well you only need the light when it's burning low, only miss the sun when it starts to snow

weekend weekend weekend weekend weekend weekend weekend Aikalailla fiiliskuvilla mennään tällä kertaa, koska en saanu ketään kuvaan mua. Eilen mun piti postata mutta suunnitelmat meniki sitte kertaheitolla uusiks, kun äiti aamulla ilmotti et nyt lähetään rajalle ja Ikeaan. Ei me sitte loppujen lopuksi jaksettu ees kiertää sitä vaan melkeempä juostiin se läpi ja mukaan sieltä lähti vaan aluslakana :-D Eilinen oli kyllä pitkä päivä ja lähettiin ajaan kotiin vasta kaheksalta. Ei me muutenkaan ostettu juuri mitää, koitin ettiä takkia kevääksi mutta sitäkään en löytäny. Ärsyttää kun toi talvitakki on jo vähän liian kuuma näille keleille, mutta nahkatakilla taas jäätyy. Takki onkin siis ykkösenä mun ostolistalla tällä hetkellä. Haluaisin sellasen takin mitä myytiin H&M:llä viime syksynä, sellanen jossa oli kiristysnyöri vyötärollä. Tietääkö kukaan, että myydänkö jossain kaupassa tuollasia takkeja? Ärsyttää kun tiiän tasan tarkkaan millasia kuvia haluaisin ottaa ja millasen mun blogista haluaisin, mutta en koskaan onnistu siinä! Mutta pikkuhiljaa tää kehittyy just siihen suntaan mihin haluan. Mutta asiasta toiseen, kyllä me jotain pientä sieltä rajalta löydettiin lakanan lisäksi: weekend Wonka karkkeja! Haha sanat ei riitä kuvaamaan miten paljon rakastan näitä ja miten olisin mielellään kahmassu koko hyllyn mukaan ja tunkenu meidän autoon... weekend Uusi kuivashampoo on ollu jo kauan ostolistalla, ja oon jo jonku aikaa miettiny Batisten kuivashampoiden ostamista, mutta kalliin hinnan takia en ole viittiny. Ja suosittelihan tätä mulle yks lukijakin! Nyt me kuitenkin äitin kanssa päätettiin ne ostaa ja marssittiin Kicksiin ja sattumalta ne oliki siellä -25% alennuksessa! Hyvää tuuria kerrankin, otettiin mulle toi kirsikan tuoksunen ja äitille tummille hiuksille tarkotettu versio. weekend Aussien saman sarjan shampoon kaveriks tää hoitoaine, mietin tän ja 3 minute miraclen välillä ja lopulta päädyin tähän. Koitin tota eilen ja aah, miten hyvältä toi tuoksuu!

40 kommenttia:

  1. Ostin ite kans ton kirsikka kuivashampoon hetki sitten :D on ollut hyvää

    VastaaPoista
  2. voitko tehä linkkaa blogisi postauksen alle 100 lukijan blogeille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin mä joskus tehä, tein aika vasta linkkaa blogisi- postauksen :)

      Poista
  3. sulla on tosi hienoja kuvia! Millä muokkaat kuvas?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki haluisin tietää millä muokkaat kuvias? :)

      Poista
  4. mistä noita wonka-karkkeja siis saa?:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mäkin mietin, en oo koskaan tollasia nähnykkää! :--D

      Poista
    2. Lahdessa myydään ainakin Launeen Prismassa (:

      Poista
    3. Noita myydään varmaan kaikissa kaupoissa missä on muutaki jenkkikamaa :) Mutta ite ostin noi ruotsista ICA-marketista :)

      Poista
    4. Rakastuin ite noihin nörtteihin kun ostin niitä Lahden Launeen sittarista! Yhtenä päivänä menin sinne taas ja jouduin pettymään kun sieltä useasti ostamani karkit olikin loppu :( nyt en oo löytänyt noita mistään mutta englannissa ollessani ostin noita semmosina isoina bokseina! nam!

      Poista
  5. Mistä noi kengät on ostettu? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. converseja myydään tosi monessa kenkäkaupassa ja urheilukaupoissa. Esimerkiksi mun omat converset on Stadiumista. Riippuu kans että missä päin Suomea asustat et millasta tarjontaa kaupoissa on. :) Jos siis tarkotit noita Conversen tennareita

      Poista
    2. Jep :) Eli Stadiumista, Intersportista, Kookengästä jne. pitäs löytyy :) Mä en ole ite ostanut noita valkosia joten en oo ihan varma et mistä ne on.

