TOIVEPOSTAUS: hiustenhoitotuotteet

hiuspostaus Äiti leikkas multa eilen vähän kuivia latvoja pois, ja samalla mä sain idean että voisin nyt toteuttaa tänään tän toivotun hiustenhoitopostauksen! Joten tuossa ylhäällä näkyy (melkeen) kaikki aineet joita mä läträän hiuksiini jos en viikottain, niin vähintään kuukausittain. Ja nyt mä selitän vähän tarkemmin mitä tuotteita käytän ja mihin, toivottavasti tykkäätte! hiuspostaus Alotetaan vaikka shampoista. Mä oon nyt about viimiset 5 kuukautta käyttänyt tuota Kerastasen Cristalliste-shampoota, ja oon todennu sen tosi hyväksi. Mä olin kuullu siitä paljon kehuja pitkähiuksisilta bloggareilta, joten päätin itsekkin kokeilla ja voin sanoa että toi tosiaan silottaa ja kesyttää jopa mun karheita hiuksia! Mun oli pyydetty kertomaan kokemuksia tästä shampoosta vähän enemmän, eli en aijo muista selittää näin paljon. Aluksi tuntu että tuo vaan vahvisti jokaista pyörrettä ja luonnonkiehkuraa joka mun hiuksista löyty, mutta sitten löysin sopivan shampoo + hoitoaine- kombon ja sit se alkoki toimimaan just niin kuin muut bloggarit oli kuvaillu. Toi silottaa hiuksia kivasti ja tekee niistä vähemmän takkuset, ainoa miinus on ehkä se että toi ei tuoksu oikeastaan miltään, hehe.
Nyt halusin kokeilla välillä jotain muuta, joten ostin eilen ton Aussien Miracle Moist- shampoon. Tostaki on kuullu tosi paljon hyvää ja oon ennen testannu ton saman sarjan hoitoainetta joka toimi tosi hyvin, joten uskon että toiki on hyvä. Ja on vielä pakko mainita että tuo tuoksuu aivan taivaallisen hyvältä! hiuspostaus Sitten hoitoaineet: Cutrinin Bio + hoitoainetta käytän silloin tällöin, jos tuntuu että hiukset on erityisen kuivat. Schwarzkopfin BC-latvasuojasta on muodostunut tän vuoden puolella mun luottotuote, tuo todellakin silottaa latvoja ja kosteuttaa niitä! Tuota levitetään pesun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin ja ei huuhdella pois. Wellan Enrich- hoitoainetta käytin enemmän viime syksynä, tuokin on tosi hyvä ja tuoksuu tosi hyvältä, mutta tuntuu että tuo ei ole ehkä ihan tarpeeksi kosteuttava mun hiuksille. Mä tykkään enemmän ton saman sarjan Brilliance-hoitoaineesta. Kerastasen Cristalliste-sarjaan kuuluvaa hoitoainetta en oo juurikaan kerennyt käyttää, koska oon aina käyttäny noita muita, mutta totakin pitäis kyllä kokeilla. hiuspostaus Usein viikonloppuisin hiustenpesun yhteydessä käytän tätä KC:n Color Maskia, joka on varmaan monelle tuttu tuote. Eli tuo on sävyttävä hiusnaamio, jota ohjeen mukaan pitäis pitää hiuksissa 5-15 minuuttia riippuen halutusta tuloksesta. Ite kuitenkin otan aina varman päälle ja pidän tota päässä 30-60min, ja sillon sen tehon ainakin huomaa. Tuo oikeasti silottaa hiuksia ihanasti ja ainakin mä oon saanu tuon avulla häivytettyä juurikasvun ja värjätyn hiuksen rajaa levittämällä tuota värjättyyn hiukseen. Suosittelen todellakin kokeilemaan tuota, hinta ei