last days

11/1 11/1 11/1 11/1 11/1 11/1 11/1 11/1 11/1 11/1 Nää kuvat on nyt tällasia sekalaisia ja ei-yhteensopivia mutta muuta en oo viime päivinä kuvaillu. Noista kuvista voiki aikalailla päätellä että mitä oon tehny, oon käyny ekoissa harkoissa tälle vuodelle ja kävin tänään keskustassa. Ekaks pitää kertoa tärkeimmät, kävin siellä lääkärillä torstaina aamulla ja olin ihan sairaan jännittynyt ennen sinne menoa koska tiesin että pahimmassa tapauksessa oisin voinu joutua leikkaukseen ja koko cheerharrastus ois saattanu jäädä siihen. Mutta onneks tuo vamma mikä mulla on paranee itestään! Ja mä pääsen treenaan jo ens viikolla, pikkuhiljaa ja varovaisesti mutta pääsen kuitenki. Ja nyt voin hankkii sen salikortinki! Tosin jos porukat sais päättää niin kantaisin mun kättä silkkityynyllä ympäriinsä ja sanopa iskä mulle tänään aamulla "varo ettet kaadu". Mä ymmärrän kyllä että ne on huolissaan mutta rajansa kaikella, etenki ku lääkäri anto jo luvan treenata. Eilen treeneissä tein vähän hyppyjä, käsi tuntu vähän hankalalta koska tää ei suoristu kokonaan ja mun ylävee oli vähän hassun näkönen. Akroa tai stuntteja en saa vielä tehdä, joten kuvailin sitte sen aikaa.
Tänään mentiin Darijan kanssa koulun jälkeen kaupungille, mulla oli tarkotuksena ettiä itelle vaatteita ja löysinki muutamia kivoja juttuja, mutta piheys iski enkä viittiny rikkoa mun 50€ seteleitä. Oonko ainoa outo jonka mielestä suunnilleen vastenmielisintä maailmassa on rikkoa iso seteli, panttaan niitä aina mun lompakossa viimiseen asti ja ärsytti tosi paljon, ku jouduin tässä vähän aikaa sitte rikkomaan yhen viiskymppisen mäkkikäynnin takia :-D Nyt tuntuu että kaikki on hyvin kun tää käsiasia saatiin kuntoon, ootan jo innolla sitä että voin alkaa käydä salilla ja treenaan kunnolla! Muutenki nyt on sellanen hyvä fiilis ku asiat järjesty, pitäs varmaan koputtaa puuta ettei tapahdu mitään ikävää.
Nyt viikonloppuna mulla olis tarkotuksena vastata tehdä kysymyspostauksen vastaukset & kuvata vastaukset myös videolle. Nyt olis siis viimiset päivät alkaa kysellä kysymyksiä, jos ette ole vielä kysyny! Kysymyspostaus löytyy TÄÄLTÄ. Piristäkää mun iltaa ja heittäkää vielä muutamat kysymykset, hyvää perjantai-iltaa mun kaikille ihanille lukijoille! :)

23 kommenttia:

  1. Joo et oo ainoo:) mut kiva kun sun käsi on okei:)

    VastaaPoista
  2. mistä löysit tuon wreck this journal'in? oon ettiny sitä pitkin rovaniemeä syksyn alusta asti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tilasin sen suomalaisesta ku en itekkään löytäny sitä mistään :( mäki etin koko syksyn ja en löytäny sitä ikinä ja tajusin vasta nyt kysyä :-D

      Poista
  3. hei missä käyt salil :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä vielä että millä alan käymään :)

      Poista
  4. "pitäs varmaan koputtaa puuta ettei tapahdu mitään ikävää"

    hahah koputa ja äkkiä!! ja jeejee sinun käsi! kohta päästään stunttaileen :33

    VastaaPoista
  5. Miten saat tuon youtube palkin tuonne?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. klikkaan sieltä videon alta jaa > upota > kopioin koodin > liitän tekstin html-koodin muokkaus-kohtaan ja muokkaan korkeuden ja leveyden sopivaksi :)

      Poista
  6. mulla on sama ongelma etten ikinä viitti rikkoa isoja seteleitä ja ne on sielä lompakos aina niin kauan ku on pakko käyttää:D

    VastaaPoista
  7. ihana toi sun hammashymy!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, ite en tykkää mun hampaista yhtään :)

      Poista
  8. apua oot iha sairaaa sulone ku hymyilet suu auki!::)

    VastaaPoista
  9. Muokkailet sie siu kuvii jollakii?? +siu blogi on aiivan ihana! :)

    VastaaPoista
  10. ihana koira ♥ hienoja kuvia (-:

    VastaaPoista
  11. oii hammashymy! muuten onko niillä sun kahella kaverilla oliks ne nea ja vilma? nii onko niillä blogii?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo nealla on blogi: http://neamdream.blogspot.fi/ :)

      Poista
  12. Upeita kuvia, upea blogi, upea sinä!! ♥

    http://josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8