eilisen ostoksia

sundayy sundayy sundayy Mun aamu alko ihanasti ananas-mango-papaija-smoothiella, croissanteilla ja uudella Demillä, jota en ollu kerenny vielä lukea. Tänään on ollu aivan ihana ilma ja oisin muuten lähteny juoksemaan, mutta mulla on tänään kuitenki vielä 2 tunnin treenit joten lähen sitte illalla jos vielä sillon huvittaa. Mulla oli tarkotus postata eilen, mutta sain koneen itelleni vasta tosi myöhään ja en jaksanu enää puolelta öin alkaa väsäämään postausta. Eilinen päivä oli tosi kiva, me käytiin äitin kanssa meiän perinteisellä lauantain shoppailukierroksella eli keskustan kaupoissa ja sitten vielä prismassa. Mä löysin muutamia tosi kivoja juttuja ja illala oltiin vielä pari tuntia mummolassa. Mulla oli muuten eilen ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen piilarit päässä ja oh goh illalla kyllä muistin, miksi en ookkaan niitä käyttäny. Ensiksi on ihan hirveä taistelu että ne saa silmiin asti ja vielä kamalampi episodi tulee kun ne koittaa saada pois. Tuon poisottamisen tuloksena menin nukkuun kuivin ja punasin silmin, ja päätin että en enää ikinä käytä piilareita(ei mulla siis ole silmälasejakaan). Mutta nyt niitä eilisen ostoksia, ne on kaikki sellasia mitä oon pitkään ettiny ja oon supertyytyväinen kaikkiin mun löytöihin! sundayy KappAhl, 27,95€. Niinkun varmaan tiedättekin, mä oon ettiny itelleni täydellistä armykuosista paitaa ja nyt sen löysin! Toi on siis KappAhlin lastenosastolta, ne naisten puolen paidat oli hirveitä kaapuja joten suuntasin ihan suosiolla suoraan lastenosastolle. Mä en oo ihan 100% varma että tulenko mä pitään tota vai palautanko mä ton, koska tuo kuitenki poikkeaa aika huomattavasti mun normityylistä ja on aika "aggressiivinen", kuten äiti asian ilmaisi :-D Lisäksi mua häiritsee vähän noi napit, jotka tulen aika varmasti vaihtaa johonki tummempaan jos päädyn pitään ton. sundayy H&M 19,90€ Mulla on kesästä asti ollu suunnitelmissa ostaa vähän kevyempi ja lyhyempi jakku, jota voi käyttää esim. koulussa. Se mun toinen jakku on pidemmän mallinen ja vähän sellanen jämäkämpi, ja se sopii ehkä vähän paremmin juhlakäyttöön. Lisäksi mun mieleen jäi kummittelemaan toi sama jakku pinkkinä, ja on aika todennäköstä että mä haen sen itelleni tässä joku päivä. sundayy H&M 12,95€ Mun ehdoton lempparijuttu näistä ostoksista on tää ihana peplum niittiolkapäillä, jolle toi kuva ei tosiaan tee oikeutta. Tää on H&M:n lastenpuolelta, jonka huomasin sattumalta kun olin menossa sovituskopeille. Eilen tuli taas todistettua, että vaatekauppojen lastenosastolta löytää monesti vaikka mitä kivaa, ja usein vaatteet on vielä huomattavasti halvempia kun aikuisten puolella, plus koko 158-164 on ihan sama kun aikuisten xs. Toi on kuva on kyllä tosi huono, mutta tuutte varmasti näkemään tota asukuvissa paljon!

43 kommenttia:

  1. aaaah kroisantteja <3 ja noi napit on muuten tosi ärsyttävän näköset tollee :o mut onneks niitten vaihtamine ei oo mitenkää hirvee ylivoimane homma :)

    ps. miten oot saanu kuvien välin noin pieneks? :D kun ei flickr ainakaa mulla noin pieniä välejä tee?. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :) Joo sitä kuvien väliä ei säädetä Flickrissä, vaan oon sen html-koodista muokannu :)

      Poista
  2. tosi ihania vaatteita oot ostanu!:)

    VastaaPoista
  3. toi armeijakuosi ei oikee pue sua, mut ihana toi peplum! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii sitä mäki mietin, et mä en ehkä pidä tota paitaa :/

      Poista
    2. mut toisaalta se jakku mikä sulla oli nii sopi sulle nii hmm :) !! ehk sulle sopis joku sen tapanen sit vähä enemmä?

