today's

todays Huivi H&M Takki H&M Farkkupaita H&M Housut Dr. Denimtodays todays todays todays todays todays Tänään on ollu aivan ihana ilma, lämpötila on ollu plussan puolella ja lumet alko sulaan. Ja aurinko on paistanu ihanasti koko päivän. Mulla on kiireitä riittäny, joten en oo postailemaankaan kerenny. Mulla on nimittäin pari koetta tällä viikolla, 7 treenit ja vielä se yhteishaku. Kaikki muut mun luokkalaiset haki tänään aamulla, mutta mä en yksinkertasesti osannu päättää, kumman laitan ykkökseksi; IB-linjan vai normin. Koska jos mä laitan normilukion ykköseksi, mä pääsen sinne. Mutta jos laitan IB:n ykköseksi niin sitte mä saatan joutuakki sinne. Älkää käsittäkö väärin, mä oon jo monta vuotta miettiny ib:lle menoa, mutta nyt alkaa pelottaa että mä en ehkä pärjäiskään siellä. Ja jotenki tuntuu että jos meen ib:lle niin jään jostain paitsi tai jotain. Kuten tosta huomaa, oon aika sekasin enkä vaan pysty päättään ja oon tosiaan loman tarpeessa. Tää päivä onki menny erilaisia +/- listoja laatiessa ja vaihtoehtoja miettiessä, tuntuu ettei tästä tuu mitään. Ja huomenaamulla pitäs olla päätös tehtynä, koska en halua lykätä tota enää yhtään eteenpäin. Mutta koulujutuista muihin juttuihin, ootan jo innolla hiihtolomaa ja Yllästä tai Pyhää, minne me nyt ikinä mennäänkään. Tajusin että en oo ollu rinteessä vielä kertaakaan tänä vuonna! Meillä on myös treenileiri tällä viikolla, alunperin meille piti tulla valmentaja jenkeistä, mutta se siirtykin myöhemmäksi joten nyt tää on vaan kisaohjelmaleiri. Huhhuh tälle viikolle on paljon hommaa, mutta onneks on enää pari päivää ja sitten loma!

57 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kansainvälinen linja :) opetetaan englanniksi ja näi :)

      Poista
    2. Jep eli paria ainetta lukuunottamatta opiskellaan englanniksi :)

      Poista
  2. Ihanat kuvat taas ja kiva toi päivän asu! :)

    VastaaPoista
  3. aah ihana asu ! <3 ja tosi nättejä kuvia susta (-:

    VastaaPoista
  4. Blogi varmaan jäis vähemmälle jos menisit ib-linjalle. Joka tapauksessahan se saattaa jäädä mut luulisin et vois olla liian rankkaa.. :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin saattaa käydä :( Mutta mä kuitenki ensisijasesti ajattelen koulua en blogia mutta ymmärrän mitä tarkotat :)

      Poista
  5. Meijän koulussa ainaki pystyy tehä silleen, et yleislinjalla ottaa ib-kursseja ja näin pääsee osalliseks kumpaaki linjaa. Yleislinjalla opiskelu on kans just paljon helpompaa ja rennompaa sekä siihen pystyy vaikuttamaan enemmän itse. Ib-linjalta saat kuitenki vahvan kielitaidon ja hyvät mahdollisuudet kansainvälisiin jatko-opintoihin. Toivottavasti saat päätettyä hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa koulussa mihin oon menossa ei mun harmiksi oo tollasta mahdollisuutta, muuten ehkä tekisinki niin :(

      Poista
  6. upeita kuvia, oot todella kaunis :)

