newbies

IMG_33400 newbies Huhhuh mikä kiire mulla on ollu viime päivinä, siksi en oo kerenny postaileen. Eilen mulla oli koulun jälkeen työhaastattelu ja sain töitä! Jee, nyt on yks homma listalta hoidettu, mutta vielä on paljon hommaa ennenku loma alkaa. Siitä johtuu tää mun nykynyn surkea postaustahti. Mulla itelläkin ärsyttää tää mutta aina on niin että ei joko kuvia tai aikaa tai molempia. Mä lupaan postata huomenna, kun mulla on taas aikaa kuvailla. Me käytiin viikonloppuna äitin kaa kaupungilla ja tässä ois lauantaisia ostoksia, oon kyllä vähän myöhässä näitten kanssa mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan! newbies newbies H&M 7,95€ Mä olin ettimässä statement-tyylistä korua, ja löysinki kolme kivaa ja niistä tämän kotiutin. Toi on mun mielestä tosi nätti ja hinta todellaki yllätti, luulin että tää olis ollu jotain 20€! newbies Cubus 29,90€ Aluksi kun kokeilin tätä en tykänny tästä yhtään, sitte käärin vähän hihoja ja tää alkoki näyttää kivemmalta! En vaan vieläkään tiiä että tykkäänkö tästä, ja lisäksi otin vielä väärän koon. Mä voisin vaikka vannoa että otin rekistä koon 34, mutta silti toi on koko 36... Tuo on vähän iso ja säkkimäinen, ja mielelläni vaihtaisin ton vähän pienempään. newbies Anttila 9,95€ Mä tajusin tässä just, että oon menossa Bieberin keikalle enkä omista yhtään sen levyä! Ei sillä että mä muutenkaan kuuntelisin levyjä nykyään, mä tykkään enemmän Spotifysta mutta ostin ton silti.

48 kommenttia:

  1. mulla on melkeen samanlainen paita cubuksesta ja mulla ainaki pieneni pesussa ihan hirveenä se :D en sitte tiiä jos se oli jotenki väärin pesty vai mitä, mutta jos tuo materiaali on sellasta kutistuvaa nii siitä tulee varmaan ihan sopiva sit:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toivottavasti toi kutistuu jos aion pitää ton! :)

      Poista
  2. ihana banneri (: tosi laadukkaita ja kivoja kuvia ! :-)

    VastaaPoista
  3. Ihana toi uus banneri! <3

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. mistäs sait töitä?:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kerro sitä täällä ainakaan vielä :)

      Poista
  5. ihana koru ja tosi laadukkaita kuvia ! <3

    VastaaPoista
  6. Toi koru on sika kiva! Määki muutes oon menossa sinne keikalle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäki tykkään! Oi kivaa, en malta oottaa :)

      Poista
  7. millä sä muokkaat sun kuvat? c:

    VastaaPoista
  8. Toi koru on kyl niin kiva, et pitää varmaan munki käydä tollanen hakemassa :D

    VastaaPoista
  9. mikset sitte käy vaihtamassa pienempään kokoon tota paitaa ? :D ja toi koru on _ihana_ ! mulla vaa on ihan liikaa koruja :d

    VastaaPoista
  10. vau mikä banneri !! oot ihana, upeita kuvia :-)

    VastaaPoista
  11. oispa mullaki noin pitkät ja terveen näköset hiukset ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no en nyt tiiä siitä terveen näkösestä :-D

      Poista
  12. ihana tuo koruu! en kyllä osaa käyttää tuollasia mutta varmaan kivoin tollanen statement tyylisin koru mitä oon nähny :D -mari

    VastaaPoista
  13. vitsit itekki oon menossa sen keikalle! en malta odottaa sitä päivää :) mut missä katsomos sulla on paikat?

    VastaaPoista
  14. oi ku oot kaunis :)!

    VastaaPoista
  15. Oon jo jonki aikaa lukenu tätä sun blogias ja huomannu, että nää sun kuvat on tosi hyvän laatusia, niinku semmosia pehmeen värisiä :D millä muokkaat näitä kuvia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos ne näyttää susta pehmeän värisiltä, siihen oon pyrkinykki! Muokkaan iPiccyllä :)

      Poista
  16. ihana banneri ja ihanat kuvat taas:)
    millon arvot muuten sen mirabling arvonnan tuli mieleen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mä arvoin voittajan tänään, huomenna ilmotan sen postauksessa :)

      Poista
  17. Mäkin menossa keikalle! =) mis päin sun paikka on? =)

    VastaaPoista
  18. oon kans menossa sinne keikalle !
    mitkä paikat teillä on? :)
    ja minne pääsit töihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkkoja paikkoja en muista ja ainakaan vielä en kerro et minne meen töihin :)

      Poista
  19. Minkä kanssa oot aatellu pitää tota korua? Itselläni on sama koru mutta en oikein ole varma minkä kaa pitää sitä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan perus neuleiden ja tämmösten kanssa :)

      Poista
  20. Hahah.. mietin muuten miks ostit koko paidan jos oli väärän kokonen etkä ollu edes varma ? Olisit jättänyt kauppaan vaikka varaukseen ja jos se paita olis houkuttanut sua sen jälkeen niin olisit menny ostamaan :DD Mulla on monta kertaa jäänyt ostamatta kyllä joku paita mistä en heti tykänny mutta seuraavana päivänä en saanu mielestäni sitä ja kun menin kauppaan ei ollut kokoja :( Sulla on muuten tosi kiva blogi ja ihanan valosia kuvia ! :D Oot kans tosi kaunis :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis huomasin sen vasta kotona et se oli väärää kokoa :) Ja yleensä mä laitankin varaukseen mutta sillon en olis päässy hakeen sitä. Kiitos! :)

      Poista
  21. sul on niiiin ihania kuvia! Muokkaatko niitä jossai ohjelmassa et niistä tulee noin vaaleita? :)

    VastaaPoista
  22. sulla on älyttömän ihana blogi ja oot tosi kaunis!! ++ ihana banneri :)♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8