      Poista
  4. ihania ostoksia, olet kaunis :-)

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ääää ihan sairaan ihana blogi! miten saat otettuu kuvat noin ihanasti :O <3

    http://turnfaster.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Toi kuvien salaisuus on pikemminki muokkauksessa kun siinä kuvien ottamisessa :)

      Poista
  6. ihania vaatteita, oot nätti :)

    VastaaPoista
  7. miten flickrillä saa ne kuvat blogiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osaat varmaan ladata niitä kuvia sinne Flickriin? (Jos et, niin painappas 'Upload' ja yritä selvitä :D)

      1. Valitse Photostreamiltasi kuva, jonka haluat blogiisi ja klikkaa sitä.
      2. Kuvan yläpuolella on kohta 'Share'. Klikkaa sitä.
      3. 'Share'n alapuolelle avautuu laatikko, klikkaa sieltä 'Grab the HTML/BBCode' jos se ei jo ole klikattuna.
      4. Valitset HTML-koodin alapuolelta koon, kopioit koodin ja lisäät postauksesi HTML-koodi osioon.

      Poista
    2. Hei kiitti kun neuvoit ton mun puolesta :-D

      Poista
  8. oi että superkivat ostokset :)!

    VastaaPoista
  9. oliks toi jakku divided mallistoo vai sitä perus?

    VastaaPoista
  10. Ei kannata pitää tota armeijakuvioista paitaa.Meinään,että jos hirveesti siitä kuviosta tykkäät,niin mun mielestä se vihreensävynen sopi sulla paljon paremmin,kun tuo harmahtava.Toi on vähän kökön mallinenkin,joten suosittelen,että odotat siihen kunnes löydät sen täydellisen paidan(; mutta päätös on teidän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sulle sopi tosi hyvin se army jakku:)

      Poista
    2. Se vihreä armypaita oli mun kaverin joten sitä mulla ei oo mahdollisuutta saada :) Mut kyllä mä alan kallistuun siihen et taidan palauttaa ton.

      Poista
  11. Mistä toi akun alla oleva paita on peräisin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katoin niit vanhoi postauksii *(painoin 2011) ni sama paita näky niis

      Poista
  12. käytätkö ripsiväriä, vai etkö käytä mitään meikkejä? kasvomeikeistä tiedän että niitä et käytä mutta entäs luomiväri, kajaali tai huulipuna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kyllä mä meikkaan ihan samalla lailla kun muutkin esim. juhliin. Arkena en vaan jaksa/halua ja en näe mitään syytä sille että miks pilaisin ihoni. Luomivärejä en oo ikinä silleen käyttäny, rajaukset laitan juhliin ja varsinki viime talvena käytin kajaalia tyyliin joka päivä :-D Ja joo ripsaria käytän aina välillä.

      Poista
    2. okeii :) kiitti et vastasit

      Poista
  13. + meikkaatko juhliin?

    ja muotoilen tuon kysymyksen paremmin. käytätkö ees ripsaria, huulituotteita tai muita silmätuotteita?

    VastaaPoista
  14. Hienoja kuvia + oot tosi kaunis !

    VastaaPoista
  15. oot tosi kaunis mutta sun huulet .. näytät koiralta. ihania ostoksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja sullahan varmasti onkin niin täydelliset huulet, kun on kerran varaa arvostella muita

      Poista
    2. mun mielestä koirilla on kyllä vähän erinäköset huulet mutta noh mielipiteensä kullakin :-D

      Poista
  16. Tykkään tosi paljon täatö sun blogista, vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä ja olet tosi kaunis, musta on jotenki kiva kattoo, kun et käytä meikkii, kun itekään en meikkaa ja tuntuu että kaikki muut ympärillä meikkaa:p ( No ei suurinosa pojista, muttah..:D) Rakastan kuviasi, ihani ja hyvälaatuisia! Ja koko blogi on muutenkin hirmuihana, mua muuten naurattaa anot jotka haluu ilkeillä mut onkin vaan hirmu huvittavii, kuten toi yksi tossa vähän aiemmin:D. Et siis todellakaan näytä koiraltaxD Varmasti liityn lukijaksi, ihana blogi kertakaikkiaan, vaihtelua niihin teiniblogeihin jossa aina vaan jotain teinipeilikuvia ja jotain jeejee olin tänään sen ja sen kanssa, moikka. Anteeksi olen julma.. Sulla on muuten tosi kivoja vaatteita:3.

    Ps. Sait mut himoitsemaan croisantteja:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon! :) Joo haha en mäkään voinu muuta ku nauraa tolle kommentille :-D

      Poista
  17. Täällä siun blogissa on tosi ihania kuvia! :)
    + kivoja nuo ostokset

    http://aadannblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Minkä kokoinen tuo jakku on?:) Olen suunnilleen saman kokoinen kuin sinä ja mietin tilaisinko HM:n nettisivulta samaisen jakun koossa 32 vai 34.

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8