3 words, 8 letters, say it and i'm yours

:) :) :) :) Tänään ulkona oli aivan ihana auringonlasku, joten sutasin hiukset nopeasti nutturalle, laitoin aurinkolasit päähän ja menin ottaan muutamat kuvat. Mä oon muutenkin aivan ylikäyttäny noita laseja, mutta on ihanaa kun mun silmät ei enää vuoda ja päätä ei särje! Mulle on muuten iskenyt nyt nuha, joten tänään mulla oli tarkotuksena pukeutua mahdollisimman lämpimästi ja mukavasti. No, mä päädyin sitten laittaan päälle neuleen joka on avoin selästä ja sen alle valuvan bandeaun, joten se siitä lämpimyydestä ja mukavuudesta. Toi huivi muuten onneks lähti puhtaaksi pesussa, jos joku vielä muistaa sen viimeviikkoisen episodin. Tänään on ollu taas vaihteeksi ihan huippukiva päivä! Tänään mua on piristäny ihana sähköposti(jonka mulle lähetti mun lukija Hollannista!), onnistumiset treeneissä, mun ihana joukkue, tuleva JB:n konsertti (30 päivää!) ja se, että pääsiäisloma alkaa huomenna! Lomalle mulla on jos jonkilaisia suunnitelmia, mutta saa nähdä että toteutuuko mikään niistä. Pakollisena listalla on se äikän päättötyö, mutta sen lisäksi aijon rentoutua ja viettää aikaa kavereiden kanssa, etenkin Nean ja Vilman koska niitä tytsyjä nään aivan liian harvoin!

16 kommenttia:

  1. mistä toi aivan ihana neule on?:)

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihania kuvia! Oot niin hirmu kaunis :-) Onko sulla muuten instagramia? ;-)

    melluuuuu.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Haha eikä vähän hyvä! :-D Piti hetken miettii ennenku tajusin!

      Poista
    2. hahah meinasin tulla sanoo ton mut ehit eka XD siis toi i got food!

      Poista
  4. Onpa nätti valo kuvissa ja super ihana tuo neule :)

    VastaaPoista
  5. Rakastan sun baneerii ja sun kuvii! (:

    http://jebajeejee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Vaau sun blogi on ihana! Sun kaikki kuvat on niin ihanan valosia <3 Muokkaaks sä sun kuvia paljon?
    Oon niin kateellinen noille sun hiuksille ja sun tyyli on tosi kiva!

    xx http://sonjayourway.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8