8/2

8/2 8/2 8/2 8/2 8/2 cookies 8/2 Tossa ylempänä näkyy muutamat jutut mitä ostin viikonloppuna. Noi Blax-ponnarit osottautu tosi hyviksi ja kestäviksi, vaikka aluksi ajattelin et apua noi kuminauhathan katkoo mun hiukset. Viime päivinä mä en oo tehny oikeestaan mitään, oon vaan ollu kotona ja treeneissä. Kuvia oon kyllä ottanu mutta jotenki ei oo tullu sellasia hyviä että oisin viittiny niitä tänne laittaa. Mä oon kuitenki aika itsekriittinen ja tuntuu kauheelta jos joutuu postaamaan vähänkään huonolaatusilla kuvilla. Ehkä mä vaadin vähän liikaa, mutta sellanen mä vaan oon ja sille ei voi mitään. Tää päivä oli ihan kiva. Mulla oli terveystiedon mainosesitys jonka tein Paula-vanukkaasta :-D Me käytiin myös äikäntunnilla kävellen kirjastossa ja meillä oli Emma-Lotan kanssa kunnon valitusmaratoni siinä 3,2km matkalla. Oli oikeestaan aika hauskaa kun valitettiin joka ikisestä asiasta mikä vaan mieleen tuli, ois voinu nauhottaa ne keskustelut niin olis voinu nauraa myöhemmin. Me käytiin siellä kirjastossa siis äikän päättötyötä varten, me tehdään se päättötyö jostain suomalaisesta kirjailijasta ja mä valitsin Mika Waltarin kun kaikki hyvät oli jo viety. Kaduin mun valintaa jo paluumatkalla koululle koska Sinuhe Egyptiläinen ei oo ehkä ihan maailman ohuin ja kevein kirja. Muutenki tuntuu vähän siltä että tuun oleen vielä aika pulassa ton päättötyön kanssa... Tää teksti pomppii nyt kyllä ihan laidasta laitaan ja mulla tulee kokoajan ihan hirveesti kirjotusvirheitä joten taidan jättää tän tähän ja jatkaa Iholla-jaksojen kattomista ja näitten namikeksien syömistä. Tässä teille vielä perjantai-illan viihteeksi Cinnamon Challenge-video joka kuvattiin darijan kanssa tässä ehkä pari viikkoa sitten :-D Tuo oli mun neljäs ja viiminen kerta ku teen ton, vaikka ei ehkä pitäis mennä vannomaan...

20 kommenttia:

  1. hei miten oot saanu ton "fromspring" tekstin yläpuolelle ton profiilikuvan nii ton kokoseks, mäku lisäsin nii se oli hirmu pieni...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm mä en kyllä muista enää, mä kai pienensin sitä jotenki tai sit se pieneni automaattisesti :)

      Poista
  2. haha toi haaste videolla näyttää aina yhtä hauskalta :D

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän se näyttää, ei vaan tuollon tuntunu hauskalta :-D

      Poista
  3. hahhah, toi video näyttää hauskalta :D hienoja kuvia (:

    VastaaPoista
  4. siis mitä te tossa videossa syötte :O ??

    VastaaPoista
  5. haha, itekki kaverinkaa tehny ton haasteen parikertaa :D

    VastaaPoista
  6. Voi kun oot kaunis! :-) Ihan mahtava lukea tätä blogia, kiitos sulle siitä! Sun hiukset on todellaki upeat♥ Millä oot muokannut ton bannerin ja miten oot tehnyt siihen ton (vähän vaikea selittää) "väriraidan"? :-D

    melluuuuu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon ihanasta kommentista! :) mä oon tehny tota banneria photoscapella, gimpillä, iPiccyllä ja paintilla :-D ja pixrl:llä oon lisänny ton tehostehomman :)

      Poista
  7. Sinuhe on ihan okei, kunhan pääsee rytmiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki luulen et se voi olla ihan hyvä :)

      Poista
  8. aa hahaha tuo haaste on kyl paras!!:DDD

    VastaaPoista
  9. ihana blogi ja tosi kivoja kuvia!!:-)

    laureve.blogspot.fi

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8