weekend

weekend weekend weekend weekend weekend weekend weekend Ei vitsi miten omaperänen otsikko taas vaihteeksi, mutta en keksi nyt muutakaan ku pitäs äkkiä kirjottaa tää teksti koska iskä tarvii koneen. Eilen olin akrotreeneissä, sen jälkeen käveltiin Nean ja Vilman kanssa Vilmalle ja siitä tulikin sitten mielenkiintonen reissu koska päätettiin oikasta jään kautta. Sitte myöhemmin mentiin keskustaan ja käytiin Marin ja Sannan kanssa leffassa kattomassa 21 tapaa pilata avioliitto. Pakko sanoo että toi leffa tosiaan ylitti mun odotukset! En oo ikinä tykänny suomalaisista elokuvista mutta toi oli kyllä tosi hauska! Tuli naurettua ihan mukavasti ja meinas kyllä yhessä välissä alkaa itkettääki. Tänään oli taas treenit ja tänään teemana oli Fierce eli meillä oli huuto, ilme ja motiontreeniä. Oli tosi kivaa vaihtelua normitreeneihin. Muuten tää päivä on menny kotona mm. Iholla-jaksoja katellen ja Keekissä. Oon myös koittanu lukea huomiseen ranskan kokeeseen, mutta sen sijaan löysin itteni opettelemassa The Cup Songia :-D Mitä vaan kuhan välttää kokeisiin lukemisen. Ja koska mä oon niin tunnollinen oppilas niin oon taas kerran jättäny läksyjen teon ja kokeisiin lukemisen viimiseen iltaan joten nyt on pakko alkaa tekeen niitä.

21 kommenttia:

  1. hei mäkin oon kävin kattoo sen leffan ja se oli yllättävän hauska :D plus oon kateellinen kun sulla on niin kivoja vaatteit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin oli! haha miten musta taas tuntuu ettei mulla ole mitään vaatteita.. :-D

      Poista
  2. millä sä muokkaat kuvas ja suunnilleen miten? sun kuvat on aina niin ihanan luonnollisen sävysiä ja sellasii pehmeitä ja valovoimasii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muokkaan iPiccyllä ja lähiaikoina on tulossa postausta siitä että miten muokkaan :)

      Poista
    2. Jes! Tota oonkin halunnu tietää jo pitemmän aikaa! :)

      Poista
  3. upeita kuvia, etenkin toi viimeinen (:

    VastaaPoista
  4. millon siellä on hiihtoloma?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. viikolla 10 eli kahen viikon päästä :)

      Poista
  5. haha ihana toi iphonen kuori !:D

    VastaaPoista
  6. Tosi ihania kuvia! :)

    http://littleangelsbrokenheart.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihana toi sun banneri! :)
    Käy kurkkaamassa ja jää lukijaks jos tykkäilet (:

    sl-stereohearts.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. nam mitä kaikkea ihanaa tossa vikan kuvan lasissa on! näyttää tosi hyvältä :) kävin itekki kattomassa justiinsa tuon saman leffan ja oon samoilla linjoilla kun sä eli leffa todellaki ylitti odotukset ja oli kyllä hauska! ja yllättävän hyvä suomalaiseks elokuvaks :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha se oli hyvää :) jep suomalaiset elokuvat on harvoin noin hyviä ja hauskoja! :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8