oh I just wanna take you anywhere that you like, we can go out any day any night

keskiviikko keskiviikko keskiviikko keskiviikko Miten musta jotenki tuntuu, että parin viikon päästä te ootte varmaan saanu jo tarpeeksenne tosta Zaran laukusta? :-D Se on vaan niiin ihana ja sitä on niin helppo yhdistella kaikkeen että se tulee tungettua vähän jokapaikkaan. Muita kuvia mä en oo oikein kerenny ottamaan, on ollu vähän muita juttuja nyt ja halusin kuitenki tulla postaamaan. Nämä kuvat on siis eiliseltä. Mutta tietenki Flickrillä oli jotain ongelmia ja kuvien lataaminen ei onnistunu ku vasta nyt, oliko muilla sama? Joku saatto ehkä huomata, että mulla on sormessa tollanen sideharsojuttu. Maanantaina liikkatunnilla lentopalloa pelatessa valmiiksi lohjennut kynsi osui suoraan siihen palloon ja se lohkes ja vertaki tuli ihan mukavasti. Nyt mulla alko pelottaan mun muiden kynsien puolesta ja mietin jo että pitäiskö mun leikata noi loputki lyhyeksi, koska nää näyttää vähän hassuilta kun puolet kynsistä on lyhyitä ja puolet pitkiä.
Tänään koulussa meille kerrottiin jo äikän päättötyön teosta ja muutenki kaikesta kevään jutuista. Alkaa stressaan jo nyt kun mietin kaikkia päättötöitä ja kokeita joita nyt on eessä, sen lisäks pitäs hankkia se mopokortti, etsiä kesätyöpaikka ja päättää että minne hakee opiskelemaan. Tää kevät näyttää aika kiireiseltä, mutta yritän silti myös panostaan bloggaamiseen ja välttää kauheita taukoja, vaikka koulu ja treenit menee tietty tän edelle.
Teitä lukijoitakin on tullu taas tosi paljon lisää, kiitos paljon ihanat! ♥ En ees muistanu mainita siitä että 700 lukijaa ylitty, huippua!

46 kommenttia:

  1. Onks sulla noin hurja tyvikasvu vai onks sulla luonnostaan noin tumma tyvi? Näyttää nimittäin aika kivalt :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis se on ihan juurikasvua, kasvatan omaa väriä takaisin :) luonnossa toi kontrasti ei oo mun mielestä noin vahva, kamera saa ton värjätyn hiuksen jotenki kellertämään...

      Poista
  2. 1. Y-Ä-K toi juurikasvu, värjää se ny jo.
    2. koita ny napsii jostai muusta kuvia ku ittestäs. turha sanoo ei oo aikaa on pimeetä yhhyyy, ota kuvia välillä vaikka luonnosta ittes sijaan tai jollai eritavalla ittestäs
    3. zaran laukku (hehkutuskin) tulee jo korvista

    ♥♥rakkaudella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos sua vaivaa noi nii paljo ni ei oo pakko lukee, saati sitte pahoittaa toisten mieltä kommentoimalla jtn ilkeetä!

      Toi laukku on muuten ihana ja totta se näyttää just siltä että sopii kaiken kanssa! :)

      Poista
    2. ano, mähän sanoin että mulla ei ollu aikaa kuvata muuta. jos kuvaisin pelkkiä maisemia ja kasveja ja jogurttipurkkeja niin kohta tultaisiin inisemään että miks kuvaat vaan kaikkea turhaa? kaikkia ei vaan voi miellyttää. ja en värjää juurikasvua koska kasvatan omaa väriä takasin.

      Poista
  3. Käyttäisit oikeen kokosii rintsikoit.... huomaa aika selväst et noi sul on joko kunnon push-upit tai muuten vaa isommat.......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D anteeksi nyt vaan, tää ei periaatteessa kuuluis sulle mitenkään mutta mun rintsikat ei todellakaan ole liian isot, päinvastoin ne on liian pienet. ja nuo ei ole push uppeja nähnykkään, ikävä kyllä.

      Poista
    2. joillaki voi olla vaan isot tissit?oox kade? ;)

      Poista
    3. "nään siis niin selvästi sun paidan läpi minkä kokoset rintsikat sul on" joo mitä vittua:D yhdyn edelliseen anoon

      Poista
    4. mm :-D mutta anothan tietää aina kaiken paremmin ku minä itse joten...

