30/3/13

:)Neule H&M Paita Sand Housut Dr. Denim Takki H&M Korvikset GlitterIMG_7433 collage:) Tässä kuvia tänpäiväsestä asusta. Alunperin mun piti lähteä Nean kans keskustaan kahville ja ottaan vähän kuvia, mutta ne suunnitelmat sitten peruuntukin joten oon ollu kotona koko päivän. Päätin kuitenki ottaa yksin asukuvat, kun olin kerrankin jaksanu panostaa. Tänään mun vaatekaappia penkoessa päätin että kokeilen jotain uutta, ja koitin keksiä jotain ideaa miten voisin pukeutua. Mä keksin sitte että Gossipiin pahasti koukuttuneena voisin ottaa siitä jotain vaikutteita, ja Blairin ihanasta tyylistä inspiroituneena kokeilin tuota neule & kauluspaita yhdistelmää ja rakastuin! Ja mulle epätyypillisesti laitoin myös pannan päähän, vaikka en olekaan mikään pantojen ystävä koska ne ei kerta kaikkiaan pysy mulla päässä! Mä tykkään muutenki kaikkien Gossip-hahmojen tyylistä, tollanen klassinen/preppytyyli yhdistettynä sen hetken juttuihin todellaki miellyttää mun silmää. Muuten tänään onki riittäny kiirettä, oon siivonnu ja meillä on lapannu vieraita aika tiuhaan tahtiin. Mun kummit ja serkut tuli käymään, oli kiva nähdä niitäki pitkästä aikaa. Oon myös kattonu kun veli laittaa moottorikelkkaa autotallissa ja koittanu ymmärtää sen höpinät männistä ja sen sellasista, vaikka enhän mä tietenkään mitään tajunnu. Jos sitä vaikka huomenna pääsis vihdoin näkemäänkin ihmisiä, oon nimittäin ollu nää ekalomapäivät kotona ja nyt alkaa riittää. Ja mun nuha meni ohi ennenkuin se ehti ees kunnolla alkaa joten nyt voin nauttia tästä loppulomasta. Kivaa lauantai-iltaa teille ihanille lukijoille!

44 kommenttia:

  1. mistä noi korvikset on :)?

    VastaaPoista
  2. Rakastan tätä sun blogia yli kaiken!Ihana ku postaat nii usein(: ja määki muuten rakastan gossip girlissä niitten pukeutumistyyliä,aivan ihania vaatteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon! :) Niimpä, gossipin hahmoilla on aivan ihanat tyylit!

      Poista
  3. hei mistä katot aina gossippeja ja jos katot netistä niin onko luotettava paikka et ei tuu viruksi ym :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ainaki katon niitä aina netflixistä !

      Poista
    2. http://www.watchfreemovies.ch/watch-tv-shows/2007/watch-gossip-girl-99407754/

      Mä katon gossipeja tuolta, on luotettava paikka :)

      Poista
  4. miten saat nää kuvat isoiks? ku mä yritin flickrin kautta laittaa isoja kuvia mut en saanu näin isoo kokoo...auta mua :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kyllä keksi muuta syytä tohon kun se, että sulla on jo kamerassaki asetuksena pienemmät kuvat? Mulla sais vieläkin isommiksi noi, valitsen ne vaan siitä kokovalikosta :)

      Poista
  5. oi sulla on ihana blogi ja toi uus banneri on tosi kiva :)
    http://nettaa-neverlosehope.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Kiva asu jälleen! Ja nuo sun hiukset on jotain niin ihanaa! :)

    VastaaPoista
  7. voi noi sun hiukset on niiin ihanat:-)

    VastaaPoista
  8. Vastaukset
    1. ohoo tos lukiki :D millo oot ostanu? onkoha enää noita (: oon ettiny just tommosta (:

      Poista
    2. Joo mä lisäsin sen jälkeenpäin :) Oon ostanu sen vuosi sitten H&M:n lastenpuolelta, mutta ainaki vielä pari viikkoa sitten siellä oli ihan vastaavia takkeja :)

      Poista
  9. oot tosi kaunis ! (-: toi panta sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  10. Ihana asu ja oot tosi kaunis:)

    VastaaPoista
  11. Meki hankittiin ihan vähän aikaa sit netflix mistä alotin kattomaan gossippia! Pääsiäisloman aikana on tullu katottua jo 20 jaksoo :D Tosi kiva asu muuten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep Gossip Girl on paras sarja! Kiitos :)

      Poista
  12. Mietin vaan että miksi laitat koko aja samonlaisii kuvii ittestäst?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nämä kyllä mun mielestä ole samanlaisia, ja miten monella eri tavalla nyt asukuvia voi edes ottaa? :)

      Poista
  13. ku aina hehkutat et katoit gossip girliä , ni mun oli pakko vilkasta netflixistä vähä ja jäin koukkuu , et oon ny koko loman kattonu vaa gossipeja , kiitti :DD:D:D::D:D:D: !

    VastaaPoista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. toi neulekauluspaitatyyli ei sovi kenellekkään.

    VastaaPoista
  16. Oli siistii huomata kuinka paljon sulla on parantunu nuitten postausten tekeminen ihan nuilta alku ajoilta!:D tosi kiva ko olet säästäny nuita vanhoja postauksia nii pääsee kattomaan että mistä sinunki blogi on lähteny liikkelle! I like <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Mä oon monesti ollu jo poistamassa niitä mutta en oo sitte kuitenkaan tehny sitä, ehkä ois pitäny :-D

      Poista
  17. Oot upee! :) ihana tää sun blogi, jään lukijaks! :-)

    http://followingmydreams-josefina.blogspot.com

    VastaaPoista
  18. Sulla on aiiivan ihana blogi ja ihania kuvia!:) ja oot tosi nätti((:

    VastaaPoista
  19. ihana asu ! =) ja oot tosi luonnon kaunis !

    http://kaunisrietasonnellinensanni.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8