivän aikana yli parikymmentä lisää, enää 9 puuttuu 1000:sta lukijasta!

32 kommenttia:

  1. Sun blogi on ihan super kiva! Voisitko joskus tehä postauksen tosta sun cheerharrastuksesta, kuvien ja videon kera? Oon jo kauan seuraillu sun blogi, mut toi sun harrastus ei oo koskaan oikein auennu mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo sellanen postaus on suunnitteilla, ajattelin että teen se toukokuun kisojen jälkeen että saan paljon kuvia ja videoita sitä varten :)

      Poista
  2. hienoja kuvia, oot tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  3. Ihanii kuvia ja ihana blogi ! Mulla on toi sama kultaketju ja oon niin rakastunu siihen :-)

    VastaaPoista
  4. sulla on täydellinen vartalo.. :o
    ihania kuvia ja tosi kiva blogi :)!

    VastaaPoista
  5. missä cheerseurassa ja joukkueessa harrastat ? :-)

    VastaaPoista
  6. Aijoksää kertoo sun vanhemmille tästä blogista? Miten sää oot saanu salattuu ku oot tehny yhteistyötäki ja näi? Ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon jo kertonu niille :) Kiitos!

      Poista
    2. Miten kerroit niille ja miten ne suhtautu siihen ? :)

      Poista
    3. jännä et joku miettii tällasta, itellä äiti on aina tienny että miulla on blogi, eikä oo koskaan pitäny sitä millään lailla erkoisena :)

      Poista
  7. voi eii mikä takki! Just ihanan näkönen ja sopii sulle ~

    VastaaPoista
  8. Sulla on kyllä jotenkin niin ihanan pirteä blogi :) Näitä postauksia on mukava lueskella vaikka niissä ei olisikaan kummempaa kerrottavaa!

    VastaaPoista
  9. ihania kuvia taas ja kiva asu! :9 kuin paljon toi Zaran laukku maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) En oo tuota itse ostanut joten en tiiä mutta n.50-60€ :)

      Poista
  10. millo aattelit ilmottaa sen mirablingin arvonnan voittajan?? :D kiva postaus ja ihana tuo laukku <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on vähän unohtunu :-D Kiitos! :)

      Poista
  11. Ihan vaan ehdotuksena, et koitappa laittaa tos zaran laukussa toi pitkä hihna sillai et toinen klipsi on etu- ja toinen takapuolella laukkua :) näyttää paljon paremmalta ainakin mun mielestä, sillä mulla on toi samane laukku :D ihan paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon koittanu sitä silleen, mutta sitte mulla jäi se hihna kiinni joka paikkaan enkä oo muistanu ottaa tota pois :-D

      Poista
  12. Hei tuli vaan mieleen että olis kiva jos tekisit sellasen postauksen missä pyytäisit että kaikki cheerleaderit linkkais blogejaan, ite ainaki tykkään lukee cheerleadereitten blogeja ku itekki harrastan sitä :)

    VastaaPoista
  13. Tulin kurkkaamaan sunkin blogia. Tosi kiva blogi sulla, liityin lukijaks:)

    VastaaPoista
  14. Gorgeous outfit. I love the jacket! :)

    http://kadddii.blogspot.com/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8