    VastaaPoista
  7. outoo että oot sinkku ku näytät tolta:) vai ooks ees sinkku:o

    VastaaPoista
  8. Oletpa sievä ja herttainen ! :) itsekkin hain tänään yhteishaussa tuohon meijän paikkakunnan lukioon, oli aivan kamalan tuskasta miettiä sitä tulevaa koulu paikkaa, ku kuitenki siitä alkaa sitte se itsenäistyminen, tulevaisuus hrr.. Tsemppiä sulle hakemiseen !
    ps. oltiin muutama viikko sitte levillä (tuli tuosta ylläksestä mieleen, ku kävästiin sielläkin) niin, että oli aivan huipussa kunnossa ainaski levillä rinteet :) ja pyhä on aivan kamala, ensimmäinen kaatuminen tänä kautena (uutenavuotena) siellä ! en laske enää ikinä siitä yhestä tietystä kohdasta !! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos paljon! :) Niimpä! Ite en oo ikinä Ylläksellä käyny, Pyhä on mun alltime favorite ku oon ollu siellä tosi monena vuonna :)

      Poista
  9. Onko sulla joku toinen blogi? :o

    VastaaPoista
  10. Ihana asu! Vitsit miten hyvin noi paita ja huivi sopii yhteen! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. ihania kuvia :) oikeesti sun tyyli on niin ihana :)!

    VastaaPoista
  12. Mitä oon kuullu nii täällähä vissii voi tehä just sillee et valittet eka ibn ja sit myöhemmi voi vaihtaa normii muttei toisipäi :D jote ite ehkä valittisin sen ibn, mut mulla se on kolmantena x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin voi :) Mä laitoin sen tokaksi mutta saatan vaihtaa vielä

      Poista
  13. Niin ihanat kuvat taas! :) Munkin pitäs tehä se yhteishaku, mut onneks mulle on selvää minne haen. Tsemppiä sullekkin valintaan! Kumpikin on hyviä vaihtoehtoja, että tuskin tulet katumaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli mullakin tosi selvä toi valinta ennen kuin aloin miettiin tota ib:tä :-D

      Poista
  14. Ihanat vaatteet ja hiukset! Oot muuten tosi nätti ilman meikkiä, yleensä kaikilla tytöillä on aina hirveet pakkelit naamas mut sulla on näköjään hyvä iho.:) Semmonen postaus olis kiva missä esittelisit sun ihonhoitotuotteet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Joo sellasenki voisin tehä, paitsi että mulla ei oo kyllä kauheesti tuotteita mitä esitellä :-D

      Poista
  15. Ihania kuvia:3 Noi sun hiukset on jännät, siis kivat:) Vielä kun vähän kasvavat niin on kuin oisit liukuvärjännyt, mahtaa olla muuten "urakka " kasvattaa oma väri takas:) Sulla on aina niin kivoja vaatteita jaja, onnea yhteishakuun! Ja omnomnom toi mansikkabanaanijutksa:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm toivottavasti ne näyttäis siltä! Ja juu, aika urakka on eessä :-D

      Poista
  16. Otatko noita sun kuvia weheartitistä, vai onko joku vaan lisänny niitä sinne? Mietin vaan kun äskön törmäsin tuohon mansikkabanaani kuvaan siellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ota weheartit:stä kuvia, toi kuva on mun iteottama eli joku on lisänny sen sinne :) Mutta eipä ole eka kerta :)

      Poista
  17. Molemmat vaihtoehdot on hyviä, mutta suosittelen kuitenki normi lukiota jos on yhtään epävarma. IB on oikeasti rankka ja siellä joutuu sitten tekemään työtä ihan kunnolla ja omistautumaan koululle täysin. tietty siellä myös oppii ihan hulluna kieltä. Kokemuksesta sanon että normaaliki lukio on tosi haastavaa joten en tiiä miten IBläiset pärjää! Päätös on kuitenki sun ja tee se ihan sen perusteella miltä itestä tuntuu :) Jos meet IB:lle, sieltä on aika helppo kuitenki vaihtaa lyskalle normipuolelle mutta oukulle voi olla hankalmpaa... Jos menisit normaaliin lukioon nii kumman aattelit laittaa ykköseksi, oukun vai lyskan? Onnea valintaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitoin ekaksi lyskan eli sinne menen :)

