24/3/13

Untitled Untitled Untitled Tää päivä ja koko viikonloppu on ollu tosi kiva! Ekan kerran pitkään aikaan ei oo tarvinnu lukea kokeisiin tai tehdä muutenkaan koulujuttuja. Oon vaan kattonu Gossip Girliä ja rentoutunu. Me käytiin äitin kanssa eilen keskustassa, kävin palauttaan sen valkosen paidan Cubukseen ja löysin pari tosi kivaa juttua! Muistatteko kun pari postausta sitten valitin kun multa ei löytynyt aurinkolaseja? No, nyt ongelma on hoidettu. Mä menin eilen illalla Vilmalle viettään aikaa tyttöjen kanssa joten en kerenny postata illalla. Tänään treeneissä me käytiin alkulämppänä juokseen ulkona, se oli tosi kivaa vaihtelua taas pitkästä aikaa. Muuten treenit oli kivat, meiät sekokettiin Queensien kanssa ja tehtiin stuntteja sekaporukoilla. Mutta nyt niitä ostoksia: Untitled Untitled Peak Performancen huppari Intersportista. Tuo on aivan ihanan lämmin ja pehmeä ja se pääsi käyttöön jo tänään siellä juoksulenkillä. Mä en enää juurikaan ikinä käytä huppareita mutta tollasen oon halunnu jo pitemmän aikaa! Untitled Ray Banit Silmäasemalta. Me päätettiin äitin kanssa poiketa Silmäasemalla 10 min ennen sulkemista, ja siinä ajassa me kerettiinkin löytää molemmille aurinkolasit. Nää lasit on äitin, mutta mä tuun varmasti myös käyttään noita joten siks laitoin nämäki tähän. Untitled Ja nää Emporio Armanin lasit on mun. Alunperin mä katoin sieltä Ray Banin vastaavia laseja, mutta ne oli tosi hassun pienet joten päädyin sitten noihin. Ihanaa kun ei tarvi enää siristellä silmiä auringossa! Noitten lisäksi ostettiin mulle vihdoin rannetuet, mun ranteet on ollut kipeät jo monta kuukautta mutta sain vasta nyt ostettua ne.
Nyt mun pitäs kuitenkin alkaa lukeen ruotsin sanakokeeseen, kivaa sunnuntaita kaikille!

46 kommenttia:

  1. Sulla on niin kivoja kuvia aina! :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia sulla, aina! ♥ Ja kivat noi aurinkolasit! :-)

    VastaaPoista
  4. Ihanan värinen huppari :)! Oon aina kuolannu Peakin huppareita, mutta jostain syystä ei oo tullu ostettua :/ ja noi aurinkolasit ♥

    VastaaPoista
  5. Kivat aurinkolasit ! :) Rakastan sun blogii <3 Oot aina niin pirtee :D

    http://worldby-me.blogspot.fi/
    tossa mun blogi jos haluisit käydä kattoo :DD

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia:) Ja voi ei alko tekeen mieli tota Ben&Jerryy!

    VastaaPoista
  7. ihana toi peakin huppari! :)
    sulla on hassuja toistoja tekstissä ''eilen äitin kanssa eilen'' ''tänään me treeneissä me'' :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hups! Mä katoin gossipeja samalla joten en näköjään kauheesti keskittyny siihen mitä kirjotan :-D

      Poista
  8. Et sattunut olemaan lauantaina laskettelemassa vuokatissa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ollu kyllä siellä päinkään valitettavasti :-D

      Poista
    2. oli vaan saman näköinen ihminen :D

      Poista
  9. vitsi aivan ihania kuvia :) ja toi peakin huppari on niin herkullisen värinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäki tykkään ku toi on niin pirtee väri :)

      Poista
  10. Tykkään tosi paljon tosta hupparista vaikka pinkki ei kuulukkaan mun lemppariväreihin! : )

    VastaaPoista
  11. oot hyvä kuvaamaan!

    kiiasb.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. ihana toi huppari! muistaks yhtää et mitä makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi tais maksaa 70€, se oli tarjouksessa :)

      Poista
  13. Minkä hintanen tuo huppari oli ? =)

    VastaaPoista
  14. nää sun postauksen kuvat on jotenkin aina niin kivoja :)

    VastaaPoista
  15. ihanat ostokset ja palvon tota hupparia, halunnu ton jo pitkään mutta ei oo rahaa !:D♥

    VastaaPoista
  16. rakastuin noihin laseihin! paljon noi makso :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm noista molemmista äiti sai jonku alennuksen ja sen jälkeen noi ray banit makso 119€ ja noi mun 129€ :)

      Poista
  17. ihana huppari. paljonko se maksoi?:)

    VastaaPoista
  18. Oi, tuo huppari on niin täydellinen ♥

    VastaaPoista
  19. Voi kuin ihana blogi!

    http://daybyday-annika.blogspot.com

    VastaaPoista
  20. mikset ostanu normaalista kaupasta aurinkolaseja jos sulla on ihan normaali näkö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska normaalikauppojen aurinkolasit ei suojaa silmiä? Jotku gina tricotin lasit on ihan yhtä tyhjän kanssa, niissä on vaan tummennetut linssit.

      Poista
  21. ou gaaad kuolen, sun banneri on varmaa ihanin ikinä <3 millä ohjelmalla sä muuten muokkaat sun kuvat ?

    VastaaPoista
  22. Miten saat oikeen noista kuvista tollasen vaaleen, tai kirkkaan, ihanku jokanen olis otettu pihalla ;o ?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8