ole paha ja mulla tuo on ainaki toiminut tosi hyvin! hiuspostaus Lisäksi käytän suihkun jälkeen vielä tätä Cutrinin Bio + Energen - seerumia, joka hierotaan hiuspohjaan. Moni on sanonu ton nopeuttavan hiustenkasvua ja siksi sitä alunperin kokeilin. Itse en osaa sanoa että tehoaako toi, kun mulla kasvaa hiukset muutenkin tosi nopeaa, mutta luulisin että on toi ainakin vähän auttanut :) Käytän tota yleensä aina n. pari purkkia putkeen, sitte yleensä unohdan ostaa tota ja sitte taas jatkan. Toi on muuten tosi hyvää, mutta koska tota menee kerralla korkillinen, pitää uusia pulloja ostaa aika tiuhaan ja toi kuluu tosi nopeaa. hiuspostaus Sitten suihkutettaviin hoitoaineisiin: XZ:n Suklaa & Vanilja- hoitosuihketta käytän aina silloin tällöin jos hiukset on karheat tai takkuset. Mä en ehkä menis vannomaan että tuo tehoaa, mutta se tuoksuu ainakin kivalta ja tekee hiuksista helpommin kammattavat. Matthew Jamesin Shining Spray:n ostin siksi, koska myyjä sano että se auttaa hiusten sähkösyyteen, ja nyt talven aikana tuota on kulunutkin aika paljon. Tuo tosiaan auttaa sähkösyyteen, mutta on tosi rasvaista ja öljymäistä ja saa helposti myös hiukset näyttämään siltä. Mä tein ekalla käyttökerralla sen virheen että suihkutin tuota aika reippaasti myös päälaelle ja tulos ei kauheasti miellyttänyt silmää :-D hiuspostaus Lämpösuojasuihkeena mulla on Tresemmén suihke, josta en tästäkään kyllä voi sanoa että tehoaako tuo vai eikö. En mä tietenkään luule että lämpösuojasuihke pelastais mun hiuksia vaurioilta, mutta onneksi mä en kiharra mun hiuksia usein ja suoristan vielä harvemmin. hiuspostaus Kuivashampoot: Kuivashampoista mä oon viimeaikoina käyttänyt Herbinan kuivashampoota, joka on mun mielestä tosi hyvä tällaseksi markettituotteeksi. Se ei jätä hiuksia tahmasiksi tai valkoharmaiksi ja tuoksuu tosi hyvältä, suosittelen! Ennen käytin Klippoteketin kuivashampoota, mutta se on päässyt loppumaan enkä oo saanu ostettua uutta. Se on toinen mun lemppareista! Hiuspuuteria käytän tosi harvoin, mutta silloin kun on tarve käytän tätä Four Seasonsin hiuspuuteria. hiuspostaus Hiusharjana mulla toimii nykyään Tangle Teezer, mitään muuta en oo käyttäny sen jälkeen kun tuon sain. Muutenhan tuo on aika normiharja, mutta tuo ei revi tai katko hiuksia yhtään, mikä on hyvä koska mun pitkät hiukset takuttuu ja menee sotkuun helposti ja niitä pitää harjata usein päivän aikana. Tuo on muutenkin pelastanu mut monilta hiuskriiseiltä; ennen aina treenien jälkeen menin suihkuun ja sen jälkeen usein kosteilla tai jopa märillä hiuksilla nukkumaan, ja aamulla hiukset sojotti ihan miten sattuu. Mutta nyt mä uskallan harjata mun hiukset märkinä mikä saa ne kuivumaan suunnilleen sata kertaa nopeampaa. Samalla niistä tulee myös sileät ja suorat ja säästyn aamuselta hiuskriisiltä. Suosittelen todellakin kaikkia ostamaa tuon, vaikka onhan 15€ aika paljon hiusharjasta.

