graffitti nails

byebyeloma byebyeloma byebyeloma byebyeloma byebyeloma byebyeloma byebyeloma Toisaalta on tosi vaikea uskoa että nyt on viiminen lomapäivä, mut toisaalta tuntuu ihan normisunnuntailta ihan niinku koko lomaa ei olis ollukkaan. Toisaalta on kivaa päästä takasin kouluun, koska sen myötä saa taas elämää rutiineja ja unirytmikin palautuu suunnilleen normaaliksi + koulussa tietenki näkee ihmisiä! Mutta toisaalta kokeet ja aikaset aamut tms. ei houkuttele yhtään, etenki kun koulua on 8-15 ja kaikki inhottavimmat aineet on tungettu samalle päivälle. Mutta silti oon ihan ilosin mielin menossa huomenna kouluun.
Tästä päivästä piti tulla täydellinen viiminen lomapäivä: herkkuaamupala, kuvailua, elokuvia, shoppailua, ekat treenit melkeen kuukauteen ja glee. En tietenkään muistanu että tänään on loppiainen ja kaupat on kiinni ja olin jo lähdössä harkkoihin kun iskä ilmotti että en saa reenata tai edes mennä reeneihin ennenku ne magneettikuvauksen tulokset on tullu. Kyllä sillon harmitti tosi paljon, koska ootin tosi paljon että pääsen takasin treenaan pitkän tauon jälkeen. Mutta ei se mitään, oon treenannu itekseni kotona iPhonen treeniappien avulla, jotka on muuten tosi hyviä ja hyödyllisiä!
Mä kokeilin tänään ekaa kertaa grafittilakkaa, olin kokonaan unohtanu että olin ostanu tommosen. Mun mielestä noista tuli tosi kivan näköset vaikka osassa kynsistä se lakka halkeilikin vähän ruman näköseksi. En oo muutenkaan pitkään aikaan lakannu tai laittanu mun kynsiä mitenkään, en oikeestaan edes tiedä miksi, varmaan siks että treeneissä se lakka aina kärsii pahasti ja ne lakkaukset ei kestä ku muutaman päivän.
Mä taidan nyt siirtyy mun jokailtasen treeniohjelman pariin, kiitos kaikille jotka laitto kysymyksiä tohon kysymyspostaukseen! Ja jos et oo sitä vielä huomannu ja käyny kyselemässä niin sinne pääsee tästä!

42 kommenttia:

  1. miks sä et käytä meikkiä? :) ootko lestadiolainen vai haluatko vaan olla ns. natural? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ole lestadiolainen :-D en vaan jaksa käyttää mitään puuteria/meikkivoidetta tms. ja aina kun mulla on meikkiä(siis just puuteria tms.) nii on tosi sellanen likanen olo ja tunnen melkeen miten mun iho menee pilalle :) niin siks

      Poista
    2. vähä kiva ku et ns. tuominnu tai ollu heti sillain "mitäs viddua en todellakaan oo lesta" :) tai siis ku luin ton sun kommentin, nii monet olis heti suunnilleen haukkunu niitä, nii sää et vaa otit iha asiallisesti ton. pisteet sulle, arvostan sua :) ! muutenki niin lempiblogi tää! :)

      Poista
    3. kiitti :) ei mulla ole mitään lestadiolaisia vastaan enkä loukkaantunu tosta mitenkään, päinvastoin. mulla vaan naurattaa että miten ihmiset luulee heti lestadiolaiseksi jos ei käytä meikkiä? nykyään ei vissiin pidetä normaalina jos ei meikkaa :-D

      Poista
  2. Oot ihan älyttömän sulosen näkönen tyttö!:)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. aaaaaaaivan oksettava tuo sun juurikasvu!!!!!!yäk!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D mä oon kyllä nähny paaljon pahempiaki, eikä mua silti ällötä

      Poista
    2. mikset värjää sitä?

      Poista
    3. koska mä kasvatan mun omaa väriä takasin :)

      Poista
  4. miten teet sun kiharat?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on ihan perus lettikiharat, eli letit kosteisiin hiuksiin ja nukkumaan :)

      Poista
  5. Oot niin kaunis! Sun hiukset ois ihan unelmat mulle.. (: ja mua ei ainakaa haittaa ettet meikkaa, mäkään en meikkaa kauheesti ja sillonkun on meikkiä, tuntuu vähän likaiselta ja haluis päästä pesee ne pois.. :d Sä oot kaunis ilmanki (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) haha kiva että joku ymmärtää mua!

      Poista
  6. ootko sortunu pelaan haydaytä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo :-D nea ja vilma aivopesi mut ja mulla alko ärsyttään se et ne pelas koko ajan joten aloin pelaan itekki etten olis ulkopuolinen :-D mut vihaan tota peliä edelleen

      Poista
  7. minkä niitten iphonen treeniappien sovellusten nimet on? :) ja oot kyllä kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. molemmat on ihan pelkästään Treeni-nimellä, toinen on jaloille ja toinen vatsalle :-D kiitos!

      Poista
  8. millane sun jokailtainen treeniohjelma on?:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin tehdä joskus erikseen postauksen tästä, sitä on vähän monimutkasta alkaa nyt selittään :)

      Poista
  9. hei mul on samanlainen huivi !! :)

    http://www.aaddaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. sulla on ihan tosi ihanat hiukset!! :)

    VastaaPoista
  11. oot aivan yli kaunis! (: ja nuo hiukset<3 mistä toi huivi on? (:

    VastaaPoista
  12. ihanat hiukset, oot tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  13. voisit musta ehkä vähä taittaa ripsiä tai jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä mun ripset ei taivu yhtään vaikka niitä taivuttais, päin vastoin ne vaan suoristuu :-D

      Poista
    2. mitä väliä ihmiset meikkaako vai ei?!?! siis just kauniimpi monesti jos ei käytä meikkiä?!helvetti onko teidän asia jos joku ei tykkää meikata ja haluaa näyttää kauniimmalta eikä halua pilata ihoa! paaaljon nätimpi jos ei meikkaa ja iha sama. meikatkaa te vaikka 24/7 jos vittu kiinnostaa, MUTTA EI TARVI TULLA SIIHEN PÄTEE ET MIKS ET, JA MIKSET. käyttäkää te vaikka niitten eestä jotka ei meikkaa, mulle on ainakin ihan sama meikkaako vai ei, paljon nätimpää jos ilman ja iho pysyy tosi hyvänä med meikä!!;);)

      Poista
  14. mitä treeniohjelmia tiiät, jotka on hyviä ja toimii iphonella? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Abs, Treeni ja onhan niitä vaikka kuin paljon siellä :)

      Poista
  15. Sä vaan oot niin kaunis! :) Mikä kuvakoko sulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! mun kuvakoko on Flickristä se 800 x 533 :)

      Poista
  16. Oot kaunis ja sun huulet on täydelliset! (:

    VastaaPoista
  17. Sulla on todella upeat hiukset! :)

    <3:Jenni

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8