join the army

armyy armyy armyy armyy armyy armyy armyy Pahoittelut jos ette tykkää asukuvista/selfiekuvista, eilen oli vaan niin ihana ilma ja tykkäsin tosta Nealta lainatusta armyjakusta niin paljon että en keksiny mitä muutakaan kuvia oisin voinu yksin ottaa. Kuten kuvista näkyy, eilen paisto aurinko tosi ihanasti ja ulkona oli tosi lämmin, oli ihanaa kun aurinko lämmitti selkää ja olin jo heti kevätfiiliksissä. Meillä oli siis eilen koulussa liikennevalopäivä ja koska multa ei löytyny mitään vihreää niin lainasin Nealta ton jakun. Aluksi en oikeen lämmenny tolle armykuosille mutta nyt oon jo suunnitellu miten en palautakaan tota enää takas... Nyt alkaa siis kuumeinen armykuosisen paidan metsästys, saa vinkata jos tiiätte jonku kaupan josta noita löytyy! Mun piti julkasta tää postaus jo eilen, mutta noitten kuvien valitsemisessa & muokkaamisessa meni yksinkertasesti niin kauan että aika loppu kesken. Onko kellään muulla bloggaajalla sitä ongelmaa että postausten tekeminen vie tuhottomasti aikaa? On välillä aika turhauttavaa muokata kuvia 2 tuntia ja sen jälkeen vielä kirjottaa teksti, puhumattakaan ajasta jonka kuvien ottaminen vie. Mutta ei sillä, kyllä mä tästä silti tykkään, pitäis vaan kehittää vähän nopeampi postaustentekotyyli. Tämänpäiväset harkat on peruttu, joten taidan sen sijasta mennä ihan vaan lenkille tai juokseen. Harmi, koska olin oottanu koko päivän et pääsee treenaamaan volttia ja muita juttuja. Huomenna olis sitte ystävänpäivä, vaikka mulle ja monille muille se taitaa olla ihan tavallinen torstai. Ei valittamista, koulussa on kuitenkin halipäivä ja muuta kivaa. Mä ajattelin kuvata huomenna my day-videon ystäväpäivä teemalla. Eli en kuvaa ehkä ihan tylsimpiä juttuja vaan tällasia ystäväpäiväjuttuja. Tällä kertaa lupaan oikeasti kuvata sen, huomenna en kerkeä sitä vielä muokata joten laitan sen tänne perjantaina.
  Hyvää ystävänpäivää kaikille mun ihanille lukijoille, teitä onkin jo 809!

75 kommenttia:

  1. Sama ongelma, postausten tekeminen vie kamalasti aikaa jos niistä yrittää tehdä sellasia "laadukkaita" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, mutta on se kai sen arvosta :-D

      Poista
  2. Jess mydayt on tosi kivoja;D Ja hienoja kuviaa!!

    VastaaPoista
  3. millon Mirabling arvonnan tulokset tulee?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tässä parin päivän/viikon sisällä, mulla on nimittäin ongelmia sähköpostin kanssa enkä oo saanu lähetettyä mitään sähköpostia mirablingille päin :(

      Poista
  4. Hienoja kuvia jälleen, varsinki toi eka! Ja toi paita on niiin kiva! :)

    VastaaPoista
  5. koska teet sen kuukaudensuosikit videon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon itseasiassa jo kuvannu sen ja laittanu youtubeenki mutta en oo siihen kauhean tyytyväinen joten taijan kuvata sen uudestaan :-D

      Poista
  6. teetkö enää niit kuukauden suosikit videoit?

    VastaaPoista
  7. Laitoin sulle sähköpostia! :)

    VastaaPoista
  8. oot niin kaunis ja tosi kiva postaus :)!

    VastaaPoista
  9. Mä tiedän tunteen! Laadukkaiden postausten tekeminen vie todellakin ihan tajuttomasti aikaa ja aina pitää varata se 2-3 tuntia. Mutta joo, mä oon ainaki nähny tollasia suht samanlaisia cubuksessa :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin vie :/ joo, toi on on cubuksesta joten sä oot varmaanki nähny ton saman siellä, meillä niitä vaan ei enää ollu jäljellä :(

      Poista
  10. Niin upee asu ja kuvat ihania! Mullaki menee joskus sikakauan postausten tekemiseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) mm, tätä se bloggaajan arki on :-D

      Poista
  11. ihana toi eka kuva !! ja kiva asu :)

    VastaaPoista
  12. ihania kuvia, ihana asu ja oot tosi kaunis ! (-:

    VastaaPoista
  13. tiiätkö yhtään mistä sun kaveri on ton ostanu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on ostettu cubuksesta joulun jälkeen, joten niitä ei taida enää olla siellä, tai ainakaan täällä ei oo näkyny :)

      Poista
  14. ihanat vaatteet ja sulla on ihan unelmakroppa! :)

    VastaaPoista
  15. miten saat sun kuvat noin isoiks? ja millä muokkaat kuvia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laitan flickrissä kooksi sen medium 800:sen :) ja muokkaan iPiccyllä :)

      Poista
  16. Aivan ihana tuo Armytakki! Ostin itse Armykuosilla varustetun Stretch takin Vilasta ihan äskettäin. Tein just blogiin postauksenkin siitä http://reetta-s.blogspot.fi/2013/02/hurahdin-sitten-minakin.html

    Minkä merkkinen tuo sun kaverin takki on, tai mistä se on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitti tiedosta, pitääpä käydää tsekkaan toi sun postaus heti kun pääsen koneelle ja toi on cubuksesta :)

      Poista
  17. tosi kivat vaatteet ja sulla on muutenkin ihana tyyli! :)

    VastaaPoista
  18. Tosi kivat kuvat! :) Odotan jo innol tota myday videoo :)

    VastaaPoista
  19. nuita armeijakuvioisia vaatteitahan löytyy nykyään joka paikasta!

