everything will be alright if you keep me next to you

friday friday friday friday friday friday Tässä parit asukuvat mitä otin koulun jälkeen. Tänään mulla oli aamulla taas vaihteeksi vähän kiire joten vetäsin päälle ekat vaatteet jotka löysin. Mä käytin tänään pitkästä aikaa kultasia koruja, yleensä mulla on aina hopeaa. Mutta musta tuo näytti kivalta ton punasen neuleen kaa, vaikka muuten asu oliki aika rento. Ja te varmaan mietitte että mikä on toi punanen naarmu mun poskessa, se tuli eilen harkoissa kun mun nousija raapas mua. Mä oon kattonu samalla Gossip Girliä ja Liarseja, joten mulla on menny tän postauksen tekoon jotain 4 tuntia :-D PLL:ssä oli kyllä jännin jakso pitkään aikaan, se on vaan niin paras sarja kun siinä aina tapahtuu jotain yllättävää! Muuten tää päivä on menny ihan normaalisti, koulun jälkeen selaisin cheernettikauppoja ja oisin voinu tilata sieltä vaikka mitä! Jos olis rahaa niin ostaisin uudet kaepat (tai nfinityt) ja treenivaatteita, koska mulla ei oo oikeen mitään sellasia kivoja. Mutta nyt taidan jatkaa gossipeiden kattomista, mulla kävi taas niin että mulla oli mielessä hirveästi juttuja mistä ois pitäny puhua mut kerkesin jo unohtaa ne kaikki.
Kivaa perjantaita kaikille!

39 kommenttia:

  1. Pystyisitkö joskus ottamaan kuvan itsestäs meikattuna, ois mielenkiintosta nähä miltä näyttäisit sillon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On täällä jotain kuvia, ainaki viime joulukuulta ja elokuulta löytyy vaikka ei ne meikit ookkaan mitään ihmeellisiä ollu :) Mutta joo kyllä tulen jatkossa varmasti laittaan!

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Niimpä , ois kiva nähä sut meikattunaki !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no sen te tuutte varmasti näkemään! :)

      Poista
  4. Eikö sun pitänyt ilmottaa se mirabling-arvonnan voittaja pian vai onko se mennyt multa ihan ohi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun piti ilmottaa se viime lauantaina mutta koska lähin sinne ikeaan niin se sit jäi.. :-D Mut yritän muistaa se huomenna!

      Poista
  5. sun hiukset on kyllä ihana unelma hiukset! :)

    http://mt-untamed.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Gorgeous. Love the look! :)

    http://kadddii.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Tykkään tosta punasen ja kulla yhdistelmästä:-)

    Fortune-days.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään, kokeilin välillä jotain vähän erilaista :)

      Poista
  8. ärsyttää kun suttaat sun naaman joissain kuvissa tolleen ärsyttävissä!:D
    mutta ihana blogi! ja sulla on älyttymän kivat hiukset!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun naama ei ollu tarkentunu yhtään niin aattelin että on vaan parasta sutata se :-D Kiitti!

      Poista
  9. Aijaai, mikäs sulla poskessa?

    Kiva blogi, ihana banneri:-)
    http://troublemaker-siiri.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Kuka on sun lemppari hahmo Gossip Girlyssä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Serena, Dan ja Jenny, mut erityisesti Serena!

      Poista
  11. Onko dr denimin noi farkut jokka sulla on ollu hyvät? ku harkitsen niitten ostoa mut tuli mieleen et ku jalat hinkkaa toisiinsa kuluuko ne helposti haarovälistä ku mulla kaikki farkut repee sieltä aina ja nyt on jo mustat farkut ihan kulunu vaikka ollu vaa kuukauden(tosin käytän jokapäivä) ja harkitsin noitten ostoo:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne hyvät! Mulla on ainaki kestäny tosi hyvin, edellisetki kesti yli puoli vuotta vaikka venytin ylispagujaki ne päällä :)

      Poista
  12. karo tervetuloo kattoon Gossipeja mun kans ihan millon vaan! :D mitä tuottaria katot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aloin kattoon taas ekaa ihan alusta asti :-D

      Poista
  13. ihana asu, oot ihan älyttömän kaunis! :)

    VastaaPoista
  14. Ää katot just samoja sarjoja nyt ku mää tällä hetkellä:D iha parhaita!

    VastaaPoista
  15. oot tosi kaunis ja hienot korvikset !

    VastaaPoista
  16. ihana toi banneri ja oot älyttömän kaunis! :-)

    VastaaPoista
  17. Mitä PLL:n tuottarii katot? :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kolmatta jenkkien tahtiin, tai oikeastaan sehän loppu just :)

      Poista
  18. Mistä katot pll? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä:
      http://www.watchfreemovies.ch/watch-tv-shows/2010/watch-pretty-little-liars-99407834/
      :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8