      Poista
  18. mistä noi niittikorut? ja kuin pärjäät siellä lapissa nahkatakilla?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen täällä paisto aurinko ja oli plussan puolella että hyvin pärjäs :) ei me nyt ihan pohjoisnavalla kuitenkaan asuta :D

      Poista
    2. Jep niinku ano sano ja niinku tekstissäki lukee, täällä oli lämpötila eilen plussan puolella eli oli lämpimämpää ku etelässä! Eli hyvin tarkenee :) Ja toi niittirannekoru on Lindexiltä :)

      Poista
  19. mutta jos meet IB:lle nii senhän voi vaihtaa aina normaali lukioksi, kannattaa lähtee koittaaan! :-)

    VastaaPoista
  20. hei tuli mielee et miten sä käytät noita sun dr denimejä? luin joskus jostai blogista, että ne on alkanu kummasti haalistuu pesujen jälkee, onko sulla? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla kyllä ole haalistunu nuo yhtään :o Se jutun juju on se että noita housuja ei saa pestä kuin mielellään kerran kuukaudessa, ja noita pitäs käyttää ainaki pari viikkoa ennen ekaa pesua, muuten se väri saattaa lähteä. Tällaset ohjeet myyjä mulle anto ja hyvin on väri pysyny ku en oo noita paljoa pessy :)

      Poista
  21. ihanat vaatteet!!:) tykkään muutenkin sun blogista todella paljon!

    VastaaPoista
  22. hei tee sellai postaus mis teet kollaaseja mis sun mielest on kivoi vaatteit :) siis niiku susta kuvia jossa sul on kivat vaatteet päällä :) toivottavasti ymmärsit! ps. oot tosi kaunis ja ihanat vaatteeet! <3 oon saanu sult tyyli vinkkejä

    VastaaPoista
  23. Hei miten oot saanu tän blogin ulkoasun silleen et toi päivämäärä ja tekstin otsikko on tolleen keskellä eikä tuolla vasemmassa reunassa? Oot tosi nätti ja tää on yks mun lemppari blogi :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon säätäny ne html-koodista, googlettamalla löytyy ohjeet :) Kiitos! :)

      Poista
  24. sulla on nii ihania kuvia aina! ja tosi laadukkaita :) millä ohjelmalla muokkaat näitä ja mitä toimintoja käytät yleensä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä muokkaan iPiccyllä ja teen lähiaikoina postauksen siitä miten muokkaan kuvia :)

      Poista
  25. Sun täytyy tehdä taaas semmonen kuukauden lempparit video,kattoin justiin sen videon lokakuulta ja se oli hyvä! Lisää niitä(::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu sellanen ois tarkotus tehä taas heti kun saan tilaisuuden :)

      Poista
  26. Mie voin sanoa IB:sta koska opiskelen itse Lyskalla kansallisella puolella et sehä poikkeaa kansallisesta silleen et siinä on luokka ja te meette yhessä sen 3 vuotta, et siinä tulee tiivis porukka. Kun taas kansallisella joka kurssilla erit ihmiset. IB on rankkaa, mun pari kaveria on siirtynyt IBlta kansalliselle juuri sen takia. Jos oot todella valmis panostaan ni go for it! Mutta IBssa on myös se et ne paperit on ihan erilaiset kuin kansallisella. Jos haluut jonnekki lääkiksee kannatan et tuut kansalliselle puolelle, on seki raskasta jos lääkiksee haluat koska sulta vaaditaan pitkää matikkaa, pitkä kemia, pitkä fysiikka, biologiaa ja tälläsiä tosi raskaita aineita jo kansallisella puolella et sulla ois mahollisuus päästä jatkaa lääketieteelliseen. :-) Jos IB meet, takuulla vielä rankempaa.

    VastaaPoista
  27. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hei kiitti vielä kun kerroit tosta! Niinku sanoin niin mä sanoin hänelle asiasta, mut sit se poisti mun kommentin ja esti mut... Olis kiva jos voisit käydä ilmiantaan sen kuvan niin saatais se ainaki pois :).

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8