get your shades put 'em on

Collage IMG_4592 IMG_4740 IMG_4811 IMG_4829 Tänään ulkona kuvaillessa tuli tosiaan huomattua että aurinkolasit olis ihan kätevät. Ei oo helppoa yrittää hymyillä kameralle kun silmät vuotaa ja aurinko häikäisee. Niimpä mä kotiin päästyäni pistin mun pinkit aurinkolasit päähän ja nappasin muutamat kuvat. Tänään oli yhteiskuntaopin koe josta selvisin varmaan ihan hyvin, vaikka lukeminen jäiki taas mulle tyypillisesti viimiseen iltaan ja sekään ei ollu kovin tehokasta. Huomenna olis sitten vielä bilsan koe, ja sit saa hengähtää muutaman päivän. Bilsasta puheenollen tänään mulle sattu bilsantunnilla aika omituinen ja pelottava juttu. Mä otin mun vasemman korvan toisen reiän korviksen pois, koska sitä sattu vähän. Kun mä otin sen pois, mä huomasin että siitä korvanreiästä vuotaa verta. No, aluksi sitä ei tullu paljon joten mä vaan pyyhin sitä sormilla. Minuutin päästä kun mä koitin mun korvaa uudestaan, mä huomasin että se on yltä päältä veressä. Mä en saanu sitä pyyhittyä mihinkään ja pian se alko valuun pitkin mun kaulaa ja leukaa. Sit mä juoksin äkkiä vessaan ja siellä peilistä katsoessa huomasin että mun kasvojen ja kaulan vasen puoli oli ihan veressä, samoin mun huivi ja paita. Vaikka en ookkaan mitenkään verelle herkkä, mutta nälkänen ja väsynyt kun olin niin alko vähän huimaan. Harmittaa että mun paita ja etenkin toi valkonen huivi sotkeentu, varsinkin kun molemmat on aika uusia. Sori muuten jos jotaki verelle herkkiä alko oksettaan mun tarina, oli vaan pakko jakaa tää teidän kanssa kun oli sen verran outo juttu. Onko kellekkään teistä käyny samalla lailla? Muuten tää päivä on ollu kiva, pääsin aikasin koulusta ja blogijuttujen lisäksi oon viettänyt ja tuun viettään laatuaikaa bilsankirjan kanssa.
Kivaa tiistaita kaikille ihanille lukijoille, 900 lukijaa meni rikki eilen!

39 kommenttia:

  1. Apua, kuulosti pelottavalta! En oo ikinä kuullukkaa tollasta :o Mut kivat kuvat! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olihan se vähän pelottavaa :-D Kiitti!

      Poista
  2. Moi! Hei voitit arvonnan mun blogista, aattelin nyt vielä varmistaa että ootko saanut sähköpostin sieltä Chicnovalta :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sain! Mä vähän mietinki et mistä oon ton voittanu :-D

      Poista
  3. kivoja kuvia mut hui toi verijuttu!

    VastaaPoista
  4. Tokavika kuva on aivan ihana! ja muutenkin tosi ihana postaus taas jälleen kerran! (:

    http://jebajeejee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. mitä 900 :o ihan vasta oli jotain vii sataa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, teitä on tullu tosi paljon lisää :)

      Poista
  6. en oo varma ikinä sanonu et toi bannerika on sika awesome! :) millä oot tehnyt sen fonti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Toi fontti on yks niistä iPiccyn perusfonteista :)

      Poista
  7. tiiätkö muita tosi hyviä blogeja joiden pitäjä harrastaa cheerleaderia? (vai miten kirjotetaankaan:D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. munmielestä emmppu.blogspot.fi on hyvä ja harrastaa cheerii :))

      Poista
    2. Tiiän montaki! Mut esim.
      http://jattajenna.blogspot.fi/ :)

      Poista
  8. hienoja kuvia, oot ihan älyttömän kaunis ♥ mullakin oli tänään yhteiskuntaopin koe :d aika pelottavaa et tulee yhtäkkiä noin paljon verta :o

    VastaaPoista
  9. toivottavasti pääset vastaamaan mahd. nopeesti sillä haluisin tietää et mitä kirjotit sinne korumaa.fi ku pyysit sitä yhteistyötä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä ole pyytänyt korumaalta yhteistyötä?

      Poista
    2. no oliks se sit nimesi.fi vai mikä?

      Poista
    3. Joo nimesi.fi :) Siis kerroin vaan itestäni ja blogista tällasia perusjuttuja :)

      Poista
  10. aika pelottavaa onneksi mulle ei oo käyny noin :) oot tosi kaunis !

    VastaaPoista
  11. Ihania kuvia :) Onko noi housut muuten ne Gina Tricotin housut vai mistä ne on?

    VastaaPoista
  12. Mulle on käyny samalla tavalla. :-o En tiedä mistä se johtu mut oli vähän hämmentävää.

    VastaaPoista
  13. Mulle kävi kerran samalla tavalla, oli kyllä tosi outoa, enkä tiedä mistä johtui. Sulla on niin ihana blogi ja aivan upeita kuvia ! :)

    http://tuisqtus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. mistä noi housut on ?

    VastaaPoista
  15. kiroiletko koskaan? kuuluuko se mielestäsi hyviin tapohin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :-D Ei se varmaan kuulu mutta en nää sitä mitenkään pahana juttuna tai mitään niin kauan kun joka toinen sana ei oo kirosana.

      Poista
  16. Minkä kokoinen toi farkkupaita on? :)

    VastaaPoista
  17. ihanat housut! mitä mieltä sun vanhemmat on sun blogista ? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8