makeup is girl's best friend

makeup makeup makeup makeup makeup makeup makeup Joku pyys muutama postaus sitte kuvaa, jossa mulla olis meikkiä. Oon ollu koko päivä yksin kipeenä kotona joten siinä tylsistyttyäni päätin alkaa meikkaamaan ihan huvin vuoksi. Sitte keksin että voisin samalla napata muutamat kuvat. Noh, niitä kuvia kertykin sitten aika reippaasti ja meni monta tuntia että sain ne muokattua. Ja loppujen lopuksi tänne päätyy ehkä 1/100 osa niistä kuvista. Mulla on noissa kuvissa siis pelkästään silmämeikki, naamaan en pistänyt mitään. Huomas kyllä että en oo vähään aikaan rajauksia vedelly tai laittanu luomiväriä, sen verran monta kertaa sai korjata noita :-D Lopputulos oli mun mielestä ihan jees, ottaen huomioon että luomivärit hävis ku tuhka tuuleen melkeen heti kun olin saanu ne valmiiksi, kun mulla ei oo mitään pohjustusvoidetta. Ja anojen ei tarvi tulla huomautteleen mitään siitä miten se ja se on väärin tehty, tää oli täysin spontaani juttu ja ideana oli vaan saada jotain tekemistä. Kyllähän noi rajaukset ja muut saa mun silmät erottuun kivasti, mutta en todellakaan haluais pestä noita joka päivä, en nimittäin tiedä mitään inhottavampaa kuin meikkien poispeseminen. Mä tajusin muuten tänään miten kivat meidän olohuoneen stereot on, mä popitin Justinia täysillä samalla kun meikkasin. Justinia siksi koska iPhonea ei pystyny liittään niihin ja toi oli ainoa cd joka mulla on. Tässä oli taas aikamoinen annos naamakuvia yhelle kertaa, tykkäättekö enemmän sellasista minä-painotteisista postauksista vai sellasista missä on kuvia kaikesta randomista?

55 kommenttia:

  1. Tosi kiva tää postaus, määki oon miettiny et miltä näytät meikin kans! Ja sulla on kyllä aivan ihanat silmät! :-)

    VastaaPoista
  2. Mikset käytä meikkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska en nää mitään syytä siihen miks mun pitäis :)

      Poista
  3. ihania kuvia ja oot tosi kaunis ! :)

    VastaaPoista
  4. vaikka nää kuvat onkin kivoja niin musta sä oot niin paljon kauniimpi ilman meikkiä (--: !

    VastaaPoista
  5. kun ostit sitä kirsikan tuoksusta kuivashampoota niin paljonko se makso ja onks se hyvää :-) ? ja saaks sitä mistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli tarjouksessa 5,50€, normihinta on jotain 7€? Ja Kicksissä ja Sokoksilla ainakin myydään :)

      Poista
  6. Sää oot nätimpi ilmanmeikkiä! :)

    VastaaPoista
  7. tykkään enemmä sellasista random postauksista

    VastaaPoista
  8. wooa ihan tosi hienoja kuvia! oon niin kateellinen että oot kauniimpi ilman mitään meikkiä, koska aika monella se menee toisin päin :D

    VastaaPoista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. oot uskomattoman kaunis, meikillä ja ilman:-) sun iho on täydellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja höpöhöpö ei se oo täydellinen! :)

      Poista
  11. oot ilman meikkiä nätimpi! :)

    VastaaPoista
  12. millä muokkaat kuvas? (: + oot vaa nii kaunis ♥

    VastaaPoista
  13. Vau ! Noi kuvat on upeita oot tosi kaunis meikattuna !

    VastaaPoista
  14. Noi meikit korostaa sun muutenki sairaan kauniita silmiä! Ihana ♥

    VastaaPoista
  15. oot tosi nätti meikin kans ja ilman! oot niin luonnon kaunis:-)

    VastaaPoista
  16. Oot ihan sairaan kaunis meikillä ja ilma ! Ja tykkään sellasista mis on kuvia su päivistä ja susta , sillee vähä molempia:) oot aivan ihana!

    VastaaPoista
  17. uii sulle sopii meikki ! :) mut oot superkaunis ilmankin :)

    VastaaPoista
  18. Ooot tosi nätti kun meikkaat mutta tykkään silti enemmän Karoliinasta ilman meikkiä :3 pysy sillä linjalla!
    + millon teet sen postauksen missä kerrot miten muokkaat sun kuvia? :) Se ois niin kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, teen se tässä kun saan kaikki jutut valmiiksi :)

      Poista
  19. Oon tosi kateellinen kun jotkut näyttää tytöltä ilman meikkiäki. Mä en eka tiennytkään et sä et meikkaa :D Mut oot vaan niin kaunis!

    Ite oon nyt alkanu oleen ilman meikkiä ku tuntuu että ripset tippuu pois. Miinus vaan se, että nomakeup+poikahiukset+rillit = mun tyttömäiset piirteet on täysin kadonnu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Höpöhöpö oon varma että sä vaan kuvittelet, kyllä siihen sitte tottuu :)

      Poista
  20. oot ihan älyttömän kaunis, meikattuna tai ilman meikkiäkin! :) ihanan laadukkaita kuvia (-:

    VastaaPoista
  21. oot kaunis meikillä ja ilman, mut tää oli kivaa vaihtelua !:) ja jos välillä on pelkkää omaa naamaaki ni just kiva, mut jotkut postaukset sais sisältää jotai muutaki mun mielestä, ihan niinku täs ennenki :-) mäkään en tykkää meikkien pesemisestä...

    VastaaPoista
  22. Laitatko yleensä mitään naamaan esim. bb-voidetta,meikkivoidetta yms :DDDDd vai ootko aina ihan natural ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En laita mitää meikkivoidetta tai tällasta, en yleensä käytän mitään "ihomeikkejä" jos niin voi sanoa :-D

      Poista
  23. must oot kauniimpi ilma meikkii niinku monet muutki:) ois vaa kiva, et jotku ihmiset tajuis, et ne on oikeesti paljo kauniimpii iha natural..:D ite en käytä ikin:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon samaa mieltä sun kanssa! Luonnollisuus on kaunista :)

      Poista
  24. ihanan väriset silmät!

    kiiasb.blogspot.fi

    VastaaPoista
  25. Mun mielestä oot kauniimpi ilman meikkiä (: ♥ Oot ihana ja tää sun blogi myös ^.^ !

    VastaaPoista
  26. oot niin kaunis :) ja ihana blogi!
    http://marikaaz.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  27. Oi vitsi kiitos tästä! :) Oot upee ilman meikkiä ja meikin kanssa! <3

    VastaaPoista
  28. apua ku oot nätti meikeillä ja ilman! :-) oon sulle hirveen kateellinen että oot luonnonkaunis etkä meikkaa ja täytyy myöntää että itelle meikkaaminen taitaa olla vaan jonkunlainen suojautumistapa..:( mut pisteet sulle, oot ihana!♥

    VastaaPoista
  29. Oot nätimpi ilman meikkiä! :-) upee kuitenki

    VastaaPoista
  30. näytät kauniimmalta ilman meikkiä! ihanaa että vielä löytyy semmosiakin, joiden ei tarvitse piiloutua meikkikasan alle, arvostan! :)

    VastaaPoista
  31. oot paljon kauniimpi ilman meikkiä! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8