goodbye holiday

7/1 7/1 7/1 Tänään oliki sitte ensimmäinen päivä koulussa. Päivä ei taaskaan menny ihan suunnitelmien mukaan. Mä menin illalla jo ajoissa kymmeneltä nukkumaan, että olisin aamulla virkeänä lähdössä kouluun, mutta karma tai joku muu ilkeä puuttui peliin ja päätti että kiusataampa tuota nyt ihan kunnolla. Mä nimittäin heräsin joskus kahden jälkeen yöllä, enkä ole nukkunu sen jälkeen sekuntiakaan! Kaikki, joilla on joskus ollu vaikeuksia nukahtaa, voi varmaan kuvitella, miltä tuntuu pyöriä sängyssä neljä tuntia valveilla. Ei ollu kivaa. Mä kerkesin pelata hay dayta, syödä ja lukea lehtiä siinä muutaman tunnin aikana. Ja kuten varmaa voi arvata niin aamulla kouluun lähtö ei kamalasti houkutellut kolmen tunnin yöunien jälkeen, vaikka olinki kyllä yllättävän pirteä aamulla. Silti tää koko päivä meni lähinnä koomatessa ja muutenki se yliväsymys alko näkyyn viimisinä tunteina.
 Mutta on tähän päivään mahtunu paljon kivojaki juttuja, oli kiva nähdä pitkästä aikaa kavereita koulussa ja muutenki tehdä vaihteeksi jotaki muutaki kun olla kotona.
Tää oli vaan tällanen infopostaus tähän väliin, koitan huomenna kuvailla taas kunnolla jotain. Mä oon miettiny että voisin vaihtaa tuon kuvakoon taas pieneksi, koska pienemmät kuvat olis parempilaatusia ja ehkä kivempia, vai mitä te ootte mieltä? Lähiaikoina on muuten tulossa kivoja juttuja ja yllätyksiä tänne blogiin, mutta en kerro mitä, te kuulette sitten aikanaan :)

22 kommenttia:

  1. hahah :-D mäki nukuin ekana kouluyönä vajaat 2 tuntia ;) ! ja aivan ihanat noi sunhiukset<3

    VastaaPoista
  2. haha mullaki on joskus käyny noin, ja olin kyllä myös yllättävän pirtee aamulla!! :D

    ja isommat kuvat on mun mielestä paremmat:)!

    VastaaPoista
  3. musta nää tän kokoset kuvat on hyvät! (: kiva postaus!

    VastaaPoista
  4. Haha mulle kävi iha samoi ku viime loma loppu! Ja noi sun hiukset on hullu ihanat o;

    VastaaPoista
  5. tän kokoset kuvat on justiin ihanat(:

    VastaaPoista
  6. Joo, ei kivaa.. :b nukahdin eilen vasta 3-4 maissa ja nukuin tosi katkonaisesti, heräilin vähän väliä.. Herätys tulikin sitte seittemältä, mut ihme kyllä, olin ihan virkee :D

    VastaaPoista
  7. ei pienempiä kuvia! must ainaki nää on just sopivan kokosii.:)

    VastaaPoista
  8. noi isot kuvat on just hyviä! :)

    VastaaPoista
  9. mistä toi sun piikkirannekoru on?:)

    VastaaPoista
  10. Mielummin isoja kuvia , vaikka ne oliski huonolaatusemman näkösiä :) !

    VastaaPoista
  11. mielummin isoja mutta miten oot saanu ne nui isoksi?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. flickrissä oon vaan valinnu isomman koon :)

      Poista
  12. kivan näköne paita, mistä se on? :) ja tosi kiva blogi sulla!!

    VastaaPoista
  13. Mä en oo ikinä saanu noita graffitilakkoja meneen noin hienosti :-D Oon varmaan ollu malttamaton ja alkanu lakkaileen vielä märän lakan päälle haha

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8