      Poista
  6. paljo noi kuivashamppoot makso?:) ja sul on aina niiin kivoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin taisin unohtaa laittaa hinnat, 5,50€ alennuksen jälkeen! :)

      Poista
  7. Musta toi aussien hoitoaine haisee IHAN yskänlääkkeelle eli järkyttävälle :D Mut on kyl iha parasta hoitoainetta mitä oon käyttäny ja kyl siihe hajuunki tottu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munki mielestä toi hoitoaine ei haise niin hyvälle mitä toi shampoo, toi haisee vähän purkalle ja jollekki karkille :-D

      Poista
  8. Oooah ihana postaus & nii kivoja valosii kuvia!! :) Tulee niin kevänen olo lukies sun postauksia :)

    VastaaPoista
  9. Minkä ikäsenä alotit cheerleaderin? onko susta liian myöhästä alottaa 14 tai 15 vuotiaana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taisin olla 13 :) Ja ei koskaan oo liian vanha alottaan, etenki jos on jotain voimistelupohjaa tms!

      Poista
  10. tykkään tästä sun blogista todella paljon!! :)

    VastaaPoista
  11. mulla on ihan sama juttu kuvien suhteen, päässä on tarkka visio millasia haluan ottaa ja blogiini laittaa mutta harvoin saan otettua semmosia täydellisiä:D niissä on aina joku vialla:D

    VastaaPoista
  12. Minkälainen sun riparis oli? Kerro kaikki :--D esim. oliko sellasia leikkejä jossa piti esim. sanoo omalla kirjaimella alkava eläin, pitikö tehä esitelmä itestään ja pitikö kertoo paljon kaikkee itestään ja omia mielipiteitä jutuista :D mua pelottaa ripari kauheesti ja nimenomaan jos pitää sanoo omia mielipiteitä ja mulla on ihan tyhmiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli ihan kiva, mutta ois voinu olla kivempiki :) Ei ollu mitään esitelmiä tai mitään, leikittiin muistaakseni kaikkia ryhmäjuttuja mut oli meillä alussa jotain nimileikkejä missä piti muistaa toisten nimet. Älä turhaan pelkää! Ei me ainakaan puhuttu kauheesti silleen mielipiteistä, se oli enemmänki sellasta luentomaista kuuntelua :)

      Poista
  13. pääsit mun blogin linkkaa blogisi suosikkeihin, käy ihmeessä kurkkaas :) se 3 minute miracle on tosi hyvää, ite oon jo pari purkkia käyttäny, kannattaa ostaa ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä käyn kurkkaan :) Joo itekki oon käyttäny siitä sellasen kokeilujutun ja se oli tosi hyvää!

      Poista
  14. oiiii ihania kuvia taas:) löysin sun blogin vasta noin 4 kk sitte, mut tää on jo yks lemppareista ! :) noist sun kuvista tulee aina niin hyvälle tuulelle, kun niissä on joku sellai positiivinen juttu:D mä en vaa oikee osaa selittää xd mikä sun instagram on?:) voisitko vaikka linkata sen tähän, kun mun puhelimessa ei nyt toimi insta ku se ei lataasitä auki:( nii jos linkkaisit niin voisin seurata sua netin kautta :) kiitti jo etukätee! ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :) Mun insta on kkaroooo ja en oo varma et onko tää oikea linkki:
      http://in.5thvillage.com/u/kkaroooo/
      :)

      Poista
  15. ite kävin viimesyksynä lontoossa ja hamstrasin noita kuivashampoita yli 10pulloa, koska ne makso siellä euroissa n. 1e :D
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Pitääpä itekki muistaa toi ku meen ulkomaille!

      Poista
  16. oon valinnu sinut linkitä blogisi top 5 !

    http://tiiiiiinaa.blogspot.fi/2013/03/linkita-blogisi-top-5.html

    VastaaPoista
  17. Sulla on niin ihania kuvia! Onks sulla joku semmonen juttu miten isot ne on, ja muokkaatko ne missään ohjelmassa et niistä tulee näin vaaleita? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8