47 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Voisin itekki kokeilla tota color maskia, ku niin moni sitä on suositellu. :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! tuo uusi bannerikin on tosi hieno, mutta aika iso :s olis paljon hienompi jos yksi rivi nuita kuvia jätettäis pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta toi banneri on just täydellisen kokonen :)

      Poista
    2. Mä oisin tehny siitä just yhen rivin pienemmän mut niin ei pystyny tekeen :)

      Poista
    3. Kylhän sen vois vaikka rajata :) ?

      Poista
    4. Niin vois mutta ei tuo niin paljoa haittaa että jaksaisin sitä alkaa rajaan :)

      Poista
  3. Ajattelin itekkin ostaa tuon Tangle Teezerin, koska itelläkin aika pitkät hiukset, ja harjaan hiuksia ihan sikana päivän aikana, joten hiuksia tulee lähtemäänkin kun tavallisella harjalla kiskoo.
    Mistä niitä saa ( netistä, kampaamoista? )

    VastaaPoista
  4. toimiiko kuivashampoot hyvin? :)

    >> http://kiiiasb.blogspot.fi/

    kurkkaathan?

    VastaaPoista
  5. heeei palkko kysyä tää ei nyt liity tähän postaukseen mitenkään mutta ootko isoskoulutuksessa? :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo, mä olin alunperin menossa sinne mut se sitte vähän jäi :-D

      Poista
  6. kauan oot blogannu? ja miten oot saanu näi paljon lukijoita, siis en sano sillä etteikö tää olis lukemisen arvonen koska luen tätä itekki :) mut että ootko mainostanu jossain vai? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alotin vuonna 2008 :) Joskus oon mainostanu ja oon ollu myös linkkaa blogisi-jutuissa paljon, ja osaksi niitä lukijoita vaan tulee jostain :-D

      Poista
  7. Tosi kiva postaus, näitä on kiva lukea! Tee toki useemmin(:

    VastaaPoista
  8. Heei kiva postaus! :) Mullakin on tota KC:n hiusnaamioo ja oon kyllä tykänny tosi paljon siitä :) Vois itekkin kokeilla pitää sitä noin kauan, koska yleensä annan sen olla noin 15-20 minuuttia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kannattaa pitää sitä vähän kauemmin, niin se tehoo paremmin :)

      Poista
  9. Mistä tota KC:n hiusnaamioo voi ostaa ? :)

    VastaaPoista
  10. Myydäänkö noita Kerastase tuotteita kampaamoissa vai löytyykö marketeista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite en oo ainakaan marketeissa tota nähny, mutta kampaamojen lisäksi Stockalla ja Sokoksella myydään myös :)

      Poista
  11. kannattaa kokeilla batisten kuivashampoita, tuplasti tehokkaampia ku tuo herbina, joka on seki kyllä iha ok ü batistet keskittyy siis lähinnä tuomaa sitä puhtauden tunnetta, ei niinkää luomaan massiivista tuuheutta, mutta niihä tuo herbinakin :-) niitä saa myös värjätyille hiuksille, jos haluaa välttää sen valkoharmaan efektin. c: mut kiva postaus! tiäks onko tossa kerastasen hoitoaineessa suuria määriä silikonia? :-)

    waytofeelbeautiful.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon just miettiny että vois ostaa jonku Batisten kuivashampoon, mutta ne on kuitenki vähän kalliita ja mä en kauheasti käytä kuivashampoota niin en oo vielä sitä saanu ostettua :) Ja ei ole mitään tietoa että onko siinä silikonia :)

      Poista
    2. ai, mä olen löytänyt omat Batisteni alle neljän euron (Keskisen kyläkaupasta Tuurista, haha), ja muistaakseni tuo Herbina maksaa 4,50? :-D mutta jos tunnet tuolla Herbinalla pärjääväsi, nii mitäs turhaa toiseen vaihtaa (-:

      waytofeelbeautiful.blogspot.com

      Poista
    3. Aijaa :-D Mähän en ite oo noita ostanu, mutta mun mielestä toi oli ainaki Kicksissä aika kallis ellen ihan väärin muista :)

      Poista
    4. ainiin joo totta, kickseissähän ne taitaa olla jopa jotai yli seittemä euroo :-d

      waytofeelbeautiful.blogspot.com

      Poista
  12. Hei ihana postaus! :) Onks toi Tangle Teezer Original vai Tangle Teezer Salon Elite? Ja voiks noita ostaa vaan kampaamoista vai ihan marketista? Ja entä toi Cutrin Bio + Energen saaks sitä marketeista ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on mun mielestä Original :) Ite en oo tangle teezereitä nähny muualla kun kampaamoissa ja tota Cutrinin seerumia saa ainaki joistaki Prismoista :)

      Poista
  13. mä ainakin käytän tota XZ:n hoitosuihketta poistamaan sähkösyyden ja mulla ainaki toimii tosi hyvin :) sulla tosin näyttää olevan paljon karheammat hiukset kun mulla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no mulla se ei oo kauheesti auttanu :-D

      Poista
  14. mikä kamera sul on? Ihana blogi ja hyvä postaus! Mistä saat inspiraatiota? :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Canon eos 550D :) Kiitti, muista blogeista, weheartit:stä ja vaikka mistä :)

      Poista
  15. mitä mallia/ulkoasua käytät sun blogis?(: Oot aiva äly kaunis ja sun blogis on mun lemppari!(:

    VastaaPoista
  16. Sun blogi on yks mun yks mun lemppareista ja sä oot luonnonkaunis, että anojen on turha tulla huuteleen sulle mitää(:


    Käythän vilkasees mun blogia:
    http://www.roosabelieve.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. mistä sinä oot ostanu tuon hiusharjan? :)

    VastaaPoista
  18. miten oot theny sillee et sun kuvat ja teksti on ihan tasasesti alas asti? :) Jos sä yhtään ymmärsit mitä yritin kysyä XD

    VastaaPoista
  19. kiva tää mutta ois kiva jos pystysit/voísit viellä laittaa hinnat ja mistä oot ostanu näihin?! :) ainakin mistä: KC:n Color Maskia,Cutrinin Bio,Cutrinin Bio + Energen on??? :)

    VastaaPoista
  20. paljon toi color mask on maksanut? (: ois kiva itekki koittaa juurikasvuun (:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8