kiirekeskiviikko

IMG_5253 nimesi.fi IMG_5219 keskiviikkoo keskiviikkoo Tänään on ollu vähän kiireinen päivä, joten siksi kerkeen vasta nyt postaamaan. Oikeastaan mun pitäs olla nyt lukemassa matikkaa, kemiaa ja ruotsia mutta päätin nyt äkkiä harkkojen jälkeen tulla postaileen. Tulin tosiaan äsken harkoista kun meillä on nykyään harkat myös keskiviikkoisin eli 4 kertaa viikossa, miten musta tuntuu että keväästä tulee aiika kiireinen sillon kun kisat, päättötyöt ja kokeet sijottuu samoille viikoille. Mutta asiasta toiseen, oli tosi kiva lueskella noita teidän tohon arvontapostaukseen jättämiä kommentteja ja sain siitä vielä lisää motivaatio tähän bloggaukseen! Jos joku ei ole vielä osallistunut tohon arvontaan, niin se löytyy täältä. Mutta nyt mun on ihan pakko jatkaa lukemista, postailen taas huomenna kun oon saanu nää kokeet ja muut pois alta!

7 kommenttia:

  1. mistä toi leveempi käsikoru on? :)

    VastaaPoista
  2. joko sä kokeilit sitä hiusnaamio juttua :D

    VastaaPoista
  3. kui täs on nii vähä kommenttei??
    yleensä saat niinku miljoona kommenttii heti ku postaat tai nii mä oon ainaki huomannu :DD

    ihana kuva toi kolmas :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siks koska kaikki kommentoi vaan tohon arvontapostaukseen :-D mut tää on ihan kivaa vaihtelua, siihen kommentteihin vastailemiseenki menee aikaa :)

      Poista
  4. Sulla on tosi ihana blogi! Liityn ehdottomasti lukijaksi :)

    http://dreamlikead.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8