new in

newbies newbies Pitkästä aikaa taas ostoksia, en ookkaan pitkään aikaan ostanu mitään. Ensiksi jutut mitä ostin eilen kun käytiin äitin kanssa kaupungilla ja sitten jutut mitä iskä toi mulle Helsingistä. newbies Urheilutoppi Stadium 19,90€ newbies Toinen toppi stadiumista 9,90€
 Tykkään noista molemmista tosi paljon, etenki noista väreistä. Värikkäät ja kivat uudet reenivaatteet antaa kummasti lisää intoa reenaamiseen! Mulla oli tarkotuksena ettiä myös treenihousuja koska mulla ei ole muuta treenihousuja kun cheershortseja. Ei keretty kattoa niitä eilen joten tänään olis tarkotus etsiä sellaset täydelliset capripituset housut.
Me etittiin eilen äitin kanssa myös mulle saappaita, koska oon jo pidemmän aikaa halunnut itelleni saappaat, ja mulla on vaan yhet sellaset jotka on ostettu kutosella(tai vitosella?) ja ne on mulle ehkä puoleen sääreen ja muutenki ei kauhean mun tyyliset. Mutta sitten tajusin että syy siihen, miksi saappaat ei sovi mulle ja lyhentää mua ja näyttää mulla ihan naurettavalta, on se että mulla on niin pienet pohkeet! En oo ikinä ennen tajunnu sitä. Kaikki koon 38 saappaat on tietty suunniteltu aikuisen pohkeen mukaan, joten useimmissa kengissä mitä koitin mulla mahtu vähintään muutama sormi tai jopa nyrkki sinne varteen. Löysin KooKengästä aivan täydelliset aitoa nahkaa olevat saappaat ja itkin melkeen kun ne oli muuten hyvät mutta varsi lörpötti ylhäältä tosi ruman näkösesti ja ne oli sieltä aivan liian isot. Koossa 36 tai 35 se varsi olis ollu varmaan sopivan tiukka mutta muutenhan ne kengät ei ois tietenkään mahtunu jalkaan. Mun pitää vissiin luopua tästä saappaiden etsinnästä tai sitten vaan ostaa ne välittämättä siitä että ne on vähän löysät.
Mutta siirrytään tästä angstauksesta nyt iskän tuomiin tuliaisiin Helsingistä, joista oon aivan mielettömän innoissani! newbies newbies newbies Iskä oli siis to-pe Helsingissä työreissulla, ja lähtiessään se kysy että olisko mulla mitään toiveita että mitä se vois tuoda mulle sieltä. No heti ensimmäisenä mulla tuli mieleen noi Dr. Denimit, koska mullahan meni vasta rikki ne edelliset ja Jackalista oli just loppunu xs:ät. Vähän kainosti mä vielä lisäsin, että Zarassa olis myös yks laukku, jonka haluaisin, mutta en todellakaan odottanu että iskä sitä mulle ostais, joten se oli vaan sellanen ehotus. Ja muutenki mä en ees odottanu iskän tuovan mulle kumpiakaan, koska en tienny että käykö hän edes siellä kaupoissa koska hän inhoaa kaupoissa kiertelyä yli kaiken.
Eilen iskä tuli kotiin illalla sillon kun olin Lauralla, ja kun tulin kotiin niin olin varma että iskä ei ollu tuonu mulle mitään ja olin täysin ok asian kanssa koska molemmat toiveet ei ollu sinänsä mistään halvimmasta päästä. Kun sitte kotiin tultuani menin mun huoneeseen ja laitoin valot päälle, näin mun sängyllä ison Zaran kassin ja kirkasin ilosta ja sieltä kassista löyty tuo laukku! Tuo on aivan täydellinen, tosi tilava ja tuntuu tosi laadukkaalta! Mun oli tarkotus ostaa tuo sillon marraskuussa kun käytiin kisamatkalla shoppailemassa, mutta mulla loppu aika kesken ja jouduin kiertään Zaran tosi kiireessä enkä löytäny tuota laukkua. Sillon mulla harmitti mutta onneksi iskä oli ihana toi tuon mulle, se oli todellaki ihana yllätys! Tuntuu että tuo laukku löytyy melkeen joka toisen bloggaajaan vaatekaapista, etenki etelässä, mutta ei se mua haittaa koska tuo on täydellinen!
Kun hypistelin tuota laukkua mun huoneessa ja tekstasin tytöille myös asiasta, joku heitti mun huoneeseen Carlingsin pussin, josta paljastu nuo Dr. Denimit! Aivan ihana kaksoisyllätys iskältä, oon niin yllättynyt ja kiitollinen ja mulla on kyllä maailman paras iskä!

20 kommenttia:

  1. Voi herranjumala ei ollu nyt iha itkun paikka noi kengät -,-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D niin kaikkea ei nyt tarvi ottaa aina ihan kirjaimellisesti.

      Poista
  2. MYYDÄÄNKÖ TOTA LAUKKUU VIELÄ !!!!! koska nettikaupas ei oo enää ja olin jo ihan menettäny toivoni mut jos sitä ois viel nii täytyy käydä kattoo ku oon menos helsinkii ens viikol!! jeee pelastit mun päivän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo myydän ilmeisesti! :) hei kiva kuulla et autoin :-D

      Poista
  3. voi toi laukku on rakkaus♥ ja ihana blogi sulla muutenki!:-)

    jennymatleena-ourlifestyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. eikä miten ihana laukku!! täydellisen mallinen :) minkäköhän hintanen toi suunnillee oli?

    http://ellysway.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. kenkien sitä vartta voi mun tietääkseni käydä pienennyttämässä suutarilla, eli jos ostat ne nahkasaappaat ja se varsi on liian levee niin käy siellä pienennyttämässä:-) voi miten ihana isi sullakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä mietinki et onkohan toi mahdollista, mutta ne varret oli kyl sen verran leveet että jos se muoto jotenki kärsii siitä jos niitä kaventaa niin paljon? niin on! :)

      Poista
  6. Ihana blogi sulla! Oot niin älyttömän kaunis <3

    http://eliliainrik.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. asukko sää helsingissä ?(:

    VastaaPoista
  8. aaah.. ihana iskä sulla!(:Mun iskä ei varmaan ikinä edes vaivautuis vaatekauppaan hakemaan mulle yhtään mitään!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin mäki luulin, siks en oottanukkaan että se tuo mulle mitään! :-D

      Poista
  9. vau! ihana laukku :)

    http://www.aaddaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, mäki tykkään tosta tosi paljon! :)

      Poista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. paljo noi dr denimit maksaa?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8