      Poista
  4. tykkään sun blogist mutta onhan tuo juurikasvu aika, njoo

    VastaaPoista
  5. Tykkäätkö one directionista? :) mut ihana asu taas kerran ja en mä ainakaa oo kyllästyny tohon rakkauslaukkuun! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on niillä hyviä biisejä, mut en silleen fanita niitä enkä vieläkään tiiä että kuka on kuka :-D kiitos!

      Poista
  6. ihana tooi zaran laukku <3 haluun itekki tommosen :D

    VastaaPoista
  7. woow oot niin luonnon kaunis! Ja toi on kyl aivan ihana laukku, en oo ainakaan siihen kyllästynyt! :-)
    http://aadaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Miten gon youtube videon saa tommoseks palkiks? Oot yks mun lempibloggaajidt, ja ain niin kauniina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon! :) klikkaa sieltä videon alta jaa > upota > kopioit sen koodin > muutat width kohaksi sen leveyden mitä käytät kuvissaki ja height kohtaan laita 25 :)

      Poista
    2. eipä mitään, kiva et musta oli apuu :)

      Poista
  9. oot nätti, laadukkaita kuvia ja toi laukku on ihana (:

    VastaaPoista
  10. oiii ihania kuvia!:) mistä toi ihana paita on?

    VastaaPoista
  11. oon kateelline sulle ku oot nii luonnonkaunis!!:o mut siis eks käytä ees ripsarii?:)

    VastaaPoista
  12. Vastaukset
    1. mä en ikinä opi ymmärtää miten kaikki jaksaa kiinnostua ja kommentoida karoliinan juurikasvusta jotakin. Mitä se teijän persettä raapii ja en usko et karoliina on värjäämässä sitä pois sen takia että parit anot tulee siitä vikiseen :DD

      Poista
    2. En ois uskonu, että ihmiset on niin pinnallisia, että oma elämä menee pilalle toisen juurikasvun takia.

      Poista
    3. joo, tätä mäkin oon miettiny että mistä joku löytää energiaa toisen juurikasvusta huomauttelemiseen, ihan ku en ite olis tietonen asiasta? mutta kyllähän nää anokommentit tuo viihdettä mun iltaan että ei sillä :-D

      Poista
  13. Saaks teillä muka olla treeneissä pitkät kynnet? Hui, eiks se satu hieman kun ottaa kiinni nousijan ja jos sitten vahingossa raapaiseekin sitä niillä kynisillä? :o Meillä ainakin täytyy olla lyhyet kynnet ja valmentajat tekeekin säännöllisesti niitä kynsitarkastuksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis ei tietenkään periaatteessa saa, mutta mulla oli treenikiellon aikana päässy kynnet kasvaan enkä oo niitä muistanu leikata. mutta silti mä oon itseasiassa vaan kerran raapassu mun nousijaa, ja seki oli vuonna 2011 :-D kai mä oon vaan tottunu treenaan pitkillä kynsillä. mutta siis kyllä meiän valmentajat pistää aina sillon tällön jonkun leikkaamaan kynnet jos ne on liian pitkät :)

      Poista
  14. oot ihan tooosi nätti ja sun blogi on ehdottomast yks mun suosikeista. :) olis kiva jos piipahtaisit myös mun blogissa.

    http://free-as-my-hair.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. mihi se uus postaus hävis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ollu tyytyväinen niihin kuviin joten poistin sen :-D

      Poista
  16. Jee jään kyl seurailee sun blogii, kunhan jaksan kirjautua bloggeriin. Mullakin oli viime vuonna ihan samanlainen yli 10 sentin juurikasvu, jonka kaikki tuntu aina ekana huomaavan. Mut sillon oli onneks tää liukuvärjäys muodissa, niin ajattelin aina et mulla on liukuvärjätyt hiukset. :D Mut kuitenki I feel u, oot ihana ja sun blogis on mahtava! :)

    -V

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, tohon liukuvärjäyslookiin mäki pyrin :-D kiitos!

      Poista
  17. Moi (: sull on toosi hieno blogi ! Oon aika uus täällä mut jään kyllä seuramaan ! (: sul on tosi kivoja kuvia ja tosi hienoja vaatteita, huuhh ! :) ja ihan btw en ajjo alkaa sanomaan mitään sun juurikasvusta, mut omasta mielestä se on makee ! :D ei se oo varmaan niin paha,kaikki jaksaa vänkää siitä täällä koko ajan ! :) haleja sulle ja keep it up girl <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon superihanasta kommentista! :) piristit mun iltaa :)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8