outfit of the day

ootd ootd ootd Housut Dr. Denim Paita H&M Kengät Skopunkten Laukku Zara rannekoru Lindex
Tässä parit kuvat mitä kävin ottaan ulkona koulun jälkeen. Toi asu nyt ei sinänsä oo mitenkään erikoinen, mutta huomaatteko että miten mulla on taas kaikki uudet jutut käytössä yhtä aikaa? :-D Mulla on joku tällanen juttu että uudet vaatteet pitää aina heti ekana päivänä ottaa käyttöön ja mielellään kaikki vielä yhtä aikaa. Mutta ei sillä, mä ite ainakin tykkään tosta farkkupaidasta tosi paljon ja se on kivan rento joka menee hyvin tolleen yksinäänkin ilman kaulakorua. Toi Zaran laukkuki oli tänään koulussa mulla mukana ja tuli todettua että se on kyllä kätevän tilava mutta myös aika hankalan iso... Mutta nyt mulla on jo kiire harkkoihin, postailen taas huomenna!

31 kommenttia:

  1. tosi kiva tollanen rento asu :)

    VastaaPoista
  2. mistä sä tilaat yleensä dr.denim farkkuja?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tilaa niitä mistään vaan ostan ihan kaupasta, carlingsista tai one waysta :)

      Poista
  3. eikö sun vanhemmat joskus ihmettele ku meet ulos kuvaamaan sun päivänasua? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kuvaan aina sillon kun ne ei oo kotona tai meen sellaseen kohtaan et ne ei nää :)

      Poista
  4. tietääkö sun porukat tästä sun blogista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tiedä, oon ihan tarkotuksella jättäny kertomatta :-D

      Poista
    2. mitä ihimettä?! Miten ne ei oo saanu tietton esim sun kavereitten kautta, tai huomannu ku oot esimme postannu tms? :o

      Poista
  5. oot tosi kaunis:)! Ja ihana banneri !

    http://emmavilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ihanat hiukset ja tosi kiva asu (-:

    VastaaPoista
  7. täs asussa on kaikki mitä mä tällä hetkellä haluisin ! toi laukku ( ah niin upea!) ja farkkupaitakin ois vähän vielä löytämättä... :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siitä vaan kauppoja kierteleen :) jep toi laukku on rakkaus!

      Poista
  8. mä ostin just ton saman farkkupaidan ja se on kyl superkiva ja ihanan värine :) oot kaunis ! ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on! se on ihan supermukava ja kivan rento :) kiitos!

      Poista
  9. ootko koskaan värjännyt sun hiuksia :)?

    VastaaPoista
  10. Rakastan sulla just näitä tämmösiä päivänvalossa otettuja asukuvia♥ näitä lisää kiitoss oot upee :)

    http://blognamedsweet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Ootpa ihanan luonnonkaunis :-)
    J

    VastaaPoista
  12. kiva outfit! :) Voisiks tehä tutorial postauksen, siis et näyttäisit miten muokkaat sun kuvat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) joo voisin tehä, oon vähän miettinykki sitä :)

      Poista
  13. Ihania kuvia ja noi kengät.. AH!

    Pääsit muutes myös mun blogilemppariksi käyppä kattoo! :)

    http://lisamarias.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8