haven't you heard? i'm the crazy bitch around here.

:) :) :) :) Noi ylimmät kuvat on eiliseltä, pysähyttiin Emma-Lotan kaa ottaan parit kuvat koulun jälkeen. Nää pari viimistä päivää koulussa on ollu tosi rentoja, ei oo tarvinnu tehä juuri koulujuttuja. Paitsi sitten tajusin että mulla on vielä yli 600 sivua lukematta tuosta kirjasta ja päättötyö pitäis palauttaa tasan 2 viikon päästä! Huhhuh paniikki alkaa iskeä enkä voi tehä sitä päättötyötä ennenku oon lukenu ton kirjan. Mutta asiasta toiseen, tänään koulun jälkeen sain jonkun inspiraation ja leivoin maailman parasta piirakkaa, jota söin ihan liikaa ja oon vieläki ihan ähkyssä. Oon myös kattonu tänään 3 jaksoa gossipeja, taas vaihteeksi. Tuntuu etten nykyään tee mitään muuta kun syön ja katon Gossipeja :-D Tuntuu että tää teksti tökkii taas pahemman kerran, unohin kaiken mitä mun piti kirjottaa ja mun pitäs varmaan alkaa lukeen tota Sinuhea jos meinaan selvityä tosta päättötyösta, postailen taas huomenna!

28 kommenttia:

  1. Olin tässä tekemässä läksyjä ja huomasin et olit postannu , oli pakko heti lukee ja aloin selailee su vanhoja postauksiaki! Oot nii paras bloggaaja ja oon lukenu tätä melki alusta asti !:)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia, oot tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  3. Edellee tosta gossip girlistä, että mullaki tuntuu välillä et koko päivä menee kattoessa sitä :D mutta joo, rakastan sun blogia jatka samaan malliin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on vaan niin koukuttava! Kiitos paljon :)

      Poista
  4. Gossip girl ja erityisesti Chuck Bass <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aluksi vihasin Chuckia mutta nyt oon alkanu lämpenemään sille... :)

      Poista
  5. Heihei mistä katot aina nuit gossippeja :))?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.watchfreemovies.ch/watch-tv-shows/2007/watch-gossip-girl-99407754/

      :)

      Poista
  6. Nyyh mulla sama juttu äikän kirjallisuustyön kanssa. Pitäs tota Tuntematonta sotilasta lukea, joka on ollu viimesen kuukauden tossa pöydällä :( EI JAKSA!

    VastaaPoista
  7. mä oon lukenu ton sinuhen ja täytyy sanoo että oli varmaa maailman tylsin kirja jonka oon lukenu (heti ilkka auerin kirjojen jälkee)

    kiiasb.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon lukenu sen joskus koulussa ja oli kyllä tylsin kirja koskaan..

      Poista
    2. Joo onhan toi välillä tosi tylsä ja tuntuu et toi ei lopu koskaan, mutta oon mä muutaman kerran tälle nauranutkin ku on ollu niin älyttömiä juttuja :-D

      Poista
  8. onko sulla instaa? :)

    VastaaPoista
  9. Ihana blogi!:) mistä sie katot nuita gossipeja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Täältä:
      http://www.watchfreemovies.ch/watch-tv-shows/2007/watch-gossip-girl-99407754/

      Poista
  10. Hi ^^ You have a cute blog. Welcome to my life : http://beatetn.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. mitä kuva kokoo käytät blogissas ja minkä kuvakoon muokkaat ku laitat pystykuvan??? ja millaseks sit laitat sen pystykuvan koon ku laitat sen blogii?? kiitti jos vastaat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kuvakoko on se Flickrin Medium 800. Ja pystykuvat laitan yleensä tolleen kollaasiks jollon se tulee automaattisesti saman levyseksi :)

      Poista
  12. Tosi ihanan olonene tää sun blogi ja plajon hienoja kuvia! liityn lukijaks ;)

    annika-its-all-me.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8