you promise forever and a day and then you take it all away

8/1 8/1 8/1 Tässä parit kuvat mitä sain napattua koulun jälkeen, ennenku kamerasta loppu akku. Niin minun tuuria että akku on loppu just sillon ku olis valosaa ja aikaa kuvailla! Mulla oli tänään aamulla se magneettikuvaus mitä pelkäsin jo etukäteen. Hurisevaan, ahtaaseen putkeen joutuminen puoleksi tunniksi ei kuulostanu kamalan kivalta, mitä se ei sitte todellakaan ollutkaan. Sen hoitajan mukaan nimittäin kyynärpään kuvaaminen on potilaan kannalta kaikkein haastavin ja epämukavin, koska joutuu olemaan puoli tuntia tosi hankalassa asennossa. Mun kipeä käsi nostettiin muuhun vartaloon nähden ylös, ja joudun makaan mahallaan kämmen kattoa kohti käännettynä puoli tuntia. Sen hurinan ja koko putkiahdistuksen ja sen kauhean metelin lisäksi mun käsi puutu ja rukoilin koko puolituntisen, että loppuispa tää jo. En halua valittaa tai mitään, mutta en todellakaan halua joutua tuonne uudestaan, en oo varmaan ikinä ennen ollu noin epämukavassa tilanteessa. Ja sainhan mä sieltä ne tuloksetki: mun kyynärpäästä on menny jänne poikki. En tiiä yhtään kuinka paha toi vamma on, tai miten se paranee, mulla on lääkäri torstaina ja kuulen sen sit siellä. Muuten tänään oli hyvä päivä, olin koulussa vaan kolme tuntia ja sen jälkeen oonki ollu kotona. Kohta vois lähtee lenkille, se onki melkeempä ainoaa liikuntaa mitä voin harrastaa nyt :( Koitan kuvailla huomenna enemmän, kun saan sen akunki ladattua. Mulla oli joku juttu josta mun piti kertoo mutta mä tietenki unohdin sen :-D Mut postailen taas huomenna!

48 kommenttia:

  1. voi ku oot kaunis! :-)

    ronkelin.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. auts kuinka kuulostaa kipeeltä toi sun käsi kun jänne on mennyt poikki :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tää käsi oikeastaan oo silleen kipeä ku tietyissä jutuissa, että tuli itelleki vähän yllätyksenä toi :)

      Poista
  3. ittekki oon ollu mangneettikuvas selän ja polven kanssa. Oli muuten jännä ku sain varjostusainettaki kanyylin kautta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsellä kun oli magneettikuvaus olkapäästä laitettiin varjostusaine suoraan olkapäähän piikillä käsi ihmeellisemmässä asennossa missä voi olla. Piikkikammoisena paha tilanne :/ mutta toivottavasti sun käsi saadaan kuntoon että pääset treenaamaan ! :) tsemppiä !

      Poista
  4. hui toi magneettikuvaus kuulostaa kamalalta:o oot nätti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä se kieltämättä oliki :-D kiitti!

      Poista
  5. Voisko tulla muitaki kuvia kun näitä asukuvia? Alkaa tulla jo korvista ulos noi sun samat asennot ja ilmeet.. Jotain muita kuvia kenties, muustaki ku susta? :)

    VastaaPoista
  6. oioi toivottavasti ei oo mikään tositosi paha:/

    http://inka-allornothing.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. voi ei kuulostaa kipeältä ;( mutta upeita kuvia ja oot kaunis (:

    VastaaPoista
  8. Tosi kivan näköinen asu sulla ja tuo huivi on ihana!! :)

    Auts, toi kyynärpään jännejuttu kuulostaa tosi pahalta. Toivottavasti se paranee pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, vaikka tuo ei nyt mikään asu kyllä ollukkaan :) jep, toivotaan et se ei oo mitää vakavaa!

      Poista
  9. sun kaikki postaukset on niin niin samanlaisia että ois kiva jos keksisit jo jotain erikoisempaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä!!ja ällö toi juurikasvu!!!! piilota se vaikka pipon alle. ja voisitko laittaa kuvia jostain muustakin kun susta ja sun samoista asennoista, esim. Kavereista. joo joo ja on sulla ihan hienoja asusteita.

      Poista
    2. Oon kyllä aivan samaa mieltä edellisten anojen kanssa, sun postaukset on aina tälläsiä samanlaisia tosi tylsiä, muka asupostauksia, vaikka tämän postauksen kuvissakaan sulla ei ole päällä sen kummempaa asua. Tollaisia asuja jossa on takki, huivi, perus farkut ja perus laukku + kengät, on mun mielestä turha esitellä miljoonien kuvien kanssa, joiden ilmeet ja asennot on nähty jo miljoona kertaa. Jos sulla ei ole tänne mitään kunnollista postattavaa, niin älä sitten tule tänne aina samanlaisten asukuvien kanssa väkisin.

