@PYHÄ

@pyhä @pyhä @pyhä Tänään meillä oli siis koulun talviliikuntapäivä, ja mä olin Pyhällä laskettelemassa. Oli tosi kiva reissu, välillä tuuli vaan tosi paljon ja joissain rinteissä oli jäistä mutta muuten oli kivaa. Pyhä on muutekin mun ehdoton suosikki näistä laskettelukeskuksista, tää oliki eka kerta siellä tänä talvena. Tän postauksen kuvat on otettu muuten mun vanhalla Canon Ixus -pokkarilla, siksi toi laatu ei oo mitenkään hirveen hyvä. Rakastuin taas tohon ton kameran kalansilmätilaan ja haluaisin kalansilmäobsun myös mun järkkäriin! Me laskettiin tuolla kolme tuntia, ja kerettiin sen aikana myös käydä syömässä namivohveleita. Ton reissun takia tultiin takas koululle vasta neljältä ja sen jälkeen mun pitiki raahata sukset ja monot kävellen kotiin... Parinsadan metrin jälkeen mulla meni hermot ja lopulta raahasinki sitten loppumatkan suksipussia maata pitkin. Tuo kuvien laatu ei kauheesti miellytä mun silmää mut menköön nyt kun kerran sain noi muokattua!

18 kommenttia:

  1. hirmu kivoja kuvia! tekee hirveesti mieli jotain vohveleita nyt.. fuu :-( mutta ihana blogi ylipäätään!

    http://fortune-days.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. hahah ite oon asunu 13 vuotta elämästäni 15 km pyhältä ja sehän on ihan paska paikka :D ruka on paras.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään Pyhästä, mut se saattaa johtua myös siitä et se on niin tuttu paikka kun siellä on tullu käytyä niin paljon :) Mutta kyllä esim. Pyhän musta rinne on sata kertaa parempi ku Ylläksen!

      Poista
    2. Iteki oon käyny pyhällä satoja kertoja, ehkä siitä johtuu se et se ei enää oikee iske :-D Rukalla enemmä kaikkea ja Pyhällä rinteet keväisin aina niin paskassa kunnossa...

      Mut meki käytii tänää liikuntaryhmän kaa pyhällä oli pakko ostaa vohveli :D

      Poista
    3. Joo se on totta että ne rinteet on aivan surkeassa kunnossa aina keväällä! Haha ne vohvelit on superhyviä :)

      Poista
  3. voi ei rupes haluttaa iha kamalasti nyt ranskiksia.. :D

    VastaaPoista
  4. hienoja kuvia, alkoi tehdä mieli ranskalaisia :-)

    VastaaPoista
  5. ihana postaus ja hienoja kuvia!! :)

    VastaaPoista
  6. coolii, fisutila pokkarissa! kivoja kuvia muutenkin, ja nam mikä vohvelii ♥

    http://emmaelviiran.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Nam! Vohvelii!! :D Ihania kuvia (varsinki ruuat :D) ! <3

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8