ensimmäinen helmikuuta

1/2 Toppi Only Housut Dr. Denim Kengät Skopunkten Korut Pieces & Lindex 1/2 1/2 1/2 Tuntuu aika oudolta, että nyt on jo helmikuu. Siis vastahan oli elokuu ja koulut alko ja muutenki aika tuntuu menevän ihan sairaan nopeeta. Tällä viikolla mulla on ollu paljon kaikkia koulujuttuja ja muita hommia, joten tää postaileminen on jääny vähän vähemmälle. Mulla on ollu muutenki vähän stressiä nyt tuota yhteishakua, kesätöitä ja kaikkea mahollista koskien. Sain tänään tehtyä työhakemuksen kesätöitä varten joten nyt sekin on pois alta ja oon tyytyväinen. Mutta ens viikolla ei pitäis olla mitään sen kummempaa joten mulla on ainaki aikaa postailla! Tänään mulla oli tosiaan tarkotus mennä tyttöjen kanssa viettään iltaa, mutta mä en nyt sitte tiiä että lähenkö sittekkään ja koitan sen tässä päättää. Mun pitäs nimittäin päästä jotenki toiselle puolelle kaupunkia ja mulla ei ole edes hajua että mihin oon menossa, ja viime kerralla kun korkkiksella päin harhailin niin piti ottaa kännykän navigaattori avuksi koska muuten olisin varmaan eksyny. Teitä lukijoita on tullu tosi paljon taas viikon sisällä, kiitos teille!

21 kommenttia:

  1. hyihyi kylmä tuli ku noita askukuvia katteli :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :-D no ei ulkona ollu kylmä ku jotain -1 astetta et hyvin siel tarkeni sen muutaman minuutin :)

      Poista
  2. On varmaa outo kuulla , mut musta toi juurikasvu sopii sulle:D

    VastaaPoista
  3. Miten sun dr. Denimit kestää käyttöä:)? Kauanko pysyy ehjänä:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvin ne kestää! paitsi mun edelliset mustat ei oikeen kestäny koska venyttelin aina spaguja ja scorppareita niillä mutta ei voi kyllä odottaakaan että farkut sitä kovin kauaa kestäis :-D

      Poista
  4. haha ai korkkis! ei siinä itekki oon ihan hukassa aina siellä, vaikka tästä meiltä ei oo sinne ko ehkä kilometri :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo :-D ite asun kaupungin toisella puolella joten oon aina ihan hukassa siellä ja korkkiksen kouluakaan en meinannu millää löytää :-D

      Poista
  5. Hahha mulla onkin tuota voila ykköstä jo kova ikävä! :-D Terveisin kahdessa jaksossa läpi voila kakkosen ja kolmosen kahlannut..

    VastaaPoista
  6. ei liity mitenkään tähän postaukseen mutta onko sulla sisaruksia? :)

    VastaaPoista
  7. voi että oot niin kaunis ja vaikutat tosi mukavalta ja positiiviselta ihmiseltä 8)! oon seurannu sun blogia jo ties kuinka kauan ja tän taso vaan paranee!
    Hihi ja vielä pikku kysymys, suosittelisitko tota 50 mm f/1.8? Käytätkö sitä paljon ja kertoisitko mullekkkin vähän lisää siitä kun oon harkinnut ostamista :D
    http://alisaaj.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) joo oon kuvannu kaikki kuvat sillä elokuusta lähtien ja varsinki talviaikaan se on ihan mahtava! se on tosi valovoimanen ja sillä saa ihanan tarkkoja kuvia ja taustan saa tosi pehmeeksi :) kannattaa ostaa se jos on mahdollisuus :)

      Poista
    2. minkä kokosena pidät aukkoo? ja millä asetuksella yleensä kuvaat? :) esim nuo asukuvat :)

      Poista
    3. aukko on yleensä se 1.8 ja kuvaan aina manuaalilla :)

      Poista
  8. Ihanan laadukkaita kuvia, oot kaunis (:

    VastaaPoista
  9. ihanat hiukset!! <3

    VastaaPoista
  10. Millä oot tehny ton sun bannerin? ps: sulla on tosi ihanat hiukset :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8