outfit & new boots

5/2 5/2 5/2 5/2 5/2 5/2 Housut Dr. Denim Paita H&M Kaulakoru Guess Rannekorut Pieces & Lindex Laukku Zara Kengät Ecco
Tässä asukuvat jotka nappasin nopeasti koulun jälkeen, koska en kauheen kauan viittiny heilua keskellä autotietä kamerajalustan kanssa. Sehän on vähän sellanen fakta, että joka naapurustossa on aina vähintään yks sellanen vähän omalaatunen tyyppi, ja jos se sellasta ei löydy sun naapureista, se olet luultavasti sä itse. Musta alkaa tuntua että mä oon se outolintu koska heilun pihalla ja tiellä kameran kanssa ja otan kuvia itestäni, heittelen flikkejä ja voltteja lumihangessa ja koira karkailee sinne tänne joka toinen päivä. Ei mutta oikeasti, monesti kun mä kuvailen ulkona mä saatan havahtua siihen että naapuri tuijottaa pihassa/ikkunassa :-D Vähän joskus hävettää, mutta kyllä tähän alkaa jo tottua. Samoin julkisilla paikoilla kuvaamiseen. Tää teksti karkas nyt kyllä ihan sivuraiteille, mun piti vaan tulla sanomaan että on kiire kun sain koneen vasta nyt illalla itelleni ja mulla olis vielä monta juttua tekemättä. Tänään kävin äitin kanssa kaupassa ja sieltä tarttu muutama juttu mukaan, mutta niistä ja noista kengistä lisää huomenna!
Ps. Nyt on viimiset tunnit aikaa osallistua Nimesi.fi-arvontaan, arvonta sulkeutuu vuorokauden vaihtuessa ja mä arvon voittajan huomenna!

30 kommenttia:

  1. ihanan kirkkaita kuvia ja oot tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  2. Vau, tosi upeita kuvia ja todella tyylikäs asu!! ♥

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, toi asu oli nyt tollanen kiireaamun pelastus :-D

      Poista
  3. noi näyttää kumppareilta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä.. :D

      Poista
    2. ehkä saattaaki, mutta ne on ihanat!

      Poista
    3. :-D niimpä muuten näyttääki näissä kuvissa kun noita sivussa olevia solkia ei näy

      Poista
  4. ihana asu ja ihanat hiukset :)
    http://vimmunblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. saanko kysyy kuinka pitkä oot ja paljon painat ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon 167-168cm pitkä ja painoa en kerro :)

      Poista
  6. oi mulla on noi samat saapikkaat :) Mulla oli toi sama ongelma, kuin sulla, ettei sopivia saapikkaita löytyny mistään! Vaikka toi eccon hinta vähän kirpaisee, on noi ehdottomasti hintansa väärtit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllähän toi hinta vähän kirpasee, mutta on ainaki laadukkaat kengät ja vielä aitoa nahkaa! :)

      Poista
  7. Ihana blogi ja asu. Hahaa, meinasin juuri kirjoittaa että en ymmärrä kun jotkut bloggarit tarkenevat ottaa asukuvia ulkona TALVELLA siis ilman takkia :D Mutta tuleehan niistä ihan hirveästi parempia kun sisällä otetuista utukeltakuvista :) hih. Huomaa että olet todella hyvä ottamanaa kuvia : )!


    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :-D ulkona ei ollu pakkasta kun joku -4 astetta joten kyllä tuolla sen 5 minuuttia tarkeni kuvailla :) kiitos :)

      Poista
  8. Ihania kuvia! :) Ja oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  9. ihan kumpparien näköset ! :D

    VastaaPoista
  10. kuin usein sul on harkat viikos ? :D

    VastaaPoista
  11. Koska teet sen postauksen, missä kerrot mitä akro liikkeitä osaat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. teen sen sitte ku oon saanu kuvattua paljon videoita treeneissä :)

      Poista
  12. mikä kaukolaukasin sulla on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on tämä :)

      http://shop.usa.canon.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_10051_10051_246251_-1

      Poista
  13. ''Sehän on vähän sellanen fakta, että joka naapurustossa on aina vähintään yks sellanen vähän omalaatunen tyyppi, ja jos se sellasta ei löydy sun naapureista, se olet luultavasti sä itse.'' ahhah, toi lausi on vaan jotenki niin mainio!:D

    VastaaPoista
  14. haha mikä kumma on tuo toisen anon kommentti:D sitä vaan tässä piti kysyä, että onks sun hymy aina tollanen pusu muikistus vai muikisteleksä tolleen vaan näissä blogikuvissa? ja tää ei ollu mikään pahalla tarkotettu kommentti mä vaan kysyin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no noissa kuvissahan mä hymyilen tavallaan kolmella ei tavalla :-D mutta jos tota ekaa kuvaa tarkotat niin en hymyile tolleen

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8