i don't care, i love it

lauantai fridayyy lauantai lauantai fridayyy Tää lauantai on menny tosi kivasti kauppoja kierrellessä, alunperin oli tarkotus mennä illalla zumbaan mutta tuli pari muuttujaa joten en sitte mennykkään. Toi salikuva on siis eiliseltä. Jos joku ihmettelee, että minne toi edellinen postaus hävis, niin mä poistin sen koska en ollu yhtään tyytyväinen niihin kuviin. Nämäki kuvat on kuvattu vasta nyt illalla, mutta on nää silti paljon parempia. Me tosiaan kierreltiin kauppoja ja tarkotuksena oli ettiä vaatteita, mutta kaikki kivat jäi kuitenkin vielä kauppaan ja mukaan tarttu oikeastaan pelkkiä hiusjuttuja. Me ostettiin Choco Delistä noita konvehteja ja omnom miten hyviä ne oli! Kaikki muut oli tosi namia paitsi toi chilisuklaa joka oli pikkasen liian tulinen mun makuun... Ja toi Cosmoki oli pakko napata mukaan kun huomasin Lindan tossa kannessa, tosi mahtavaa että bloggaaja on päässy lehden kanteen! Ostin tänään tosiaan Color Maskin jota on kehuttu blogimaailmassa tosi paljon, ja päätin testata että auttaisko se mun hiuksia yhtään. Ja anonyymeille, ei, tämä ei liity mitenkään teidän kommenteihin vaan tän hankkiminen ja hiusten pelastusoperaatio on ollu mulla jo pidempään mielessä, mutta nyt vasta sain hankittua ton. Tosta ekasta kuvasta näkee että minkälainen se juurikasvu oikeasti on, usein etenki ulkona kuvatessa kamera tekee värjätystä hiuksesta oranssin ja juurikasvusta tosi tumman. Mutta nyt niitä ostoksia, joita on tällä kertaa tosi vähän :-D lauantai Color Mask sävy Cacao 15,90€ Bio + Energen hiusseerumi 9,95€ molemmat Hairlekiinista. lauantai Treenitoppi Prismasta 30€ Noitten juttujen lisäksi mä löysin täydellisimmät saappaat ikinä, jotka oli vielä sopivan tiukat pohkeiden kohdalta! Aloin melkeen hyppiin ilosta kun ne sopi tosi hyvin mutta hinta oli arvatenki vähän suolanen, 160€. Äiti kuitenki lupas ostaa ne mulle jos ei löydy enää parempia, ja ne oli kuitenkin aitoa nahkaa joten ne ainakin olis kestävät ja laadukkaat kengät. Mutta nyt mä taidan mennä kohta kokeileen tota Color Maskia, kivaa lauantai-iltaa kaikille teille ihanille lukijoille!

24 kommenttia:

  1. Mikset käytä ripsiväriä? Korostais sun silmii kivasti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks pitäis käyttää ? mun mielestä on kiva että löytyy ihmisiä jotka ei haluu meikata.

      Poista
    2. Kai sitä nyt saa kysyä? :DDD Jos on joku erityinen syy ku tuntuu et jokainen käyttää ripsiväriä nykyää

      Poista
    3. no en käytä ihan vaan siks koska vihaan yli kaiken niitten pesemistä pois :-D mulla jää aina jotain jämiä sinne silmiin ja sit seuraavana aamuna näytänki sitte pandalta..

      Poista
    4. ''jokainen käyttää ripsiväriä nykyään'', aika noloo olla tollane massa. karoliina uskaltaaki olla rohkee eikä kulkee välttis kaiken massan mukana.. luoja nauroin

      Poista
    5. En nyt ymmärrä miksi tästä kysymyksestä piti tehdä negatiivinen? Mun mielestä toi kysymys oli asiallinen ja ei mitenkää arvosteleva. Karoliina osaa vastata sentää asiallisesti. Pisteet siitä! :-)

      Poista
    6. Onko tällä anonyymillä joka täällä niin kärkkäästi ''puolustelee'' luetun ymmärtämisessä vikaa?

      Poista
    7. taitaa olla aika monta muutaki anonyymiä liikkeessa .

      Poista
  2. heii, iteki käytän color maskia ja suosittelen pitämään kauemmin kuin sen 5-10 min. Ite saatan joskus jopa tunnin, parempi lopputulos ja hiukset on kiiltävät sekä sileät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä pidin tota 30min kun halusin et se varmasti tehoaa :) munki mielestä nää tuntuu sileiltä!

      Poista
  3. ihanan laadukkaita kuvia (: mun mielestä sun juurikasvu ei näytä ollenkaan pahalta etenkään tossa ekassa kuvassa, en tajua miks anoja se niin kauheesti se häiritsee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) no varmaan siksi koska kuvissa se on näyttäny paljon pahemmalta kun mitä oikeasti. mutta en silti ymmärrä että miksi siitä pitää huomautella, ihan ku itse olis asiasta tietonen? :-D

      Poista
  4. Moii! pakko sanoo, että sulla on ihana blogi ja tykkään lukea sitä. Olen lukenut sitä jo jonkin aikaa ja nyt tein omankin blogin. :)

    http://in--the--morning.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! mä käyn kattoon sun blogin :

      Poista
  5. hei ei tossa ekassa kuvassa sun hiukset näytä ollenkaa pahalle! jus tkivat :) varsinki ko tuntuu olevan muotia et on juurikasvua :)
    ja joo ei mulla ainakaa haittaa just että et käytä ripsarii, ainoo vaa et nyt tossa kuvassa sun ripsiä ei näy ollenkaaa x) ko tuo ano tuolla mainitti:p
    mut kerro toimiko tuo hiusseerumi!

    tv rollolainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ihanasta kommentista! jep huomasin itekki että mun ripsiä ei näy tuossa kuvassa jostaki syystä melkeen ollenkaan :-D joo mä kerron!

      Poista
  6. heii eikö ollu nii, että oot ollu citymarketis kesätöissä :3
    nii paljon sielt sait palkkaa, jos vaa haluut kertoo ees suunnillee :) ja oliks siel kivaaa + kaua olit. oon kans 97 ja en oikei tiiä mihi menis ja tietty haluais just vähä rahaaki x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ku olin siellä tetissä kaks kertaa, eli en tietenkään saanu palkkaa :) mut siellä oli kyllä tosi kivaa joten kannattaa todellaki hakea sieltä kesätöitä :)

      Poista
  7. hah, mä kävin tänään rinteenkulman sitruunassa kattoon colormaskeja nii ne oli siellä 19.90! En onneks ostanu :p Näin muuten sinut ja oot kauniimpi luonnossa ku kuvissa! :) tv. korkkislainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha hyvä :) noi hinnat voi vaihella aika paljonki eri kauppojen välillä. voi kiitos paljon, itellä oli eilen sellanen huono naama-ja hiuspäivä taas vaihteeksi mutta kiva kuulla etten sit näyttänykkään niin hirveältä :-D

      Poista
  8. sul on nii kiva blogi ja äää haluun ton zara laukun kans :D

    www.janskunn.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) hih kannattaa ostaa, toi on ihana :)

      Poista
  9. Nois kuvis toi juurikasvu näyttää mun mielest oikeestaa kivalta, niiku se ois tarkotuksella värjätty :D Ku se sekoittuu tonne sun oman värin sekaan. :) Kiva blogi sul!

    http://pauonmoi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8