14/3/13

jejejej jejejej jejejej jejejej Tässä vähän tänpäiväsiä kuvia. Tänään mulla oli koulussa muuten tosi kiva päivä, paitsi mulla oli matikankoe jota tein 2,5 tuntia. Sen jälkeen aivot löiki aikalailla tyhjää. Mulla olis ollu tänään mahdollisuus mennä koulutukseen mun kesätyötä varten, mutta en osannu päättää että menenkö ja lopulta jätin menemättä. Tää päivä onki sitte muuten kulunu sarjoja ja Cheer Perfetionia katsoessa. Ei vitsi että oon koukussa siihen, muutenki tykkään kattoa kaikkia cheersarjoja ja dokumentteja koska niitä on kuitenki aika vähän. Oon myös kuunnellu meidän kisamusiikkia aina vaan uudestaan ja uudestaan ja pakko sanoa että toi on ylivoimasesti ihanin kaikista tähänastisista, vaikka oon tainnu kyllä sanoa noin jokasesta musiikista :-D Tulin tässä just tunti sitten treeneistä ja tuli tänään kokeiltua tota kalanruodolla treenaamista, ei enää ikinä, ainakaan tolla sivuletillä... Se heilu kokoajan puolelta toiselle ja alko purkautuun sieltä täältä. Se oli vaan niin kiva etten raskinu tuhota sitä... Mun mielestä tää postauksen kuvat on jotenki kauheen ei-yhteensopivia ja mun silmiä särkee tätä katellessa, mutta ehkä mä selviän, tai voi olla että poistan tän myöhemmin. Nyt alan kuitenki oleen sen verran väsyny et taidan suosiolla lähtee tästä nukkuun, vielä huominen päivä ja sitte viikonloppu!

27 kommenttia:

  1. Laita seuraavaan postaukseen se kisa musiikki, ois kiva kuulla se?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei taida onnistua kun sitä ei ole missään youtubessa jne. :)

      Poista
  2. oot todella upe ja kaunis tyttö ,pakko kuitenkin kysyä käytätkö lainkaan meikkiä ? :D

    VastaaPoista
  3. kiva kun oot maininnu päässeesi kesätöihin mutta et kerro minne............

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ei tarvi kertoa sitä, ihan niinku en kerro mun koko nimeä tai sosiaaliturvatunnusta, koska se asia ei sinänsä tänne kuulu :)

      Poista
  4. Sulla on aivan ihanan väriset silmät! :)

    VastaaPoista
  5. sun blogi valikoitui parhaimpii mun linkkaa blogisi- postauksessa :)

    http://like-me-maijjju.blogspot.fi/2013/03/linkkaa-blogisi-parhaat.html

    VastaaPoista
  6. miten oot nyppiny kulmakarvas noin hyvin? tollaset linnunsiipimäiset ois kivat mutta en ite osaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eh no en mäkään omasta mielestäni osaa :-D Nypin vaan ylä- ja alapuolelta ja sit tulos on suunnilleen tollanen.

      Poista
  7. Mistä katot Cheer Perfectionia? (:

    VastaaPoista
  8. ku olit viimevuona cittarissa kesätöissä, nii millätavoin hait sinne? lähetitkö johonki sähköpostii iha omanlaisen hakemuksen vai tuliko sinne erikseen joku haku :o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ollu siellä kesätöissä vaan tetissä keväällä :) Mutta meillä sinne haetaan netin kautta tai vapaamuotosella hakemuksella.

      Poista
  9. voitko laittaa susta tänne kuvan, missä et hymyile lainkaan? niinkuin passikuvissa olisit voisitko laittaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kai se onnistuu ja kyllä niitä tuolta vanhoja postauksia selaamallaki löytyy!

      Poista
  10. Sun blogisi pääsi mun blogin 'top5blogit' listalle:-)

    http://staarsinsky.blogspot.fi/2013/03/top-5-blogit.html

    VastaaPoista
  11. kiva blogi sul! :) käytkö kattoo mun blogin --> http://e-i-p-johku.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  12. ihanan pirtee blogi sulla , jäin lukijaks :)

    http://tesueveliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Mitä ihmettä, ooksie torniolainen? :D Et kyllä näytä yhtään tutulta.. :o

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8