      Poista
    3. noi ei ollu asukuvia, koska niinku sanoitte niin noissa kuvissa näkyy tasan takki ja huivi :) ja postasin ihan vaan sen takia että mulla oli oikeasti asiaa, vaikka kuvat ei nyt ollu kauheen hyviä. sanoin tossa postauksessa aika selkeästi, että mulla loppu kamerasta akku jonka takia en sitte saanukkaan kuvailtua mitään muuta.

      Poista
    4. sulla on aina samanlaista postausta

      Poista
    5. aiemmat anonyymit: miksi luette tätä blogia jos postaukset on muka koko ajan samanlaisia? ja juurikasvu on normaalia...

      Poista
  10. ääh toi magneettikuvaus on kauheeta, oon ollu kolmesti ja aina on laitettu vielä sitä varjostusainetta samoin olin sellasessa gammakokeessa nii sellai iso laite kulki muutaman sentin päässä kasvoistakin, eh ahtaanpaikan kammo on kiva tällai jutuissa :D aina on joutunu joku hoitaja olee lähellä ku ahdistun nii paljon aina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyi :( mulla ei oo ahtaanpaikankammoa, mutta tuntu kyllä siltä tuolla :-D

      Poista
  11. MITÄ MEIKKKIÄ KÄYTÄT JA MINKÄMERKKISTÄ? (: MILLON ALOTIT MEIKKAAMISEN?
    ps. blogis on ihana ja oot kadehdittavan kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaan peitevoidetta yleensä, merkkeinä on joe blasco, wet n' wild ja loreal :) no kutosella tai vitosella muistaakseni alotin ja sillon käytin meikkivoidetta ja tämmösiäki :) kiitos!

      Poista
  12. sun kuvissa ei näy ikinä niitä skotpunktenista ostettuja muita kenkiä ko noi yhet?mikset käytä niitä vai palautitko sie ne?:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä mä käytän niitä muitaki kenkiä, nuo vaan sattuu olemaan mulla aina jalassa ku otan kuvia koska noi mulla on yleensä koulussa :)

      Poista
  13. sun hiusten latvat on aika kuivat vai näyttääkö ne vaan?
    ja oon ihan samaa mieltä nuitten muitten kaa että sun kaikki postaukset on aika samanlaisii,samat ilmeet ja asennot. ois kiva nähä joskus sun hammashymy :p mutta muuten sun blogi on oikeesti yks mun lemppareista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne näyttää kuivilta ku ne on kiharat lettien jäljiltä. mut onhan ne vähän kuivat. sori, lupaan että jatkossa tulee vaihtelua postauksiin! :)

      Poista
  14. Oot kaunis!:) sun blogi on ihan parhautta se on aina kiva tulla kurkkaa ja mitä oot tehny ja oikeen mie ootan että on taas uus postaus!<3 millon teet kysymyspostauksen vastaukset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) teen ne varmaan viikonloppuna :)

      Poista
  15. sun piti postailla eilen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin piti, mutta ei sitte huvittanukkaan ja ei ollu kuviakaan :(

      Poista
  16. Iiiihanat talvikuvat! Senkin suloisuus! ♥

    VastaaPoista
  17. ku laitat kuvii sun kavereista kuvii nii kysytkö niiltä yleensä saako niitä laittaa tänne blogin puolelle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kysyn, mutta joiltaki ei tarvi kysyä erikseen koska oon saanu luvan laittaa :) mutta kysyn vaan jos naama näkyy kuvassa/se on läheltä otettu

      Poista
  18. Hei! Valittiin sun blogisi meidän ''linkkaa blogisi'' postauksen blogeista! Käy ihmeessä tsekkaamassa mitä sun blogista sanottiin! :)

    http://nennandmaija.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  19. hei mikä se black friday haul on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis sellanen video missä ihmiset esittelee juttuja mitä on ostanu black friday-myynneistä :)

      Poista
    2. Okei, mut mikä se black friday-myynti sit on ? :) en oikeesti oo ikinä kuullu tosta XD ja kiitti ku jaksat vastata! :D

      Poista
    3. siis ne on sellaset järjettömät alennusmyynnit jenkeissä yhen perjantain ajan, kaupat on auki yöllä ja kaupoissa on kaikkia tarjouksia :) joo ei mitään :)

      Poista
  20. http://everysecondisahighlight-eviissh.blogspot.fi/2013/01/link-your-blog-favourites.html?showComment=1357933374184#c149727888150514097

    :-)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8