    VastaaPoista
  20. Millä sä muokkaat sun kuvia? :) Olis ihana tietää, kun nää sun kuvat on aina niin kivan näkösiä. Ja hullua että oot saman ikänen kun mä, luulin että oot joku 17 vuotias :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä muokkaan iPiccyllä :) haha aijaa, mua luullaan tosi harvoin vanhemmaksi mitä oon :-D

      Poista
  21. oon seurannu sun blogia jonku aikaa ja tää on yks parhaista!:) oon pistäny merkille että sulle on tullu jopa 100 lukijaa/kk, nii mite sä sen oot oikee tehny?:D Kommentoitko paljon muille linkin kans ja missä oot mainostanu tätä? Ooks osallistunu "linkkaa blogisi"-juttuihin? Mun oma blogi on ihan alussa ja haluaisin kuulla vähän kokeneemmalta hyviä vinkkejä:) Tottakai sisällönki pitää olla kiinnostavaa ja sillee, se on omasta mielestäni itellä kunnossa ja kuvat on laadukkaita, mutta muuten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos tosi paljon! :) joo mä välillä osallistun linkkaa-blogisi-juttuihin mutta suurimmaksi osaksi niitä lukijoita vaan "tulee" jostain :-D siinä voi mennä hetken aikaa että lukijoita tulee ja toisaalta kannattaa nauttia siitä kun lukijoita on vähemmän ja ei oo niin kovia paineita ja oma yksityisyys ja tämmönen ei ole niin tarkkaa :) moni ei tuu sitä ikinä aatelleeksi

      Poista
  22. vauu ihana toi paita! mieki haluisin tollasen:) ja heii oot ihan hirmu kaunis!!:)

    http://rosaa-lamoda.blogspot.com/ <--- käy kattoo jos haluut:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) joo mäpäs käyn kurkkaan :)

      Poista
  23. ihanat vaatteet ! =)

    http://ienchanted.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  24. Aivan ihana toi armyjakku, rakastuin!! Ja ihanan simppeli mut silti upee asu :-)

    VastaaPoista
  25. KappAhlista ainakin pitäs löytyä tuota armeijan vihreätä. Ainakin täältä päin saa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitti vinkistä, pitääpä heti huomenna mennä katsastaan kappahl! :)

      Poista
  26. Wau miten kaunis oot!!:) Ja muutenkin tämä blogi on super ihana:>

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  27. mite ihmeessä sie saat tarkennettua nää kaikki ite ottamat kuvat, otatko itselaukaisimella, mikä kamera sulla on ja mikä asetus tai sillei? ite joudun aina pyytämään jonkun ottamaan mun asukuvat. kiitti jos vastaat:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä otan nää kuvat kaukolaukasimella, se tarkentaa :) mulla on canon eos 550d ja asetuksena aina M :)

      Poista
  28. hahaa :) ihana toi ekakuva ::)) ja hyvää ystävänpäiväää !!!

    VastaaPoista
  29. sulla menis vähemmän aikaa, jos et niinkun muokkais noita kuvia yhtään. itse tykkään paljon enemmän muokkaamattomista kuvista, eikä se muokkaus olisi välttämätön.

    VastaaPoista
  30. ihana asu!! mistä noi housut on :)?

    VastaaPoista
  31. Apua ku kivoja kuvia :) ja tuo takki ♥

    http://withoutwings-iidasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  32. jos malli on simple miten saa kuvan noin isoksi?:O

    VastaaPoista
  33. ootko ikinä aatellu, että värjäisit sun hiukset ton sun juurikasvun värisiks, nii sun ei tarviis oottaa niin kauaa, että toi toinen väri kasvaa pois? :D siis ei sun hiukset mua mitenkään häiritse, mietin vaan :D ja ihana toi jakku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, olen :-D mutta en halua enää ikinä värjätä hiuksia enkä halua että ne kuivuu tai menee huonoon kuntoon niin siksi en ole värjänny. mutta oon kyllä miettiny sitä monta kertaa :-D

      Poista
    2. ei kai ne yhdestä värjäyskerrasta mene

      Poista
    3. kyllä mulla ainaki tuplaantu kakshaaraset ku värjäsin kesällä, joten ei kiitos :)

      Poista
  34. Tosi nättejä kuvia! Ja ihana asu :)
    www.s-morethanlife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  35. Osallistuit linkitä blogisi- postaukseen. Oot top vitosessa :)

    VastaaPoista
  36. Tosi nättejä kuvia ja ihana toi jakku :)

    http://rosaolivia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  37. nyt on kyllä pakko hommata noi dr.denimit, täydelliset sun päällä! :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8